jk ile hayal et 1

35 3 0
                                    

İsmin:gizem
Yaşın:22
Annen koreli
Baban türk
Eğitim durumdan dolayı Türkiye de yaşıyordun. Daha sonra hayalin olan dansçılığa başladın. Kore'ye yerleştin o sıralar Bighit bir kız grubu çıkarmayı planlıyor seninde sesin çok güzel. Kendine ev tutmak için sokakta şarkı söylemeye başlıyorsun. Hazırsanız başlayalım🤗

Sokakta şarkı söylüyorsun karşında bir çok kişi seni alkışlıyor ve "bir daha " diyerek tezahürat yapıyorlar.
O sırada karşıda siyah bir araba durur. Dikkatini çeker bir yandan şarkı söyler bir yandan oraya bakarsın. Senin nereye baktığını merak eden seyirciler merak edip baktığın yöne kafalarını çevirir. Ve bir kaç tane daha araba yanaşır. kapıları açılır.
Bir sürü takım elbiseli adam iner. Başlarda tedirgin olursun şarkı söylemeyi bırakıp pür dikkat arabalara bakarsın. En son bir araba daha gelir .  O takım elbiseli adamlar en son gelen arabanın kapısını açarlar ve arabadan inenler ...
büyük şok geçirirsin. Bts yanına doğru geliyordur. Ve yanlarında onlarca korumasıyla. Yaklaşırlar ve sana bir kart verirler. O sıra gözün jungkook'a takılır. Bir an sonra hemen önüne dönersin."Bir kız grubu oluşturmayı düşünüyoruz." "Sesin hoşumuza gitti ayrıca dansçı olduğunu da duyduk yarın saat 8'de şirkete gel detayları o zaman konuşuruz." O kadar heyecanlanmışsın ki titreyen elinle kartı alıp tamam anlamında başını saklamakla yetinirsin.
Arabaya binecekleri sırada son bir kez jk arkasına dönüp sana bakıp gülümseyip gider.
Bts ordan ayrıldıktan sonra büyük bir alkış kopar. Herkes sana bakıp tebrik ediyor. Hafif tebessüm edersin seyircilerine teşekkür edip ordan ayrılırsın.

JK ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin