Ren o alerga pe sorasa cu o matura in mana ,iar Potato se uita la ei savurand o cafea.
-Shu!Shu!Pleaca acas!Gaina oridinara!
-N-am unde oligofrenule!Aci raman!Ce gaini visezi?!
-Gaini albe,gaini negre!Gaini de gaini!Si ce drac ai facut de te-au dat aia afar de la Sfantu' Mina?!!
-Gainile lu' bunica-ta,Ren!Ale lu' bunica-ta!
-Avem aceeasi bunica desteapto!zice Ren lovind-o pe Atsushi cu matura-n cap.
-Nu va mai certati idiotilor,zice Potato pe un ton extrem de calm.
-Ne-ai facut idioti?!striga aia la unison de parca nu au mai fost facuti idioti pana acum.
-Este destul de impresionant ca niste idioti ca voi si-au dat seama ca i-am facut idioti.Aplauze meritati aplauze.
Deodata de nicaieri s-au auzit aplauze.
-De unde..samponu' lu' vecinu' ai facut rost de aplauzele alea?intreaba Ren probabil uitand de faptul ca trebuia sa o dea afara pe Atsushi.
-Le-a furat de la tigani!Cartofaru' e tigan!Fugi lume fugi!! tipa Atsushi fugind in bucatarie.
Pentru cei care n-au inteles Atsushi e sora lu' Ren.
-Le-am comandat de pe net platind cu alocatia ta,a zis el sorbind din ceasca.
-A..aloca..alocatia mea?Rasistu' mancate-ar jermi!Cum ai gasit asunzatoarea mea secreta!
-Ascunzatoarea ta secreta..era sub tastatura,oricine cauta acolo.Mai bine lu-am eu ceva decat sa iti mai iei reviste porno.
-Acum,masochistu' lu' Iisus tu imi dai nenorociti de bani inapoi.
-Nu ai nevoie de ei.Cine stie ce crime mai faci.
-Eu sunt batman.Eo justice.Eo dreptate!Eo sunt dreptul!Tu esti ma-ta!Acuma da-mi bani ca de nu iti fut o cravata de vezi matura-n cartofi.
-Mai vezi tu bani cand o-i fi eu dinozaur.
Ren isi ia matura si se duce in bucatarie dupa Atsushi complotand la un plan de a-l omora pe Potato.
~mai tarziu~
Atsushi si Ren intra in sufragerie cu oale si tigai legate pe ei,care se presupuneau a fi armuri.Fiecare avea in mana cate un tub(care se presupune ca avea sprai in el) plin cu o chestie dubioasa.
-Ti-o venit Craciunu'!zice Atsushi.
Ren isi da auto-facepalm.
-Ce cacat ati pus in alea?!intreaba Potato hlobandu-se la tuburi.
-De toate si nimic,a zis Ren apropriindu-se de Potato.
-Prinde-l si tine-l fix, ca pe cioara ca sa-i fut un sprai in moaca!!
Ren il tine pe Potato lipit de poadea in timp ce Atsushi il spreieaza,dupa care ii da drumu.
-Cu ce cacat ma dadura-ti ca miros mai urat ca sertaru' tau!
-Pai spraiu contine:dragoste de iepure,coaie de dragon,un soarece castrat,o blonda,un betiv,profu de mate,il lamureste Atsushi.
Lu' Potato incep sa ii creasca coarne-n cap pe spate niste tepi si niste plete blonde de la blonda.
-Evrica!Geta invinge!Zeta e un semafor!Faggoti sunt in veata!E o noua specie: Blocozina!striga Astushi privind transformarea lu' Patato.
-Un experiment reusit!se bucura Ren.
-Reusit pe dracu!Fa-ma la loc in copacu' lu' ma-ta!
-Ba,ai vrut sa fi dinozaur pai si acum ai si par.Nu esti fericit?
-Arat mai rau ca ma-ta la un loc,acum te misti in curenti tai si ma face-ti la loc.
-Zece milioane si iti las si paru,zice Atsushi.
-Treizeci si iti fut o palma!Zice Ren bucuros.
-Zero si va bag la inchisoare.
-O suta,apoi ce cacat!Stii cat imi lua sa fac rost de ingriedente?Sigur ca nu stii ca tu esti Sfantu' Ponta!
-Fa-ma la loc ca iti dau foc la toate revistele.
-Acuma sefu,acuma!
CITEȘTI
Viata alaturi de un Potato
РазноеRen avea viata unui adolescent "obisnuit" pana cand in timpul vacantei de vara un cartof apare la usa lui spunandu-i ca a venit sa il ucida,dar misiunea lui era momentan suspendata.Deci Cartofu ii nevoit sa fie cu ochii pe el pana la noi ordine.Dar...