16 - "So don't stop, fuck me."

4.4K 347 737
                                    

İleride, kitap bittikten sonra kitabın başında yazdığım bölümleri birleştirmeyi ve hatalarımı düzenlemeyi planlıyorum. Bu kitap, bu zamana dek yazmayı denediğim kitaplardan en uzun süre devam ettirdiğim ve devamını hayal edebildiğim; yani final yapabileceğime emin gibi bir şey olduğum ilk kitabım. Bu yüzden çok özenli davranıyordum başından beri zaten ve kitabım 1K'yı geçince tamamen özen göstermeye karar verdim çünkü hak etmediği halde yüz binlerce okunma alan o malûm wattpad yazarlarından olmak istemiyorum:")

Artı olarak... Evet, bölüm başlığından da anladığınız üzere bu bölümde "BİRAZCIK"(👌🏻) cinsel içerik var, bu cinsel içerikle alakalı yapacağım ilk ve son uyarıdır çünkü aslında bu tür (cinsel de olsa) gerilimlerin saklı kalmasını ve hikayenin içinde okuyucunun aniden karşısına çıkarak heyecan vermesini tercih eden biriyimdir ancak, bölüm adından anlaşıldığı için yine de tek seferlik bir uyarı yapayım dedim çünkü dediğim gibi, diğer bölümlerde sürpriz yumurtadan çıkar gibi karşınıza çıkacaklar ve uyarı yapmadığım için bana kızmayın.

Zaten cinsel içerikten rahatsız olacak arkadaşlar kitabımı baştan okumasınlar, kategoride kafam kadar cinsel içerik uyarısı var, rahatsız olan okumasın:))

Her neyse,

İyi okumalar♡

~~~~~~~~~~~~~~~~

"Sınıf, okul, ilçe ve il birincilerimiz; Jeon Jungkook ve Kim Taehyung."

Ağzım şaşkınlıkla aralanırken kürsüde Taehyung ve benim adımı anons eden öğretmenime bakıyordum. Sonuçlar bir hafta gibi kısa bir süre içerisinde belli olmuş, öğretmen kısa bir konuşma yaptıktan sonra sınıf ve okul birincilerinin aynı zamanda yarışma galibi olduğunu da söylemişti. Açıkçası bu tür yarışları kazanmayı çok isteyen biriydim ancak şuan aklımı dolduran tek şey Taehyung'la gideceğimiz Alaska tatili olduğundan, yarışmada birinci olmuş olduğumu çok da fazla takmıyordum. Bu tepkime karşın kendim de şaşırsam ve, "Daha çok mutlu olmalısın Jungkook, Seoul genelinde birinci oldun, verdiğin tepki yetersiz." Desem de kendi kendime, gerçek buydu. Son zamanlarda başıma öyle güzel şeyler -Taehyung- gelmiş ve öyle güzel şeyler -Taehyung'la- yaşamıştım ki, önceki hissettiğim şeylerin yanında bu yarışma sönük kalmış gibiydi. Ayrıca yarışmayı Taehyung'un katkısı olmasaydı kazanamayacağımı da çok net biliyordum, bu yüzden yarışmayı benden çok o kazanmış gibi geliyordu ve belki de bu sebeple yeterince sevinmiyordum.

Yine de kürsüye çıkmış, öğretmenlerin tebriği eşliğinde ödülümüzü alıp teşekkür ederek tekrar inmiştik. Tören çok geçmeden biterken müdür bizi yanına çağırmış, tatile çıktığımızda okulda yok yazılmamamız için bir takım onay belgeleri imzalatmıştı. Pekala, bir anlamda okulu da kandırıyor olurduk ancak tatil tatildi, öyle değil mi?

Okuldan sonra önce benim eşyalarımı almak için evime doğru yola çıkmıştık. Taehyung arabayı evime doğru sürerken heyecandan terleyen ellerimi birbirine sürtüyordum.

"Heyecanlı mısın?"

Taehyung'un sorusuyla ona dönmüş hızla başımı sallayarak kıkırdamasına sebep olarak, "Evet, hem de çok!" demiştim.

Sonunda eve vardığımızda beklemeden kendimi arabadan dışarı atmış ve okul çantamdaki anahtarımı çıkartıp kapıyı açarak içeri girmiştim. "Anne, ben geldim! Sana bir haberim var!" diyerek evin içine doğru seslenirkem bir yandan da hızla ayakkabılarımı çıkarmış, annemin nerede olduğunu bulabilmek için evin içinde koşulturmaya başlamıştım. Mutfaktan gelen sesler ve annemin mutfaktan "Buradayım tatlım!" diye seslenmesiyle o yöne ilerlediğimde, annemi yemek yaparken görmüş, hızla yanına adımlayarak yaptığı yemeğe kısa bir bakış attıktan sonra bakışlarımı tekrar yüzüne çıkartmıştım.

Vampire Delta - Taekook |Omegaverse|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin