Bakmasın Kimse

1.1K 108 102
                                    

Selaaaammmm

Napiyorsunuz? Umarım iyisinizdir.
Ben iyim şu aralar çok sınavlarım var ama size vakit ayıracak zamanı buldummm.

Okumadan beğenelim ve okuduktan sonrada yorum atıp beni mutlu edelim

Öpüldünüz😘

🌿

Korku dolu gözlerim Hızır'ın üstündeyken onun sırıtıp yavaş yavaş bana dönmesi beni daha çok korkuttu.

"Ne sandın Narin? Seni öpeceğimi falan mı?" kocaman açılmış gözlerle ona bakarken utancımdan yüzüm alev almıştı.

Aptal Narin

Hızır'ın dudakları kulağıma yaklaştığında nefesimi tuttum.

"Küçük kızlar ilgimi çekmiyor. Şansına küs Narin"

Kaşlarım hüzün ve öfkeyle çatıldığında başımı tamamen geri çekip ona baktım.

"Ben küçük değilim" değildim yakımda 20 yaşıma girecektim.

"Yani ilgimi çekmek istiyorsun?" yüzündeki haylaz sırıtışla bana baktığında yüzümü ekşittim.

"Ne münasebet. Ben sadece küçük olmadığımı söyledim. Hem... Hem ben, senin beni öpeceğini düşünmedim."

Bal gibide düşündüm.

Hızır geri çekildiğinde nefesimi rahatlıkla saldım.

"Peki neden bana tokat attın? Canın mı sıkıldı?"

Alt dudağımı dişleyip dışarılara baktım.

"Cevabın yok sanırım?"

"Var tabikide"dedim ve yine ona döndüm.
" Özel alanıma giriyorsun ikidir. O yüzden attım o tokatı. "dediğimde bu yalanı yemesini umuyordum.

Sonuçta kaliteli yalandı.

" Beni sinirlendirmezsen özel alanına girmem"

Kaşlarım hafif yukarı kalktığında "Allah Allah ben mi sinirlen diyorum sana?"

"Sen değil hareketlerin diyor Narin."

"Ne var mış benim hareketlerimde? Gayet normal herşeyim."

Gözleri açık kalan gerdanımda gezindi. "Bu mu normal? Heh burayı böyle açman mı normal" işaret ve orta parmağıya gerdanıma hafifce vurup konuştu.

"Sana ne? İster oramı istersemde başka yerimi açarım sana ne?"

"Açamazsın lan!"

"Açarım, mis gibide açarım hemde. Hatta bak gör bir dahaki sefer karşına mini etekle çıkmıyor-"

"Beni delendirme Narin. Sıçtığımın eteğini giyersen yemin olsun yakarım o dolabı"

"Hangi sıfatla, he?" bir süre derin derin soluklanıp yüzüme baktıktan sonra bir şey demeden önüne döndü.

Arabayı çalıştırdığında bende önüme döndüm.

Dayım'lara kadar hiç birimizden ses çıkmadı.

Bina'ya girdiğimizdede hiç konuşmadık.

Soruma cevap vermemesi içimde bir burukluk yaratmıştı ama versede ne diyecekti ki?

Gözlerimi devirip dayımların kapısının zilini çaldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 15, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YEGANEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin