Jeden krok vedle a celý život vzhůru nohama.
Měla jsem až na poslední měsíc, no řekněme dobrý život. Kamarády jsem měla nejlepší, přítele také, ale celkově v tom nebyla vášeň a minulý měsíc se mi i potvrdilo že ani ta láska tam není. O tom jindy. Měla jsem mu poděkovat. Nebýt toho nestalo by se tohle. Moje nejlepší ale i nejhorší rozhodnutí. Ano i já Hermiona Jean Grangerová dělám špatná rozhodnutí. Tohle se mi, ale vyplatilo. Tady ti celý příběh nepovyprávím, ale otevři a pochopíš.
,,Takže nejlepší ale i nejhorší rozhodnutí jo?" otočila jsem se a viděla pobavený výraz mého milovaného snoubence.
,,Pššt, sám víš jak to bylo?" se smíchem jsem pověděla.
,,To máš pravdu." já vím.
,,Takže začlo to sice 30. června 1998, ale já to budu vyprávět od ......
1. srpna 1998
Au, moje hlava. Co jsem to včera vyvedla? Počkat, kde to jsem a vlastně... Sakra proč jsem nahá. A vůbec s kým jsem se tedy vyspala. Ne, ne, ne jen prosím tenhle ne. Hermiono Grangerová s kým jsi se vyspala?! Za tohle se budu smažit v pekle.
,,Hmm" sakra on se probouzí. Co budu dělat. Už nikdy nebudu chlastat. Debilní rozchod a to si za to můžu sama.
„Grangerová?" fuck.
,, Nebudeme se k tomu nijak vyjadřovat, prostě to byla chyba. Já teď odejdu a k tomuhle se nevrátíme nestalo se to jasný?" dobře, tak jo kde mám věci? Triko, džiny atd...
,,Takže budeme dělat že jsme se spolu nevyspali?" ach bože, co já to zase vyvedla za kravinu.
,,Ano. To se ti od školy snížilo IQ, nebo co?" no dobře to jsem asi přepískla, ale stejně.
,,Sama moc dobře víš že ne. Jak víš již dva měsíce spolu pracujeme Hermiono?" já to moc dobře vím. Počkat cože jakže mě to oslovil. Hermiono? Asi na něj stále působí alkohol, nebo nemám páru.
,,Jak jsi mi to řekl?" musela jsem jsem na něj vyjeveně koukat.
,,Hermiono, je to tvé jméno ne?" zdálo se mi nebo si s mým jménem pohrál na jazyku. Hm, určitě se mi to zdálo a nebo na mě stále působí alkohol. Jo to bude určitě ono.
,,Fajn, říkej mi jakje ti libo. Stejně jsem připravena na to nejhorší. Teď mě omluv. Ahoj, zítra v práci." bože, potřebuji probrat. Tím nemyslím nějaký běhání nebo ledovou sprchu. Tím myslím pořádný rozhovor který končí kázáním. Ano, správně je čas vyrazit za Ginny Potterovou rozená Weaslyová.
... O několik hodin později . . .
,,Pak jsem mu řekla Ahoj zítra v práci." cestou k Ginny se mi postupně celá noc tak nějak vrátila a já se propadala snad hlouběji do své hanby.
,,Hermiono Jean Grangerová co jsi myslíš že jsi právě teď vyvedla?" jo tohle jsem přesně očekávala.
,,Ginny já nevím byla jsem prostě opilá a ty moc dobře víš že když se to u mě stane tak to je teprve potom zábava." kdyby se jen nestalo to co se stalo.
,,Proč jsi to vůbec udělala?" tedy ono to je už asi měsíc staré, ale teď to ke mně dolehlo.
,,Dolehlo na mě to s Ronem..." vydechla jsem skoro šeptem.
,,Počkej ty jsi opila kvůli tomu že tě Ron podvedl s Hannah?" jo už to tak asi bude...
,,Prostě to na mě dolehlo, ten měsíc jsem kvůli tomu pracovala tak strašně že jsem doma vždy jen odpadla a pak brzo vstávala. Jenže včera nebylo prakticky nic na práci a stalo se..."
ČTEŠ
One [Dramione]
FanfictionJeden krok vedle a celý život vzhůru nohama. Měla jsem až na poslední měsíc, no řekněme dobrý život. Kamarády jsem měla nejlepší, přítele také, ale celkově v tom nebyla vášeň a minulý měsíc se mi i potvrdilo že ani ta láska tam není. O tom jindy, ne...