18.Bölüm

752 48 21
                                    

Nisa Selin Elidemir

Uyandığımda Emir yoktu elimi yüzümü yıkayıp aşağı bakmaya gittim ama orda da yoktu. Geri odama çıkıp telefonumu aldım ve emiri aradım birkaç çalıştan sonra açtı.

Emir:Alo.Uyandın mı canım.

Selin:Uyandım. Uyandım da neredesin sen ya. Haber de vermemişsin.

Emir:Uyuyordun, uyandırmak istemedim.Kısa bir çekim varmış onun içn geldik üç dört saate kadar geliriz.

Selin:Tamam canım dikkat edin.Görüşürüz

Emir:Görüşürüz güzelim.

Telefonu kapatıp kahvaltı hazırlamak için aşağı indiğimde mutfakta barışı gördüm sertçe yutkunup yanına gittim.

Selin:Günaydın.

Barış:Günaydın. Kahve?

Selin:Çok iyi olur.

Barış kahveleri yaparken ben de onu izliyordum yeni uyandığı için saçları dağınıktı ve yüzünün sağ tarafı yastık izi olmuştu mavileriyse hala uykuluydu. Kahvelerin birini bana uzattığında kendime geldim.
Salona geçip kahvelerimiz içerken sessizlik hakimdi. Lale gelip yanımıza oturunca sessizlik bozuldu.

Lale:Günaydın.

Barış&Selin:Günaydın.

Selin:Kahve yapıyım mı sana da içer misin?

Lale:Yok kahve deil de kahvaltı yapalım ben çok acıktım.

Selin:Tamamdır ben kahvaltı hazırlıyım siz de masayı kurun.

Barış ve Lale beni onaylayınca ebn de mutfağa geçip kahvaltıyı hazırlamaya başladım.

Emir Emre Elidemir

İlk on altı seçilmişti. Şimdiyse kısa bir reklam çekimine gidiyorduk. Yolda giderken Mehmet şefi gördük taksi bekliyordu herhalde arabayı önüne çekip:

Emir:Şefim.

Mehmet Şef:aaa çocuklar çekime mi.

Emir:Evet. Buyurun beraber geçelim.

Mehmet Şef:Valla çok iyi olur ne zamandır taksi bekliyorum.

Diyip arka tarafa geçti.

Mehmet Şef:Siz birlikte mi kalıyorsunuz.

Furkan:Evet şef. Ben izmir de yaşadığım için iki günlüğüne gitmiyim dedim emirlere kalıyordum ama şimdi bir haftaya çıktı tatil ben de yarın sabah gidicem.

Emir:Şefim.

Mehmet Şef:Efendim.

Emir:Bu akşam yemeğe buyurun yani işiniz yoksa. Hem benim mutfağa girmemde etkili olan kişiyle de tanıştırmak isterim.

Mehmet Şef:İşim yok aslında ama bilemedim ki böyle çatkapı evdekiler müsait midir annen baban falan.

Konu buraya gelince gözlerimin dolmaya başladığını hissetmiştim gözlerimi kırpıştırarak ve boğazımı temizliyerek kendime geldim.

Emir:Annem babam yok şefim. İki arkadaşım bir de kardeşimle kalıyorum onlar da sıkıntı yapmazlar merak etmeyin.

Furkan:Merak etmeyin şef benim durumum daha beterdi ama sağolsunlar hiçbiri ses etmedi.

 Portakal Çiçeği & MaviHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin