2 yıl sonra
Tiniden
Evden parka gitmek için çıkacağım sırada Annem beni yanına çağırdı.
T: Ne var anne ?
TA( Tininin annesi ) : Kızım şimdi sana anlatacaklarımı sessizce dinle. Kızım biliyorsun babamla aramız iyi değil . Bu yüzden yaklaşık iki ay önce babanla boşanma kararı aldık. Babanla davamız dün sonuçlandı. Artık evli değiliz. Ben artık burada yaşamak istemiyorum. Bu yüzden yarın ikimiz Parise anneannenin yanına gidiyoruz.
T: Anne bu bu kadar kolay mı ? Boşandık. Gidiyoruz demek. Bu kararı alırken beni hiç düşündün mü ? Arkadaşlarımdan ayrıldığımda ne hissedeceğimi düşündün mü ? Bunlar benim için çok fazla . İki yıldır hergün kavgalarınızı dinliyordum . Sadece arkadaşlarımla mutluydum. Şimdi beni onlardan da beni ayıracaksınız. Bunlar 10 yaşındaki bir çocuk için çok fazla.
Bunları söyledikten sonra koşarak odama çıktım. Ağlamaya başladım diyemeyeceğim çünkü çoktan ağlamaya başlamıştım. Daha ne kadar ağladığımı bilmiyorum ama sonunda gözyaşlarım tükendiğinde bende uykuya daldım.
.....
Sabah uyandığımda annem bavulumu hazır bir şekilde yatağımın kenarına koymuştu. Gitmek için hazırlandım. Uçağa daha iki saat vardı. Bende parka gittim. Ona veda etmeden gidemezdim. Parka geldiğimde bankta oturmuş beni bekliyordu. Yanına gittim.
J: Dün neden gelmedin.
T: Annem yüzünden . Sana söylemem gereken önemli bir şey var.
J: Dinliyorum.
T: Paris'e gidiyoruz.
J: Ne zaman Döneceksin ?
T: Bilmiyorum.
J: Ne kadar sürerse sürsün bekleyeceğim. Beni Unutma.
T: Bekle . Seni unutmayacağım ve mutlaka geri geleceğim.
Ben bunları söylerken annemin kapıdan çıktığını gördüm. Ben anneme bakarken Jorge çenemden tuttu ve kendine yaklaştırdı. Konuştuğumuzda dudaklarımız birbirine değiyordu. Birbirimize bu kadar yakınken benim için en anlamlı olan iki kelimeyi söyledi.
''Seni seviyorum ''
Bu şekilde sonsuza kadar kalabilirdim ama bu güzel an annemin kolumdan çekmesiyle son buldu. Annem beni kolumdan sürüklerken bağırdım.
'' Bende seni seviyorum. ''
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Unutulmuş Aşk(1.kitap)
Fiksi Penggemarİki çocuk birbirini sevmiştir ama ayrılmak zorunda kalmışlardır. Birbirlerini bekleyeceklerine söz vermişlerdir. Ancak bir araya geldiklerinde her şey için çok geçtir. Tini büyük aşkını unutmuştur ama aşk duygusunu da unutmuştur. Peki Tini UNUTULMUŞ...