İlk olarak merhaba. Ben Tuana. Kitabın ismi dende belli olduğu gibi bu kitap Shifting ile alakalı olacak. Sanırım önce shifting nedir? Ne değildir onu açıklamalıyım.
Shifting nedir?
Shifting, başka bir gerçekliğe gitmektir. Çoğu kişinin dediği gibi Lucid Rüya veya Astral seyahat değildir. Neden mi?
Eğer Lucid rüya olsaydı istediğimiz evrende olamazdık. Çünkü Lucid rüya gördüğümüz rüyada bilinçli olmamızdır. Rüyamızı istediğimiz şekle sokmak değildir (Yani burası gibi bir yer yapamayız. Yani orada bir yaşam süremeyiz. Daha çok canlı şekilde hayal kurmak gibi olur. Umarım açıklayabilmişimdir.).
Astral seyahat olmasını düşünmek bile saçma. Çünkü astral seyahatte bedenimizden ayrılıyoruz evet ancak aynı evrende kalıyoruz.
Kısaca Shifting başlı başına başka bir olay. Shifting yaptığınız zaman scriptinize yazdığınız gibi istediğiniz her şey olur. İstediğiniz bedende, istediğiniz gerçeklikten ve istediğiniz olay örgüsünde.
Shifting yapmanın bir tehlikesi, yan etkisi var mı?
Hayır yok. Ancak gerekli güvenlik önlemlerini aldığınızda. Eğer scriptinize "Ölmeyeceğim, trawma geçirmeyeceğim vb." yazmasanız. Pek iyi olmaz. Şahsen ne olduğunu tam bilmiyorum. Çünkü daha önce yaşayan görmedim (Herkes güvenlik önlemini aldığı için.).
Yan etkisi ise yok. Yani buradaki bedeninize birşey olmuyor.
Biz shifting yaparken birisi bizi uyandırırsa ne olur?
Siz değil klonunuz uyanır. Yani sizin shiftinginiz bölünmez. Eğer Shifting yaparken bundan haberinizin olmasını istiyorsanız ne yapmanız gerektiğini "Script nasıl yazılır" isimli bölümde anlatacağım.
Klonum uyandığında ne yapacak? Ya yanlış birşey yaparsa?
Öyle birşey olmaz. Klonunuz aynı sizin gibi davranır. Bunun için endişeniz olmasın. Tabii eğer fazladan birşeyler yapmasını isterseniz scripte eklemeyi unutmayın
Gittiğimiz gerçeklikten acı çekecek miyiz? Orada sevdiklerimiz ölecek mi? Orada kötüler var mı?
Bunlar sizin isteğinize bağlı. Eğer fiziksel acı çekmek isteyorsanız bunu scriptinize ekleyin. Orada sevdiklerinizin ölmesini istemiyorsanız bunu da ekleyin. Ya diyelim ki Naruto evreninde gittiniz. Neji'nin, Jiraiya Sensei'n, Asuma'nın vb. Ölmesini istemiyorsanız bunları scriptinize ekleyin.
Orada kötüler siz isterseniz var. Macera seviyorsanız. Oraya kötüler ekleyebilir veya hiçbir kötüyü silmeszsiniz. Ya da sakin bir yer olmasını istiyorsanız bunu scripnize yazarsınız.
Şuan için aklıma gelenler bunlar. Sormak istediklerinizi sormaktan çekinmeyin. Aaa az daha unutuyordum. Eğer shifting yapmadan önce her hangi bir şüpheniz varsa yapmaya bile çalışmayın. Çünkü başaramazsınız. Shifting yapmak için buna %300 inanmanız lazım. Merak etmeyin başaran çok insan var. 1 haftada da başaran var. 2 ay da da. Önemli olan inanmak. Başaranlar hikayelerini diğer bölümlerde yazmaya çalışacağım.
Şimdilik sağlıcakla kalın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Shifting nedir? Shifting nasıl yapılır? Shifting denemelerim.
Non-Fictionİsmi herşeyi açıklıyor bebek;)