BAŞLANGIÇ

35 0 0
                                    

Jack 23 yaşında bir adamdır. Çevresindekiler ile çok fazla problemi vardır. Çok güçlü olmaması,onun çok dayak yemesine bakış, onun cesur olduğunu görebiliriz.

Jack günlük hayatına devam etmektedir. Maddi ve manevi her şeyi kaybetmiş. Ailesinden çok az sevgi görmüş ve onlara kinlenmiş bir insanın hayatı nasıl olursa işte. Cebinde sadece 5 dolar 60 cent bulunan bir adamın hayatı ne kadar iyi gidebilir? Yolda yürürken bir kaç arkadaşının ona doğru baktığını görür kapşonunu takar ve arabanın arkasına saklanır. Ona bakan Thifan ve Rhifan ikizler merak edip arabaya doğru ilerlediler. Jack onlardan nefret ederdi. Onu ilkokuldan beri dövüyor rezil ediyolardı. Ancak; Jack'in yazdan beri aldığı eğitimin sonucunu görme vakti gelmiştir. Jack cebinden 50 centi çıkarıp batıya doğru yuvarlar. Bu yaptığı ikizleri ayıracak kadar dikkat dağıtmıştır. Jack ikizlerin ayrılmasıyla birlikte Thifan'a odaklanır. Sırtından çantasını çıkarır. Ses çıkarmadan yanına gider ve çantayla ona sert bir şekilde vurduktan sonra bağırmasını engellemek için ağzını çantayla kapatır ve bayıltma taktiği kullanıp bayıltır. Jack "Vay canına sanırım onu hakladım " der iken arkadan bir ses duyar ve arkasında döndüğünde çok geçtir. Rhifan ona sert bi yumruk geçirmiştir. Jack ayağa kalkmaya ugraşırken karnına sert bir tekme yiyerek yerde kalır . Rhifan hiç acımadan Jack'i tekmelemeye başlar. Jack'in dayanacak gücu kalmamıştır. Rhifan onu ensesinden tutup sürükleyerek bankanın yanındaki çıkmaz sokağa götürür. Jack "Bırak beni gerizaklı, bi derdin varsa ayağa kalkıyım da öyle çözelim" der demez Rhifan gülümseyerek, hızlı şekilde kaldırıp Jack'i duvara çarpar, Jack duvardan sersenlemiş halde döner ve döndüğü gibi yumruğu yer. Düşmeden çöp tenekesine tutunan Jack yüzü gözü kan ve morla dolu bir halde konuşmaya devam eder. " Söylesene seni annen mi eğitti bi kız gibi dövüşüyorsun korkak " der. Rhifan onu tutar ve çöp tenekesine doğru sokmaya çalışırken bi patlama gerçekleşir. Patlamanın etkisiyle Rhifan duvara çarpıp yere düşerken Jack ise sadece yere düşmüştür. Toz bulutu gidince kocaman bir makine ve elinde Thifan vardır. Bu makineler Hidra G678 Savaş Robotları 'dır. Jack onun ne kadar ölmesini istese de kurtarmak zorundadır, doğru olan budur. Ağrısını unutup koşmaya başlar ve robotun üstüne atlar. Robot , Jack'i sarsalamaya ve bir yerlere vurmaya çalışır. Birkaç denemeden sonra Jack'i fırlatır. Jack arabaya çarparak yere düşer büyük bir olasılıkla kolu ve göğsü kırılmıştır. "Lanet olsun! Ağhh!" diye bağırırken kendini sürükleyerek duvara yetişir. Duvardaki pencere vasıtasıyla ayğa kalkar. Robotun ona nişan almış olduğunu görür. Bütün hızıyla koşmaya başlar. Ağrısı ve yaraları onu çek etkilemektedir. Tam bomba çarpmak üzereyken zıplar bomba patlarkan Rhifa'da Jack'in üstüne zıplayıp patlamanın hasarını daha azaltmıştır. Bombanın etkisiyle ikiside yara bere içerisinde kalmış ve bayılmışlardı. Çok ciddi yaralar almışlardı ve en önemlisi kan kaybediyolardı. Ameliyathaneye girildiğinde bu ikisinin durumunun başarısız olacağını bilen doktolar Bionic projesini gerçekleştirmekten söz ediyolardı ve gerçekleştiemişlerdi de...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 19, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BIONICHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin