BÖLÜM -1-

113 5 5
                                    

192 numaralaı odada Bayan Rae kalıyordu.Vakit gece yarısını geçmişti ki ani bir telefon sesiyle irkildi.Uyku semesi ne yapacağını şaşıran Bayan Rae ahizeyi kulağına götüremeden elinden düşürdü.Üzerindeyse büyük bir uyuşukluk vardı..

Birden ürpeperek uyandı,kalbi yerinden fırlayacak gibi çarpıyordu.Soluğunu tuttu gözlerini iri iri açtı.Lambayı açamıyordu.Odanın içinde biri vardı ve konuşuyordu, bir erkek sesi.. Yerde bir gölge görür gibi oldu ve tabancanın soğuk namlusu göğsüne değdi.Genç kız bağırmak istedi sanki konuşmayı çoktan unutmuştu ne olduğunu şaşırmıştı,oldukça korkmuştu.

   -Lütfen cevap verin Bayan,orada mısınız ? Bayan Rae,sesiniz gelmiyor efendim..

  Derin soluk alan genç kız rahatlamıştı bunların hepsi birer rüyaydı.Kötü bir rüya görmüştü.

-Buyrun dinliyorum gecenin bu saatinde önemli olmalıki uyandırıldım ! 

-Kusura bakmayın bayan,burda bir bay var ve sizi sor...

-Bir bay mı ? 

-Evet bayan.Çok ısrar ettiler sizi görmek istiyorlar,arayamayacağımıda söylesem dinlemiyor,sizi uyarmanın iyi olacağından bahsetmek istedim.Kusura bakmayın.İyi geceler.

   Genç kız oldukça meraklıydı.Gecenin bu saatinde onu görmek için kim gelebilirdi ki ? Üsütne birşeyler takıp hızlıca aşağı indi.Bekleme salonunda görevlide dahil kimse yoktu.Dışarı çıkıp sağa sola baktı.Ortalık sakindi tam arkasını döndüğünde karşısında gördüğü oldukça ilginçti ! Gözleri tekrar iri iri açıldı,kalbi hızlıca çarpmaya başladı...

          Bu otelde neler oluyordu ? Genç kızın karşılaştığı olay neydi ? Yıllardır ondan kaçan nişanlısı sonunda bulmuş muydu ? 

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKU OTELİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin