Selamm! Bu roleplay şeysini açmaya karar verdik ve işte buradayız jvdndmkclxmx
Birtakım kurallar var;
↬Dersler sıkıntı olabileceği için aktifliğe karışmayacağız fakat hafta sonları en azından bir beş dakika aktif olmanız iyi olur.
↬ Lütfen kimse kendini tanrılaştırmasın ve örneğin "Kronos" gibi saçma olabilecek ve bakire olan tanrıçaları ebeveyn edinmesin.
↬ Üç büyüklere yüklenilmesin.
↬ PJO rp'sinin dışına çıkılmasın, fakat roleplay içinde herhangi bir karakter başka bir serinin (örneğin HP) fanı olabilir.
↬ Kitapta olan shipler kullanılsın, Jercy, Percico falan yok yanii.
↬Rp yedilinin çocuklarının olduğu dönemde yani bayağı ileride bir zamanda olacak.
↬Herkesin en az 2, en fazla 3 rp hesabı olsun, içlerinden biri yedilinin veya başka karakterlerinin çocukları olabilir, onun dışında hepsi kendi yarattığınız karakterler.
↬ Kitabın her bölümünde kampta geçen farklı yerler olacak, yani birden fazla rp alanı olabilir.
↬ Herkes kendi yarattığı karakter veya çocuk hesabı için cast belirlesin, bu castler ile fakegram yani fake instagram açılacak örneğin Carla'tagram.
↬ RP dışı chat alanı olacak ama rp chat kısmında rp hariç bir şey koyacaksanız, " // " kulanabilirsiniz. Örneğin, " // slm.naber. "
↬ Karakterlere bir şey yaptırırken " *....* " kullanabilirsiniz örneğin "*sinirle elini masaya vurur* cidden bana bu kehaneti şimdi mi söylüyorsunuz!"
~Karakterinizin adını soyadını ebeveynini kulübesini vs. bu hesaba dm yoluyla iletirseniz sevinirizz :33
🎀Tanışmak vs için ilk chat alanı burası, rp için Chat yazılı alandan bir şeyler yazmanız yeter🎀
~(elodea, carla)~
‼Percy ve Annabeth'in en fazla iki çocuğu olabilir‼🔵
‼Leo ve Kalipso'nun en fazla üç çocuğu olabilir‼
‼Frank ve Hazel'ın en fazla bir çocuğu olabilir‼
‼Piper ve Jason'ın en fazla iki çocuğu olabilir‼
‼Geriye kalan karakterlerin en fazla bir çocuğu olabilir‼
(🔵: Doldu)