Bölüm 19

38 4 0
                                    

FEZA

Sabah gözlerimi açtığım da Demir'in huzurlu kollarındaydım. Bir anda akşam olanlar aklıma geldiğinde yüzümün kızardığını hissedebiliyordum. Artık tamamen Demir'e aittim ve bu hayatımda yaptığım en doğru şeydi benim için. Bu zamana kadar onu beklemiş gibi bir anda kendimi onda buluvermiştim. Kasıklarımda ki ağrı ile yerimde istemsiz olarak kıpırdanmaya başladım. Anlaşılan bu kıpırdanmam Demir'i uyandırmış olacak ki kollarını sıkıca bana sardı.

Demir: Günaydın güzelim
Feza: Uyandırdım dimi?
Demir: En güzel uyanışım bence sevgilim

Demir böyle konuştuğunda mutlu olmakla beraber utanmama sebep oluyordu. Başımı göremesin diye adeta Demir'in göğsüne sokacaktım.

Demir: Neydi onlar güzelim, heh deve kuşu.. Kafan içerde toton dışarda bebeğim

Demir'in bıyık altından gülerek laf sokmasıyla ondan ayrılıp çarşafı vücuduma doladım ve yatakta oturur pozisyon aldım.

Feza: Dalga geçiyorsun bir de benimle terbiyesiz

Hemen yataktan kalkıp Demir peşime takılmasın diye banyoya girip kapıyı kilitledim.
Demir ise dışarıdan sadece gülerek bağırıyordu.

Demir: Aşkım oradan gizli bir geçit yok yine buraya geleceksin ve kocaya terbiyesiz denmez!

Yatak odasının kapı sesini duyduğum da Demir'in aşağıya indiğini anlamam uzun sürmedi. Bende hızla duşumu aldıktan sonra bir tshort ve kot pantolonumu geçirip aşağıya indim. Gelen kokulardan anladığım kadarıyla Demir mutfaktaydı.

Feza: Kokuları takip ettim ve kocamı buldum
Demir: Yerim seni ben
Feza: Ben ne yapayım
Demir: Sen dünden yorgunsun sevgilim ben yaparım bu seferlik

Demir yine beni utandırmayı başarmıştı. Rahat olmaya ve artık bu duruma alışmaya çalışarak suratımı kontrol altında tutmaya çalışarak tezgaha oturup Demir'i izlemeye başladım.

 Rahat olmaya ve artık bu duruma alışmaya çalışarak suratımı kontrol altında tutmaya çalışarak tezgaha oturup Demir'i izlemeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Demir keyifle hem beni eğlendirmek için şebeklikler yapıyor hemde kahvaltımızı hazırlıyordu.

Feza: Çok mahçup oluyorum kocam iş yapıyor bende oturuyorum

Kinaye ile söylediğim bu söz ile Demir bir anda bacaklarımdan çekip yere inmemi sağlamış bende bu ani hareketi ile anlık korkup ağzımdan bir çığlık kaçırmıştım.

Demir: Al bakalım karıcım bu kaşarı rendele de mahcup olma sen

Demir'e suratımı büzerek dil çıkarttım ve hiç sesimi çıkarmadan rendeyi ve kaşarı alıp rendelemeye başladım.

Demir: Nasıl da yakışıyor karımın eline
Feza: Sus sen
Demir: Ne oldu şimdi bir anda
Feza: Bacağımdan çektin ya öküz

Demir bir anda arkadan gelip belime sarıldı.

Demir: Kocaya öküz denmez

Diğer eliyle de beni güldürmek için karnımı gıdıkladı.

Feza: Ya Demir yapma ya Demir: Öp kocanı da barışalım o zaman

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Feza: Ya Demir yapma ya
Demir: Öp kocanı da barışalım o zaman

Demir'in durması için yanağına hızlı bir öpücük kondurup hemen ondan ayrıldım ve kahvaltı masasında ki yerimi aldım.

Feza: Hadi Demir nerde kaldı kahvaltı
Demir: Seni maymun seni

Demir de elinde kalan son tabaklarla gelip masaya oturduğun da uzun zamandır yapmadığım kadar keyifli bir kahvaltı yapmıştım.

DEMİR

İşte bunca zamandır bilmeden aradığımı sonunda bulmuştum. Hayatım boyunca sandıklarımla vaktimi harcayıp sonunda hiç beklemediğim yerden kapılar açılmıştı. Bundan sonra Feza'nın kılına zarar gelmemesi için elimden gelenin fazlasını yapacaktım. Feza sofrayı kendi toplamak isteyince bende üstelemedim. Beni verandaya postaladı ve kahve yaparak geleceğini söyledi. Bende keyifle güzel havanın tadını çıkararak verandada karımı beklemeye başladım. Çalan telefon ile yüzüm daha da gülümsemeye başladı.

Demir: Oo unutulduğumuzu sanmıştım ben
Feride: Demir bana neden söylemedin oğlum?
Demir: Neden bahsediyorsun anneanne?
Feride: Kemal
Demir: Anneanne Feza duysun istemiyorum

Feza: Neyi duymamı istemiyorsun bakalım

Elinde kahveler ile Feza verandaya geldiğinde nasıl çevirmem gerektiğini düşünmeye başladım.

Demir: Ah işte iyi insan lafın üstüne geldi anneanne bak

Feza: Yaa bana ver bende konuşayım

Demir: Bak anneanne Feza da seninle konuşmak istiyor öpüyorum seni çok görüşürüz

Telefonu Feza'ya verdiğimde onlar anneannemle keyifle sohbet ederken ben kahvemi içmeye başladım. Feza telefonu kapatıp dikkatli gözlerle beni süzüyordu.

Feza: Evet seni dinliyorum hayatım
Demir: Ne anlatayım be güzelim
Feza: Demirr!
Demir: Söyle güzelim
Feza: Feride Hanıma ne söyledin benim duymamı istemediğin
Demir: Ya sevgilim kurcalama işte sürprizde yapamayacak mıyım sana
Feza: He sen ondan lafı evirip çeviriyorsun tamam hadi kahvelerimizi içelim kocacım
Demir: He şöyle

Feza'yı ikna edebilmiştim sürpriz deyince tabi hiç üstelememiş hemen normale dönmüştü. En azından Kemal'i bulana kadar bir süre daha Feza tarafından rahattım. İşin keyifli yanı ise Feza'ya sürpriz hazırlamak olacaktı. Birlikte geçirdiğimiz güzel günün ardından Feza anneannemi özlediğini ve gitmek istediğini söylemiş bende onu kırmamak için onaylamıştım.

Feride: Kızım beni özlemese Demir buraya gelmezdi zaten
Ufak çaplı bir gülüş atıp anneanneme bakış attım.
Demir: Aşk olsun valla ne yapsam olmuyor

Kapı sesi ile herkes gözlerini hole döndürdü.

Demir: Birini mi bekliyordunuz?
Feride: Bu saatte kimi bekleyeceğim ki

Önce bir topuk sesi duyuldu. Ve sonra içeri girdi. Mini eteği, uzun çizmeler ve koyu dalgalı saçları ile hiç değişmemişti.

Arzu-Asu: Hanzadeee
Hanzade: Sürprizz

________________________________

HANZADE YILDIRIM ⚡️

HANZADE YILDIRIM ⚡️

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Kurtar BeniHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin