Šla jsem směrem k All Mightovo chatce kde už čekal Bakugo. "Ty jdeš taky?" Zeptala jsem se ho." A proč by jsem neměl jít, ten trest máme společný ". "To jo ale nikdo neříkal že ho musíme plnit spolu". Katsuki kývnul rameny a čekal co se bude dít dál. Dveře od chatky se otevřely a v nich stál All Might. Lehce jsem se usmála. "Jo tak vy už jste tady, takže vašim úkolem bude pomoct mě a Midoryovi odklidit pár kamenů z polní cesty, nebude to trvat dlouho a až to doděláme tak si můžete jít po svém" mlčky jsem tam stála a jen přikrývla na souhlas. "A to tam jako musí jít i Deku?" Řekl Katsuki a zlověstně se podíval na All Mighta." Mám ho nastarost takže je většinu času se mnou, a můžeš být rád že nám jde pomoct Bakugo" řekl All Might a zavřel za sebou dveře." Kacchane!" Slyšeli jsme jak někdo volá a tak jsem se otočila, byl tam Deku." Je ahoj Iris jsem rád že jdeš s náma " usmála jsem se a zamávala mu. Všichni jsme se vydali ven z campu, šli jsme lesní cestou kde byl velmi příjemný vzduch. Deku a Bakugo si něco povídali a já se kochala krajinou." Takže Iris, proč jsi nešla na U.A, máš na to dost velký potenciál". Najednou byl vedle mě All Might, já se na něj podívala a usmála se. " No já se hlásila na školu zrovna kdy U.A vynechala jeden rok přijímačky tak jsem neměla na výběr ale až udělám tenhle školní rok tak přestupuju s Ikari na U.A" All Might se na chvilku zamyslel a pak se usmál "Jo to máš pravdu, U.A vynechala jeden rok tak nebyla možnost se tam přihlásit, ale je super že chceš jít na naší školu ". "Jo to jo, moc se tam těším, přece jenom tam máte víc vzrušení než je u nás " řekla jsem a zasmála se." To jo teda a Iris ty nejsi původem z Japonska že ne" ups, asi to jde slyšet na přízvuku." No mamča je Japonka a táta je Američan, Japonsky umím už od malička ale narodila jsem se v USA". All Might si povzdychl a zasmál se " já byl v Americe na praxi, a musím uznat že to tam je moc pěkné ". Trošku ze mě opadla radost." Ja vím, rodičům patřila agentura která Vás pozvala" All Might se zastavil a dlouze se na mě zadíval "tvojí rodiče byli super duo?" Dívala jsem se do země a jen zakývala hlavou. Moji rodiče byli super hrdinové, byli dost slavní a lidé je měli rádi, ale když mi byli 6 let tak zemřeli při boji se záporáky kteří patřili pod záporáka All for one." Iris byli to úžasní hrdinové, hodně mě toho naučili" řekl All Might, klekl si a silně mě objal, objetí jsem mu oplatila a chtěla jsem aby tahle chvilka trvala navždy." All Mighte, Iris, tohle si nechte na večer teď máme práci" zavolal na nás Bakugo a já chtěla hned zapřít to co řekl, ale All Might mě předběhl" Bakugo má opravdu, necháme si to na večer Iris" mrknul na mě, zvedl se a když se vydal kupředu tak mě ještě pohladil po tváři. Stála jsem tam jako přikovaná a stejně tak i Bakugo. Nemohla jsem rozdýchat to co se právě stalo." Hele on si dělal srandu a objímál mě kvůli jistému problému co se kdysi stal". Bakugo se na mě podíval " tss, mě je jedno co mezi sebou máte, mě to jenom zaskočilo "." Tak to jsme dva" oba jsme se zasmáli a vydali se na cestu. Po chvilce jsme přišli na místo, odklízení kamenů nám zabralo cca hodinku a měli jsme hotovo. Cestou zpátky jsme se všichni bavili tak všelijak o všem. Když jsme došli do Campu tak nám dal All Might rozchod, chtěla jsem už odejít ale zastavil mě Deku s Bakugem " Iris příjdeš na párty? " zeptal se Deku a čekal na mou odpověď " to je jasný že přijdu, přijdeme tam s Todorokim " Deku mírně zajásal, rozloučila jsem se a vydala se do chatky." Ahoj jsem zpátky " řekla jsem když jsem vešla." Ahoj, byl jsem si pro ledovou tříšť tak mě napadlo jestli nebudeš chtít taky tak jsem ti jednu vzal" řekl Shoto a podal mi kelímek s tříšťí." Juu děkuju Shoto " objala jsem ho, on mi objetí oplatil ale trošku silněji, vzala jsem si kelímek a spokojeně si to vychutnávala. Uznala jsem za vhodné se jít opláchnout po té práci, tak jsem si zalezla do koupelny. Když jsem byla hotová a vyšla z koupelny tak se mě Shoto zeptal jestli chci jít na tu párty, tak jsem mu řekla že ano a on se rovnou i zeptal jestli tam půjdu s ním, tak jsem se usmála a řekla že ano, Shoto se usmál od ucha k uchu a šel si sednout na postel. Ja udělala to samé a začali jsme si povídat. Když bylo za deset šest tak jsme si řekli že by jsme měli jít na večeři. Shoto si stoupnul a nabídl mi rámně" tak jdeme" rámně jsem přijmula a jako královský pár jsme si to vyšli ven z chatky.
Wooow dvě kapitoly za den, snad se bude líbit a není to moc přehnané.
Vaše Iris.