CAPITOLUL 4

109 10 2
                                    

CARINA

Au trecut șapte luni minunate de când sunt cu Sebastian. M-a așteptat în fiecare zi în curtea liceului, în vacantă am fost la plajă aproape zilnic, m-a plimbat, m-a sărutat, m-a ținut în brațe și a avut multă, multă răbdare cu mine. Iar eu, eu i-am făcut multe brățări din noduri, așa cum i-am promis.

Azi este ziua mea, ziua când împlinesc șaptesprezece ani. Abia aștept să-l văd și să-mi văd surpriza promisă.

Este septembrie și încă foarte cald. Mai am două săptămâni de vacanță și sper eu, ca azi să mergem din nou la plajă pentru că nu am mai fost de vreo două săptămâni.

Decid să iau telefonul și să-i scriu un mesaj:

*Hey, ce faci?*

*Hey, la mulți ani, pui mic! Uite, doar ce m-am trezit.*, vine imediat răspunsul lui.

*La ce oră mă iei și unde mergem?*

*La ora 14:00 și...eee, e surpriză, nu-ți zic. Te pup, să fac și eu un duș, apoi am puțină treabă, claxonez când ajung la tine, bine?*

*Bine, te aștept! Pup și eu.*

Mai am de așteptat patru ore așa că o să o iau pe Tania la un shopping , ca fetele. Parcă aș vrea să-mi cumpăr un costum nou de baie, din două piese, mult mai sexy decât ce am, ca să-l dau pe spate pe Sebi. Așa că, o sun pe Tania, stabilim toate detaliile și apoi ies din camera mea. În living, dau cu ochii de părinții mei, care își servesc cafeaua împreună. Amândoi mă îmbrățișează și mă sărută pe frunte.

-La mulți ani, iubita noastră! , îmi spun în cor.

-Mulțumesc , mama, tata! Vă iubesc mult!

-Și noi te iubim!, mă anunță tata. Azi te vezi cu băiatul ăla, cu Sebastian?, mă întreabă el puțin încruntat.

-Da, tata. Te rog, acceptă-l!

-Dar...of, bine. O să încerc de dragul tău, dar vreau să fii foarte atentă cu el și să-mi promiți că vei avea grijă de tine. Este cu mult mai mare decât tine și mereu mi-am făcut griji legate de intențiile lui cu tine.

-Tată, zău, chiar trebuie să discutăm azi despre asta? Îți jur că Sebi este un cavaler, are grijă de mine, nu trebuie să-ți faci griji. Suntem doar prieteni, atât.

-Sper că nu prieteni cu beneficii., șoptește tata.

-Tudor!, îl mustră mama. Lasă copiii în pace, să fie fericiți. Carina e mare, are șaptesprezece ani de acum. Poate avea parte și de beneficii., chicotește ea.

Și eu și tata ne holbăm la ea. Cred că mama a băut apă după cățel, de vorbește așa, mă gândesc eu și simt că m-am înroșit toată.

-Beneficii sau nu, nu pot să discut despre asta cu voi. Însă, tată, pentru liniștea ta, eu și el nu am făcut...

-Înțeleg., mă întrerupe el , cel mai probabil pentru că nici el nu vreau o discuție de acest gen.

Îmi întinde cardul lui.

-Uite, cumpără-ți ceva frumos, frumos ca tine, micuța mea.

După ce le mulțumesc încă o dată amândurora, înșfac de pe masa de cafea un corn cu ciocolată și pornesc grăbită spre parcare, unde Tania deja mă așteaptă.

***

Trei ore la cumpărături au trecut ca vântul, am ajuns deja acasă și după un duș fierbinte, îmi pun noul meu costum de baie din două piese.

Trag pe mine niște pantaloni scurți, un tricou alb și auzind claxonul motocicletei , îi fac semn pe geam .

Iau în grabă geanta de plajă, apoi îmi iau la revedere de la părinți și pornesc spre iubirea mea.

Dragoste adolescentină și bariere ❤Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum