Am incercat sa deschid ochii, atat de grele imi simteam pleoapele..parca erau din plumb. Simteam din nou durere si oboseala, deja incepusem sa regret ca sunt om si ca pot sa simt.
Aveam gust ciudat in gura, apropiat de cel de fier. Am realizat ce este, mi se facuse scarba, asa ca am inceput sa scuip sangele.
Am aruncat o privire pentru a vedea ce este in jurul meu si aparent eram in sufragerie..Nici nu am mai acordat importanta faptului ca nu stiam cum am ajuns acolo. Insa am reusit sa zaresc 3 cruci pe perete.
Ma priveam in oglinda pierduta prin sufragerie, vintage si inalta cam de 1,80 m, aranjata aiurea, parca era aruncata din avion. Imi era greu sa ma uit mai mult de cateva secunde, atata neputinta..
Aveam o stare ciudata, eram foarte nervoasă, imi venea sa rup sforile si sa sparg ceva. Incepusem sa tremur din cauza nervilor si nu intelegeam de ce.-Hei, esti mai ok? ( a intrebat Eve)
Am refuzat sa raspund. Simteam ca explodez si tot ce ma calma era sunetul pe care gatul meu il facea cand imi mutam capul din stanga in dreapta.
-Inteleg ca poate esti nervoasa pentru faza de acum 3 zile, dar a fost pentru binele tau.
(Huh?! Trei zile, la naiba! Macar sa fii slabit daca tot am mers 3 zile pe jos)
Intre timp a aparut si parintele Anderson in ecuatie:Exista diferența între activitate „obișnuită" demonică (satanică) sau influență satanică (ispitele lumești de zi cu zi) sau activitatea demonică „extraordinară", care poate lua șase forme diferite, variind de la un control complet de către Satana sau de un demon până la posesia voluntară:
Posesia, în care Satan sau un demon ia în stăpânire deplină corpul unei persoane fără știrea sau consimțământul ei, astfel încât, victima este din punct de vedere moral fără prihană.Obsesia, care include atacuri bruște de gânduri obsesive iraționale, de obicei, culminând cu idei suicidare, și de obicei influențează visele.Opresiunea, în care nu există nici o pierdere de conștiință sau acțiuni involuntare, cum ar fi în Cartea lui Iov în care Iov a fost chinuit de o serie de nenorociri în afaceri, familie și sănătate.Durere fizică externă cauzată de Satan sau de unul sau mai mulți demoni.Infestare, posedări demonice care afectează case, lucruri/obiecte sau animale.Subjugare, în care o persoană se subjugă în mod voluntar lui Satan sau unui demon.
Adevărata posesie demonică sau satanică a fost caracterizată încă din Evul Mediu, înRituale Romanum (Ritualul Roman) de următoarele patru caracteristici tipice:[8][9][10]Manifestarea unei puteri supraomenești.Vorbirea în limbi sau limbi care victima nu le poate ști.Revelarea unor cunoștințe, la distanță sau ascunse, pe care victima nu poate ști în mod firesc.Furie blasfemitoare și o aversiune față de simboluri sfinte sau relicve.
-Uite, eu sper ca o sa fie ok, suntem aici si vom avea grija sa fii bine. Am luat lantul asta, nu voiam sa se rupa sau ceva. Stiu ca tu nu prea porti accesorii decat daca sunt importante sau iti plac enorm.
Atunci am realizat ca nu mai aveam lantul, de aici si aceasta stare de nervi. Lantul imi oferea o oarecare siguranta, iar fara el.. Incepusem sa respir greu si simteam ca ma sufoc. Am incercat pur si simplu sa ma ridic si sa il caut, dar nu puteam. Incercam din rasputeri desi stiam ca e practic imposibil.
Atunci am stiut ca imi pierd controlul si totul era gata sa inceapa. Parintele Anderson m-a stropit cu ceva ce cred ca era agheasma. Ma ardea fiecare centimetru de piele din corp.
Ritualul de exorcizare a durat ore in sir. Asa ca parintele Anderson a cerut sa fiu lasata 5 minute pentru a imi putea reveni catusi de putin. Eram cu totii constienti de faptul ca as fi putut ceda in orice moment.
In acest timp, m-am uitat din nou in oglinda, involuntar.
-Ar fi trebuit sa imi dai lantul ala cand ai avut ocazia, te-ar fi scutit de toate astea. ( Era Blood, care se juca cu parul si care isi muta limba de-a lungul coltilor parca incercand sa ii ascuta. Nu eram nicidecum eu. Desi semănarea era izbitoare, acei colti si aura demonica..ugh)
-Totuşi trebuie sa mentionez ca ma bucur din plin de acest spectacol. Si vad ca lantul a ajuns la amica ta cu nume de pasare (Eve). Imi va fi mult mai usor sa il iau de la ea. ( spusese Blood, pierzându-se in acea ceata densa pe care o vazusem cu 3 zile înainte)
Eram lipsita de putere si energie incat stateam pe scaun, aplecata, cu capul pe genunchi. Ma gandeam la tot ce ma mai tinea aici, daca mai are vreun rost..daca sa renunt sau nu.
Inainte ca exorcizarea sa continue, Eve mi-a inapoiat lantul. Cred ca ajunsese sa creada si ea ca nu mai e mult pana voi ceda si probabil s-a gandit ca va fi mai bine daca il voi avea la gat pana in ultimul moment.
In timp ce Eve incerca sa imi puna lantul la gat, oglinda a inceput sa se miste. Toate privirile s-au fixat asupra oglinzii, iar in urmatoarea secunda..
- Ce e asta?! Chemati o ambulanta!
-S-a terminat!
-Cum sa se termine?! Chemati naibii o ambulanta!
-Am pierdut-o.
YOU ARE READING
Demonul din interiorul meu
ParanormalSingurul de care trebuie sa te temi, este demonul care nu se teme de absolut nimic, cu atat mai putin de Dumnezeu.