-Ömmm. Hope. - Mondta. - Igen? - Kérdeztem tőle. - Te h-hogy sze-szeretsz engem? - Kérdezte amitől teljesen lefagytam. - Ömm. Szerintem ezt te is tudod. - Vakartam meg a fejem kínosan. - Szerelemből igaz? - Kérdezte. - Igen - hajtottam le a fejem. De ő kezével államnál fogva fel emelte. Rám mosolygott aztán közelebb hajolt. Először nem tudtam mit akar, de amikor ajkai találkoztak az enyémmel már tudtam.
Megcsókolt.
Hosszú időn át csak úgy faltuk egymást aztán elváltan tőle amin furcsán nézett. - Tae e-ezt nem szabad. - fordítottam oldalra a fejem. - Miért nem? - Kérdezte. - Mert te Kook-ot szereted. - Néztem szemeibe amik fájdalommal teltek meg. - Ta-Tae é-én sajnálom. Nem akartam felhozni e-ezt a témát. - Mondtam neki. Ő peddig lehajtotta a fejét.
Sír.
- Meg ígértem magamnak hogy többet nem sírok érte. Erre tessék. - Szipogta és az ölelmbe ugrott. Öleltük egymást addig amíg ki nem mondta azt amit nem vártam tőle. - Tegyél boldoggá Hope. - Mondta és el lököt az ágyon és fölém mászott. Úgy tapadt ajkaimra hogy rendesen megiettem tőle. Vártam már ezt a pillanatot. Erre megtörténik.
...........
...........MEGTÖRTÉNT.
Itt fekszünk egymás mellet. Vagyis én Tae hasára tettem a fejem és úgy fekszem, ő meg simogatja a fejem. - Most mi lesz? - Kérdeztem tőle. - Hát felöltözü....- El kezdte de félbe szakítottam mert nem úgy értettem. - Nem úgy. Hanem kettőkkel. A továbbiakban. - Mondtam neki. - Hátttt legyünk eggyüt. - Mondta ki egyszerüen. - Ennyi? - Kérdeztem tőle. - El akarom felejteni Jungkookiet. És hátha te eltudod felejtetni velem. - Mondta ki.... - És ha nem sikerül? - Kérdeztem ő meg azonnal válaszolt. - Akkor felakasztom magam. - Nevette el magát. - Amúgy nem. Kook-ot akasztom fel. Aztán mellé magamat. Te is jöhetsz ha gondolod. - Mondta. - Nagyon kedves vagy. - Nevettem el magam.
Felöltöztünk ettünk aztán ki mentünk a parkba. Le ültünk egy padra és beszélgettünk. - És azon veszekedtek hogy melyiküké a gumicukor. - Nevette el magát Taehyung. Most épp a régi időkről beszél nekem ami elég érdekes. Szinte már mindent elmondott. - Aztán Suga megütötte úgy Jimint hogy Chim kifeküdt. - Nevetett tovább. Ezen énis elnevettem magam. - És te mit csináltál? - Kérdeztem nevetve. - Oda mentem és neki löktem Yoongit a falnak. Aztán el kezdtem vele kiabálni hogy miért üttöte meg Jimin-t. - Mondta én meg furán néztem amolyan "mivan?" nézésel. - Na most mi az? - Kérdezte. - Te meg véted Jimint? - Kérdeztem mert úgy volt hogy utálja nem? - Ja igen mert akkor szerettem Chimet. De mostmár nem mert gonosz velem. - Szomorodott el.
- Sziasztok! - Köszönt JIMIN és le ült a padra mellénk. - Te mit keresel itt? - Kérdeztem Chim-től. - Erre jártam és meg láttalak titeket. - Válaszolta és le hajtotta a fejét. Úgy látszik szomorú. - És ide jöttél? - Kérdeztem. - Igen mert amúgyis szeretnék beszélni ..... vagy inkább el megyek és amúgy is zavarok igaz? - Mondta össze vissza. - Nem zavarsz. De kivel szeretnél beszélni vagy mi?? Mert nem értem. - Mondtam. Ő fújt eggyet aztán bele nézet Tae szemébe. Jimin-nek könnyes volt a szeme.
- Taehyung. Tudod... gonosz voltam veled. Nagyon de nagyon sajnálom. Az elmúlt időben sokat gondoltam rád hogy mikor találkozunk már újra. Nagyon szerettelelek és még most is szeretlek. De amikor megláttam hogy Suga mennyire örül neked é-én.. elborult az agyam és minden áron azt akartam hogy .. h-hogy tünj el eből a világból. Meg akartalak ölni. El öntöt a féltékenység és... ahj nagyon sajnálom. - Temette kezeit az arcába és keservesen sírt.
Taehyung fel kelt a padról és Chimet is felhúzta. Átölelte őt és simogatta a hátát. - Nem haragszom. Megértelek. - Mosolygott V. - De te is tudod hogy Suga téged szeret. És amúgy is nekem nem kell Yoongi. - Nevetet fel. - Suga a legeslegjobb barátom. Imádom őt és örülök hogy van nekem. - Mondta aztán eltolta magátol Chimet. - Nagyon fontos vagy nekem te is és Yoongi is. Soha nem állnék közétek. - Mosolygott rá. - Télleg sajnálom. - Mondta Jimin. - De nem kell. - Biztatta Tae Jm-t. - D-de va-valamit még ne-nem mondtam e-el. - Mondta Jimin. - Te gyógyszereztettél be engem. - Mondta Taehyung és el kezdett nevetni. - Ho-honan tudtad? - Kérdezte. - Jajj Mochi. Nem vagyok hülye. - Nevetet Tae. - Booocsiiii. - Húzta el a bocsi szót. - Jaj te fiú. - Nevetet Tae és megölelte.
- Tudjátok ti nagyon aranyosak vagytok. - Nevettem el magam. Itt V ide jött és adott egy csókot amit Jimin tátot szájal nézett végig. - Ti m-most... - Kezdte el Chim. - Igen eggyüt vagyunk. - Mondta Taehyung. - Gratulálokkkk. - Kiabálta Jimin amin jót nevettünk.
Most velem van Taehyung.
De vajon meddig? .....
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.Itt a kövi rész remélem tetszik.💜 Nagyon bocsi a hibákért gyorsan írtam. Habár amúgyis hülye vagyok.
🤣🤣😂😂
VOUS LISEZ
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
HorreurKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...