45°

281 10 4
                                    

Keď sme sa konečne prestali smiať, usadili sme sa vedľa seba na lavičke v mojej šatni. Veril som, že si chalani mysleli, že som odišiel. Hádam ich nenapadne sem prísť. Asi by sa nám to celkom zle vysvetľovalo.

Mal som na jazyku otázku, no mal som obavy ako zareaguje, keď ju položím.

,, Prečo ho tak nemáš rada? Správa sa ako kokot, to som už pochopil, ale cítim, že je za tým ešte niečo. "opýtal som sa jej napokon a ona si povzdychla.

,, Naozaj ho chceš riešiť?" opýtala sa ma. Predstava tejto témy jej nebola veľmi po chuti.

,, Rád by som vedel, čo za tým je. Vždy, keď ho vidíš, radšej odídeš. Sama tvrdíš, že by si mu najradšej ublížila. Chcem vedieť prečo. "

,, Okey. Poviem ti to, pretože si nový a ešte si nemal šancu vidieť, čo ten chlap stvára." rozhodla sa napokon a na chvíľu stíchla. Asi nevedela ako začať.

,, Keď sme sem s Ryanom prišli, začal so mnou flirtovať, ak sa to tak dá vôbec nazvať. Poslala som ho do piče. Nebol mi od začiatku sympatický a moja intuícia mala nakoniec pravdu. Keď som ho odmietla, našiel si ďalšiu obeť. Nebolo to preňho nič nové. Snažil sa dostať do postele každú jednu či už z hostesiek alebo z tých, čo sa v kraťasoch a s číslami predvádzajú v ringu. Niektoré mu na to naleteli. Neriešila som to, kým sa ma to nezačalo priamo dotýkať. Zbalil jednu moju kamarátku, ktorá tu už dávnejšie skončila. Nevieš si predstaviť, koľko som od nej počúvala aký je úžasný a čo ja viem čo ešte. Snažila som sa jej trošku otvoriť oči, keďže mne ten chlap spôsobuje akurát tak nepríjemné pocity, ale nedala si povedať. Nakoniec som ju nechala, nech si nech si ho idealizuje a sníva o ňom ďalej. Asi po dvoch mesiacoch, čo spolu chodili, som zbadala na jej bokoch modriny. Mali sme spoločnú šatňu, nečuduj sa. "pousmiala sa a pokračovala.

,, Boli to modriny presne v tvare rúk. Jej vysvetlenie bolo, že v posteli skúšali niečo nové. Nechala som to tak. O týždeň mala modriny na zápästiach. Keď som sa jej opýtala, povedala mi, že to nič nie je. Že ani nevie, ako sa k tomu dostala. Neverila som jej, ale ešte som to nechala tak. Ani nie o mesiac som ju našla plakať v našej spoločnej šatni. Tvár mala zakrytú vlasami a keď som ju donútila pozrieť sa na mňa, zbadala som obrovskú modrinu na jej líci. Vtedy som do nej začala hučať, nech ho láskavo pošle do piče. Takto sa k nej predsa nemohol správať! Opakovala mi stále tú istú pesničku: To sa už určite nikdy nezopakuje. Určite ho niečím rozčúlila a on sa len neovládol. V tej chvíli som ju mala chuť udrieť ja. Snažila som sa ju priviesť k rozumu, ale nedala si povedať. Odmietala sa so mnou baviť na túto tému. " dopovedala jednu časť príbehu, pri ktorej som zaťal ruky do pästí. Na pokoji mi nepridávala ani myšlienka, že práve chodí s Daisy. Viem, že je to moja bývalá a nemala by ma zaujímať, ale nemohol som si pomôcť. Strávil som s ňou priveľa rokov na to, aby mi to bolo ukradnuté.

,, O nejaký čas začala sústavne nosiť šatky okolo krku. Odmietala sa so mnou o Domesovi baviť, tak som sa aj ja snažila tej téme vyhýbať. Ale bolo mi jasné, že je niečo naozaj zle. Z veselej baby sa stal uzavretý a smutný človek. Raz som ju však nachytala bez šatky okolo krku a vtedy som pochopila, prečo ich stále nosí. Krk mala celý fialový od toho, ako ju škrtil. Vtedy sa mi priznala, že má rád drsnejší sex a všelijaké divné praktiky. A že ju nie raz zbil. Zrútila sa predo mnou, že to nezvláda. Vôbec sa mi to, čo mi rozprávala, nepáčilo. V ten deň sa mi konečne podarilo ju presvedčiť, aby sa naňho vyjebala a odišla. Poslúchla ma a dala výpoveď. Môjmu presviedčaniu pomohol aj fakt, že bola práve prijatá na svoju vysnívanú univerzitu. Chalani sa snažili priviesť ho k rozumu, keď sa dozvedeli, čo jej robil, ale on ich nepočúval. Chalani o tomto vedia, ale jediné, čo robia je, že ženy varujú, aby si s ním nezačínali. Ale poviem ti, že ona nebola prvá ani posledná, ktorá dopadla tak isto, ak si s ním začala. "

BojovnýWhere stories live. Discover now