Novel ke-9

156 5 0
                                    

Baby terbaru saya!!!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


Baby terbaru saya!!!

Alhamdulillah. Setelah setahun 6 bulan (lebih kurang) tak keluar novel baru, semalam, 14.10.20, baby saya yang ke-9, munculkan diri.

Jenuh orang nak meneka tajuk novel saya kali ni. Sampaikan bermacam-macam tajuk yang keluar 😅

Apapun, tahniah kepada yang berjaya! 👏

Kepada yang bertanya bila nak keluar novel baru, inilah dia novel terbaru saya. Jangan lupa selitkan dalam list anda tau 😉

Seperti biasa, ia hanya sekadar kisah yang biasa-biasa dari saya. Semoga memberi sedikit manfaat kepada yang membacanya walau hanya sekecil hama ❤️

***

Blurb : KASIH TAK KU PUNYA

"You'll never find the right person if you never let go the wrong one." – Unknown

Setelah bertahun-tahun kehilangan, akhirnya Inara menemui cinta baru. Keperibadian Fared yang dikatakan hampir sama seperti Ilham itu membuatkan dia kembali merasa bahagia. Namun kebahagiaanya itu seakan-akan tak disenangi oleh Anis Jazman; sepupu kepada teman rapatnya; Layla.

"Lapan bulan belum cukup untuk awak mengenali dia seratus-peratus. Sesiapa saja boleh tunjuk baik dalam masa lapan bulan." – Anis Jazman

"Bagi saya, tempoh perkenalan tak penting sebenarnya. Yang bertahun-tahun kenal pun belum tentu kekal lama." – Inara Aisyah

Dan kata-kata Anis itu seolah menjadi nyata bila Fared tiba-tiba meninggalkannya tanpa sebab yang kukuh. Inara kecewa dan hampa. Tambah lagi orang tuanya menuntut untuk mengenali siapa teman lelakinya ketika itu.

Di saat dia buntu memikirkan alasan, Anis datang menghulurkan bantuan. Kehadiran lelaki itu benar-benar disenangi oleh orang tuanya. Bahkan dia juga mula nampak sisi berbeza Anis Jazman. Yang dulu dianggap sebagai 'lelaki tak ada perasaan', kini berubah 180 darjah.

Namun kemunculan Fared di saat-saat akhir, menggoyahkan hubungan yang mula terbina. Apatah lagi lelaki itu muncul untuk membongkarkan siapa Anis Jazman yang sebenarnya.

"Lelaki yang you anggap penyelamat tulah yang sebenarnya penyangak. He wants to own you, Nara. He's not who you think he is." – Fared Anuar.

"Nonsense!" – Inara Aisyah

"Pertemuan you dengan dia memang sengaja dirancang dari mula lagi. Dia sengaja nak dekati you. Sebab apa? Sebab dia nak balas dendam." – Fared Anuar.

Hati mula meragui. Kepercayaan mula teruji. Kalau begini pengakhiran kisah cintanya, untuk apa lagi dia setia pada kasih yang dia tak punya?

***

P/s : Tunggu BesQ buka order nanti ya 😘

Kasih Tak Ku PunyaWhere stories live. Discover now