Arkadaşlar öncelikle merhaba 🙋🏼♀️
Bu bölümde artık Demir ile Feza'nın birlikte olması gerektiği kanısına varıp net bir şekilde yazarak bir bölüm oluşturdum. Baştan belirtmek istedim. Okumak istemeyen arkadaşlarım bu bölümü geçebilirler. Okuyan veya okumayan herkese saygı duyar şimdiden teşekkür ederim 🙏🏻_____________________________
DEMİR
Feza ile evimiz için onun istediği her şeyi seçip sipariş etmiştik. Onunla beraber hiç bir şey yapmasam bile kendimi mutlu hissediyordum. Hayatım da ilk defa yaşadığımı hissettirmişti bana. Oysa ben hep bu aşkı bir kere yaşadığımı ve bir daha yaşamayacağımı sanmıştım. Feza'yı tanıdıktan sonra her şey alt üst oldu. Şems'i Tebrizinin söylediğini yaşadım sonra hayatımın altı üstünden daha güzel olmuştu. Üstüne kimseye söz ettirmediğim aşk sandığım ilişkimde aslında sadece kendimi güçlü hissediyormuşum. O bana her zaman güçlü olduğumu hissettiriyor bense bu güçlülük duygusu ile mutlu oluyormuşum. Feza ise birini nedenlere bağlı kalmadan nasıl sevebileceğimi öğretmişti bana. O küçük bedeninde saklı kocaman kalbiyle. Feza duş almak istediğini söylemiş bende kendime bir viski alıp büyük salonda düşüncelere dalmıştım. Feza ıslak saçları, üzerine giydiği mini şortu ve askılı üstü ile karşımda belirince yutkunmama sebep olmuştu. Başka biri olsa kendimi bu denli kontrol edemezdim ama Feza'yı kırıp incitmekten çok korkuyordum. Feza ağır adımlarla yaklaşırken elimdeki viskiyi orta sehpaya bıraktım. Feza aynı yavaşlıkla gelip kucağıma oturdu. Beklemediğim bu hareket ile bütün vücudum karıncalanmaya başlamıştı. Ellerimle Feza'nın önüne gelen saçlarını kenarı çekip yanaklarını okşadım. Feza bir anda dudaklarıma yapıştı. Tedirgindi. Ne yapmaya çalıştığını anlamıştım. Onu incitmeden dudaklarımızı ayırdım.
Demir: Kendini zorlama güzelim
Feza: ZorlamıyorumFeza tekrar dudaklarımı öpmeye başladı. Elimde olsa saatlerce bu dudaklardan ayrılmazdım. Nefes nefes birbirimizden ayrıldık.
Demir: Emin misin?
Feza: EminimFeza'nın bu söylediğine gülümseyip hız kesmeden yapıştım dudaklarına. Öpmek yetmiyor ısırmak koparmak istiyordum dudaklarını. Öpüşmememiz devam ederken ellerim vücudunun her yerinde gezmeye başlamıştı. Teni dokunduğum an içime işliyordu. Feza ellerini saçlarımdan geçirip ensemi okşuyor bense vücudunda dokunulmadık yer bırakmak istemiyordum. Bir anda Feza'yı kucağımda sabitleyerek ayaklandım. Dudaklarından ayrılmak istemiyor bir yandan onu deli gibi öpüp çarpa çarpa merdivenleri çıkmaya çalışıyordum. Nihayet yatak odasına geldiğimizde Feza'yı yatağa atıp üstüne çıktım. Hızlı hamleler ile pijamalarından kurtulduğum da sadece iç çamaşırları ile kalmıştı karşımda. Oda karanlıktı dışarıdan sızan ince ışıklar birbirimizi görmememizi sağlıyordu. Feza öpüşmeyi sürdürürken elleriyle de gömleğimin düğmelerini açmaya çalışıyordu. Gömleği bir kenara attığımız da daha fazla dayanamayarak ayaklanıp pantolonumdan kurtuldum. Sütyen kopçasını tek hamlede açıp göğüslerini emmeye başladım. Feza artık kendini sıkmadan inlemeye başladı. Bu ise beni daha da çok hızlandırdı. Öpüyor, yalıyor, emiyor göğüs uçlarına ısırıklar bırakıyordum Feza ise derin nefesler ile iniltiler çıkarıyordu. Göğsünden göbeğine kadar öpücükler bırakarak indim. Bir anda içine girip onu korkutmak istemiyordum. Sadece onun içinde değil bende onun tüm vücuduna doymak istiyordum. Dil darbeleri atarak kasıklarına geldiğimde kilodunda kurtulup başımı vajinasına gömdüm. Feza artık dayanamayacak gibi nefesleri sıklaşmış iniltileri ise yerini çığlıklara bırakmıştı. Bense onun bu çığlıkları ile daha çok bastırdım kendimi ona emmeye delimi içinde gezdirmeye başladım. Feza ise elleriyle başımı bastırıyor enseme tırnaklarını geçiriyordu. Yavaşça tekrar dudaklarına geldiğimde susamış gibi yapıştım dudaklarına. Nefes nefese ayrıldığımızda artık bende patlamak üzereydim. Feza'nın gözlerine baktım.
Demir: Hazır mısın güzelim
Feza: Hazırım hadiO kadar zor çıkıyordu ki sesi önce alnından öptüm sonra bende baksırımdan kurtulup ellerimle ellerini birleştirdim.
Demir: Korkma yavaş olucam güzelim
Feza gözleriyle onay verdiğinde yavaşça içine girdim. Feza o an gözlerine sıkıca yumdu. Canının yandığını biliyordum. Ama devam etmezsem daha çok yanacaktı.
Demir: Biraz hızlanmak zorundayım güzelim
Feza ellerimi, parmaklarımı kırmak istercesine sıkıyordu. Bunu güç almak için yaptığını anlamıştım.
Feza: Tamam Demir hadi yap şunu
Dişlerinin arasından zorla çıkan sesi ile gülümsedim ve git gel yapmaya başladım. Feza'nın vajinasından bir kaç damla kan aktı. Bunu biliyordum ama görmek yine de gülümsetmişti beni.
Demir: Dudaklarımı ısırabilirsin
Feza'nın dudaklarına dudaklarımı bırakıp hızla git gel yapmaya devam ettim. Feza ise ısıtmaktan korkuyor yine de içindeki acı yerini zevke bırakana kadar küçük ısırıklar bırakıyordu. Sonunda gözlerinden acısının biraz da olsa azaldığını gördüğümde onu daha fazla yormamak için içinden çıkıp sırt üstü yanına attım kendimi. Soluklarımı düzene sokmaya çalışana kadar bekledim. Elimle Feza'yı göğsüme çekip saçlarını okşamaya başladım.
Demir: Teşekkür ederim güzelim
Feza: Ne için?
Demir: Varlığın içinFeza gülümseyip kalbimin üstüne bir öpücük bıraktı. Sanki göğsümü değilde direkt kalbime işlemiş gibi içimde hissediyordum onu. Feza çok fazla yorulmuş uyumak üzereydi.
Demir: Hadi kalkalım duş al güzelim
Feza: Demir çok yoruldum sabah alalım nolurBenim için bir sorun yoktu. Ama Feza şimdi sıcak bir duş olursa yarın daha iyi hissedecekti.
Ayağa kaldığımda Fezada yatakta kedi gibi kıvrılmıştı.Feza: Sen git ben uyuyacağım
Demir: Karımı bu kadar yorduğuma göre yıkamakta bana düşerSöylediklerimden sonra Feza'nın gözleri kocaman açılmış az önceki uykulu halinden eser kalmamıştı.
Feza: Saçmalama Demir çocukmuşum ben
Feza arkamdan söylenirken ben sanki onu duymuyormuş gibi banyoya yöneldim ve suyu ayarlayıp küveti doldurdum. Odaya döndüğümde Feza kısık gözlerle beni takip ediyordu. Ona hiç yalvaracak halim yoktu. Yatağa gidip bir anda kucakladım Feza ise bunu beklemediğinde bir çığlık kaçırdı ağzından.
Feza: Ne yapıyorsun Demir
Demir: Ne söylediysem onuFeza'nın çırpınışları ile küvete oturttum onu.
Feza: Tamam hadi sen git ben hallederim
Feza'yı duymamazlıktan gelerek bende arkasında kendime bir yer edindim. Elime lif alıp duş jelini sıktım ve sırtını kollarını bacaklarını adeta bir bebeği yıkar gibi dikkat ederek güzelce yıkadım. Feza'nın ise utandığını anlayabiliyordum.
Demir: Sıcak su iyi gelicek, şimdi seni bu küvete sokmasam kasıkların yarın çok daha fazla ağrı yapacaktı
Feza: Neden hep beni düşünüyorsun
Demir: Yani şimdilik sadece seni düşünüyorum tabi
Feza: Şimdilik?
Demir: Çocuğumuz olana kadar işte sonra kızımızda bu işin işinde olacakFeza'nın ıslak ve çıplak omzuna öpücükler bıraktım.
Feza: Çocuk için erken değil mi
Demir: Yani bence şu an bile yapabiliriz tabiFeza durarak konuşuyor vereceği cevapları seçmeye çalışıyor gibiydi. Onun üzerine fazla gitmek istemiyordum. Yavaş yavaş her şey zaten yoluna girecekti. En iyisi bekleyip ona zaman vermekti. Yavaşça duştan çıktım ve duvarda asılı olan havlulardan birini alıp belime sardım.
Demir: Hadi duşunu tamamla sonrada ben girerim
Feza'yı yalnız bırakıp duşunu tamamlaması için banyodan çıktım. Odaya girdiğimde çarşafları çıkarıp yenisini serdiğini sırada Feza'da bornozuyla banyodan çıkıp yanıma geldi ve bana kocaman sarıldı.
Demir: Güzelim mis gibi olmuş
Feza: Hadi lütfen uyuyalım
Demir: Bende hemen duş alayım gelicem güzelim sen yatHızla bende duş alıp geri geldiğimde Feza çoktan uyumuştu. Üzerimi giyinip hemen Feza'nın yanındaki yerimi aldım. Feza ise uykusu içinde geldiğimi anlamış hemen kedi gibi bana sokulmuştu. Ellerimle onu sarıp huzurla uykuya daldım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kurtar Beni
RomantizmHayatımız sahiden bizim elimizde. Yaşayacaklarımızı, hayatımıza alacağımız insanları biz mi seçiyoruz sahiden. Ya elimizde olmayan başımıza gelen şeyler ? Kalem kimde, defter kimde ? Ben sadece kendim için yaşayacağım. Yere daha sağlam basmak, kimse...