Najó ezek hülyék. Ezen énis elnevettem magam. Most jön be Hoseok a szobába. Na majd adok én neki. - Szia. - Köszönt és le ült mellém az ágyra. - Szia J hope. - Mondtam és adtam neki egy csókot amitől mindjárt hányni fogok. - Miért tiltottál le? - Kérdezte szomorúan. Na majd adok neked szomorúságot. Jajjj J hope.
Esküszöm teli lesz kínokkal a halálod.
- Ja hát azt meg tudom magyarázni. - nevettem el magam. - Igen? - kérdezet. - Az most mindegy. - Mondtam és kicsit viccből meglöktem. - Naaa ne legyél ilyen. Csak unatkoztam. Majd feloldalak. - nevettem el magam. - Mennyi az idő? - Kérdeztem. - 20:55 van. - Válaszolta. Akkor 5 percem van.
- Amúgy hol voltál? - Kérdeztem tőle és húzogattam a szemöldökömet mintha semmiről sem tudnék. - Találkoztam Felixel. - Mondta. - és mit csináltatok? - Kérdeztem és vigyorogtam a képébe mint a hülyék. - Beszélgetünk. De te jól vagy? - Kérdezte. - Nem vagyok jól. - Lettem hirtelen szomorú. - Kanos vagyok J hopeeee. Jó esténk lesz?? - kérdeztem és bele hajoltam az arcába. Ő csak ejtet arcára egy csábos vigyort. Na majd adok én neked vigyort. - Melegem van! Kinyitom az ablakot. Okés? - Kérdeztem és áltam fel a helyemről. - Okés. - Mondta.
- Mennyi az idő? - Kérdeztem megint. - 20:58 - válaszolta. Na akkor kezdödjön. -
J hope. - Mondtam és lehajtottam a fejem. Vártam pár másodpercet és felemeltem. De akkor amikor felemeltem olyan volt a nézésem mintha ölni akarnék. Tudok én úgy nézni. Ő is észre vette hogy hogy nézem őt és látszott rajta hogy megiett. Fel keltem a helyemről és csiga lassúságal mentem a fiókos szekrényhez. Ki vettem belőle egy kést aztán megpusziltam. Őrült vagyok tudom. J hope-ra néztem aki nyelt eggyet. Szép lassan elindultam felé.- Ta-taehyung te mi-mit csi-csinálsz? - Kérdezte én peddig nem válaszoltam. Végig húztam nyakán a kést aztán súgtam a fülébe. - Miért vereteted meg Jungkook-ot minden nap Felixel? - Súgtam neki. Utána folytattam. - Miért fenyegeted meg Jungkook-ot hogyha nem szakít velem megölöd őt és engem is? Jaj Hope. Engem senki sem tud megölni. - Nevettem a fülébe. - Én vagyok a világ legjobb gyilkosa! Engem nem tudsz megölni! - nevettem megint. Aztán le váltottam a cuki hangomat idegesre. - Amit velem tettél az még okés. De hogy Kook-al ezt tetted? - mentem az ablak melleti falhoz és neki támaszkodtam. - Ezt most megkeserülöd! - Mondtam neki aztán a fiúk egyesével ugrottak be az ablakon. Oda mentek Hope-hoz és lefogták. Ő elkezdett kiabálni meg minden. De nem érdekelt. Oda mentem hozzá és elnevettem magam. - Szép álmokat barátom. - Mondtam és bevetetem egy olyan fogást ami miatt elájult. A fiúkal levitettem a pincébe és ott fog majd folytatódni a móka. Addig elhozatom Felixet is. Jajjj de cuki vagyok. Ahh de a Kook babám hiányzik nekem.
- Fiúk! - Szólitottam meg őket. - Igen főnök? - Szólt Jimin. - Hozátok el nekem Felixet is. Vele is akarok játszani. - Ejtettem ki számon egy ördögi mosolyt. - Rendben. - Mondták egyszerre. Meghajoltak és elmentek.
Rá egy 10 perc múlva már Felix is itt volt. Le vitték a pincébe aztán mondtam nekik hogy szeretnének e maradni meg nézni hogy hogy végzem ki mind kettő büdös patkányt. Azt mondták hogy maradnak. Most megyek le velük a pincébe. Meg nézem hogy Hope fel kelt e már. Ha fel kelt akkor indul a móka.
...
...
...
...
...
...
...
...
...
...Itt a kövi rész.
Sok pusza. Bocsi a hibákért.
Hamarosan folytatom! 💜
YOU ARE READING
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
HorrorKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...