Karaca;
Bulunduğum yere sığamayan,
Olmak istediğim yere de varamayandım ben...O gece,düğün gecemde,
sadece 2 saat önce kocam olan sevdiğim adamı öldürüldüğüm gece..
Şuan anlıyorum ki aslında sadece ölen o değil.
Ruhum,kalbim... içimde yaşamaya dair ne varsa herşeyi öldürmüşüm ben onunla birlikte."Beni Sevin" diye haykırdığım gün geliyor aklıma.
Evet, biri gördü beni biri sevdi,bende onu öldürdüm.Bu muydu mükafatı onun?
Beni çok sevdiği için ölmek mi ?Babaannem o silahı önüme koyduğunda ne düşündüm hatırlayamıyorum.Sanki hafızam silinmiş gibi.
O gece o silahı ona nasıl doğrulttum,nasıl böyle birşey yaptım anlayamıyorum,hatırlayamıyorum.Hatırladığım tek şey ; Azer yapmaz!
Babannem düşmanımız diye..İstemediği için..
Sakin ol Karaca! Azer sana bunu yapmaz Karaca.. Düğününü,en güzel gününü mahvetme Karaca..Ama birşey vardı.Yamaç amcası, Akın..
Onların söyledikleri..
Yapmış mıydı? Olabilir miydi böyle bişey?3 Kurşun...
Birden olmuştu herşey.
Nasıl tetiğe bastığını dahi hatırlamıyordu.
Tek bildiği sevdiğinin katili olduğuydu.
Birdaha kimsenin onu sevmeyeceği, onu merak edip dakikaları saymayacağıydı..
O alışkındı zaten sevilmemeye,gölge olmaya.Ne olursa olsun Sadece Yaşasın diyordu şimdi de.
Tamam beni sevmesin,benden nefret etsin ama sadece nefes alsın..
En azından bununla avunabilirdi.
Biri beni sevdi ama ben onu haketmedim diyebilmek istiyordu......
Merak etme Sevgilim.
Senin'de intikamını alacağım,
Kendimden..
Ama bundan önce yapmam gereken şeyler var.Selaaamm👋🏽
Ben geldiim.
Biraz kötü geldim açıkçası ama hallederiz.
Hemen böyle çat diye birinci bölüm ile giriş yapmak istemedim.Ama buda tatmin etmedi.
Umarım azıcık da olsa beğenmişsinizdir.❤️19.10.20