- Pitico ce faci? aud o voce mult prea cunoscuta sa fie adevarat in spatele usi era Adam, nebunul,superbul ,arogantul,enervantul meu cel mai bun prieten gay si daca puna acum iti dadeai seama ca gay chiar daca erai orb acum nu arata deloc a gay. Avea o pereche de pantaloni negri din piele rupti in ambii genunchi o pereche de ghete care erau mult prea curate si era la bustul gol lasandui splendoarea de abdomen la evidenta.
-Adam? intreb eu aproape inghitindu-mi limba.
-Nu-mi zice ca mai e vre unu care sa iti zica piticot ca ma duc sa il violez, zice el cu o fata perversa. Asa deci joaca dur ca de obicei.
-Of, scumpule doar eu mai fredonez cateodata "piticot" gandindu-ma la tine, insa cand imi zici tu asa, ah ce mult as vrea sa te violez. Zic si incep la fac cativa pasi spre el iar el se da in spate inrosind, eh na asa i trebuie daca ii sta capul la perversitati.
-Eh piticot fii serioasa daca aveai si tu alceva, stii tu ce pe acolo nu te refuzam, dar cred ca o sa zic pas de data asta.
-Aha deci doar de data asta, data urmatoare facem dragoste ca doi nebuni?
- Ha, ha, ha. Piticot ai uitat ca inca iti tii la conserva virginitatea?
- Uh la dracu de ipotent, zic si incep sa ma stramb la el.
In spatele meu se auzeau pasi care veneau rapid spre locul in care eu si Adam ne aflam, ah la dracu cu Adam prin preajma deja am uitat cu totul ca sunt rapita, dar stai ce cauta Adam aici?, daca e prieten cu mine doar ca sa ma vanda la extraterestrii mici si verzi sa faca experimente pe degetele mele de la picioare sau la mersul ciudat pe care il am cand sunt beata sau la rasul pe care il bag cand se iveste cate o gluma la adresa mea. Iar te crezi prea importanta. Creier prost. Cand am auzit ca pasi sau oprit din senin am fugit rapid in spatele lui Adam,strangand puternic de marginea pantalonilor lui. Imi era pur si simplu teama sa ma uit la persoana care acum probabil era in fata lui Adam.
Am vazut dintr-o data cum in partea mea dreapta apare un pachetel de absorbante. Am intins mana la il iau insa persoana respectiva si-a tras mana inapoi. Ce dracu astia cred ca se joaca cu mine. Am iesit rapid din spatele lui Adam, reactionand ca de obicei prea rapid starii mele de nervozitate acuta, am prins pachetelul rapid in mana mea dreapta si zambind fericita ca si cum mi-as fi recuperat bomboana mea preferta. Dupa ce am iesit din starea de "persoana drogata cu fericire acuta" am vazut cum cei doi ochii negri ma priveau cu atentie analizand fiecare miscare.
- In locul tau nu as fii asa fericita absorbantele le-am luat din bagajul tau, nu mam deranjat sa le cumar, arogantul.
- Nici nu cred ca ai fii capabil de ceva atat de complicat ca mersul la magazin il ironizez eu.
- Vorbea domnisoara victima, care cel mai probabil va ajunge sechestrata cu sobolnii la subsol . La auzul cuvantului sobolan un icnet puternic mi-a parasit buzele , fricoasa,( creier prost, las ca mai vorbim noi cand dai nas in nas cu sobolanii).
-Adam, incep eu sa ma plang cand mam prins ca erau prieteni, uite ce vrea sa imi faca nebunu asta, sa o bage pe piticot a ta langa niste sobolani, si am inceput sa bat din picioare ca un copil mic.
-Ha ha ha , rade strainul malefic si incepe sa fuga inspre mine, FUGI,nebuno fugiiii,( imi indica creierul meu care in sfarsit facea ceva bun). Am ineput sa fug, unde sa fug, da nu am unde altundeva decat in camera de unde am venit, insa nu am reusit sa alerg prea mult pentru ca strainul ma prins din urma , prinzandu-mi ferm soldurile si aruncandu-ma in pat, viol scrie pe tine fato, viol ( creier retardat), si incepand sa ma gadile ( spre marea mea surprindere) eu incepand sa rad isteric petnru ca atunci cand cineva imi atingea partea de mijloc a abdomenului simteam cu totul alceva,numai sa ma gadil nu, Adam a intrat si el pe usa si inceand sa rada a urlat " Nebuno nu-mi viola iubitul" cand am auzit asta mam inecat cu propria saliva. Si a sarit si el in pat incepand sa ma gadile si el acum razand dea binelea pentru ca Adam stia unde ma gadil, si unde nu... Dar stai putin de ce ma las eu gadilata de astia doi? vor razboi, razboi sa fie! Am luat una din perinile ce se aflau pe pat si am inceput sa ii lovesc pe cei doi baieti cu perna in cap , Adam luase si el o perina in mana fiind gata sa ma loveasca si el cu perina, cand am simtit ceva cald intre picioare, o la dracu acum chiar mi-a venit menstruatia.
Am sarit ca arsa din pat prinzand pachetul de absoarbante ce se odihnea acum pe podea si am fugit din nou in bae , inainte sa inchid usa cei doi baieti stateau in fund uitandu-se nedumeriti si intr-un fel ciudat la mine asa ca am ridicat pachetul de absorbante in sus scuturandul si facand o grimasa, cei doi cand au vazut au bufnit in ras tinanduse d burta.
- Barbatii urlu eu si trantesc usa la bae.
- Femeie sa nu stai mult, urla strainul la mine. uff nerusinatul ala .
- Domnisoara, urlu si eu din nou la el scotand usor capul pe usa, desi terminasem ce aveam de facut vream sa il chinui pe train, simteram o placere imensa cand il scaiam, cand am scos capul vreand sa scot si limba la el insa nu am avut timp pentru ca nasul meu a facut contact cu un abdomen ce se vedea uimitor chiar si prin materialul tricoului , cred ca am si uitat cum arata Adam de cand nu lam mai vazut. Am ridicat capul in sus nu inainte sa ma mai holbez putin la abdomenul lui si sa zic " auu ce te-as viola", am auzit din nou acel raset colorat iar tot parul mi sa urcat pe maini. Mam ridicat rapid insa am alunecat pe... habar nam ce dar stiu ca am alunecat, facand contact cu podeaua si simtind o durere la cap, ah la dracu ce momente imi gasesc si eu sa fiu fragila. El se uita speriat la mine iar privirea mi se incetosea incetul cu incetul, acum e momentul sa spui ceva ce sa-l dea pe spate ca sa te salveze, am inceput sa chicotesc creierul meu chiar e rautacios uneori. Insa avea dreptate trebuia sa ii zic ceva, dar ce?
- Acum e momentul cand iti dai tricoul jos si ma salvezi?
- Oh scumpo daca vrea-i sa ma vezi dezbracat trebuia doar sa mi-o ceri. Am zambit ca o drogata.
- Te-as vrea in.....
pam pam pam....hei mi-a venit ideea si imi parea rau sa nu o impart cu voi, cei care imi cititi cartea, doar ca am de ceva vreme cartea si am doar 158 de lecturi.... asa ca va rog lasati un mesaj are rost sa mai continui ?