10. Karolina

179 24 0
                                    

Vos negavau širdies smūgio kai Leo ištarė pavardes. Kodėl iš visų merginų kurias aš jam pateikiau jis būtinai turėjo išsirinkti tas kurias išmečiau į šiukšlių dėžę? Nulipusi nuo scenos atsirėmiau į sieną ir laukiau kada Leo prieis ir teiksis man viską paaiškinti, tačiau jis atrodo ne itin varginosi paskubėti. Atsitraukusi nuo sienos praėjau pro Niką kuris kaip tik pastojo man kelia.

- Atrodai taip tarsi būtum išgirdusi apie apokalipse, - vyptelėjo jis ir aš pakėlusi galvą įsispoksojau į šviesiai žalias jo akis.

- Patikėk, bus ne tik apokalipsė kai pasieksiu Leo. - Sušnypščiau ir bandžiau praeiti pro Niką tačiau jis ir toliau neleido man eiti.

- Tu pažįsti tas merginas?

- Ne, bet ir nenoriu jų pažinti, užteko to ką apie jas perskaičiau. - Papurčiusi galvą susidėjau rankas ant krūtinės. - Galėjai vakar pasirodyti, galbūt šio nesusipratimo net nebūtų buvę.

- Aš tik šiandien atvažiavau, - šyptelėjo jis ir iš karto pasitraukė man nuo kelio. - Jeigu manęs reikės žinai kur rasti.

- Tu prisidarysi bėdų, - atkirtau pasukdama galvą į šoną. - Turėtum naudoti muzikos kabineta, o ne internato stoga, - pabrėžiau ir vaikinas šyptelėjęs pradėjo tolti.

Atsisukau į savo tėtį ir Leo kurie kalbėjosi ir nieko nelaukdama prisiartinau prie jų. Tikrai neketinau taikytis su tokiu Leo sprendimu. Jis privertė mane dirbti iki pat vėlyvo vakaro, per jį net neturėjau kada grįžti namo, todėl kvailė užmigau Dilano kambaryje ir tikriausiai tas idiotas nunešė ne tuos aplankalus kuriuos turėjo, kito paaiškinimo neturiu.

Man atsistojus tėtis iš karto pasitraukė. Atrodo jis vis dar ant manęs pyksta, tačiau neketinau žemintis ir atsiprašynėti tik ne dėl to išdaviko Kristobelio kuris pažemino mane. Pastvėriau Leo ranką nes jis jau ketino eiti ir regis net nebuvo nusiteikęs su manimi kalbėtis, bet aš neketinau taip paprastai jam leisti išsisukkti.

- Ką visą tai reiškia? - Užsipuoliau jį ir tikėjausi sulaukti paaiškinimo. - Tai ne tos merginos kurias aš išrinkau.

- Juk tau padariau paslaugą, - vyptelėjo jis ir nelaukęs mane atsakymo pradėjo eiti, tačiau neketinau dabar jam leisti išsisukti, todėl pasivijau ir pastvėrusi už rankos sustabdžiau.

- Paslaugą? - Supykusi net akis primerkiau, bet vaikinui tai nepadarė jokio poveikio. - Aš puse dienos vargau su tomis anketomis, o tu tiesiog jas ištraukiai iš krūvos kuri buvo netinkama.

- Būtent. - Patvirtino jis. - Paprašiau Danilo, kad man atneštų tas kurias atmetei, ir visai nenusivyliau, nors iš tavęs tikėjausi daugiau.

- Po galais Leo, su tomis merginomis turėsim rūpęsčių, o ypač su ta pasipūtėle blondine. Tu bent jau jos aprašymą skaitei?

- Su visomis smulkmenomis. - Vyptelėjo jis praeidamas pro mane. - Po pusvalandžio susitiksime sode, norėčiau citrinų arbatos.

Stipriai sugniaužiau kumščius, duosiu aš jam citrinų arbatos. Tegu pats pasidaro, kas aš jo nuosava tarnaitė? Nulydėjusi jį piktu žvilgsniu patraukiau tiesiai į kiemą kuriame buvo daugybę mokinių kurie tik ir kalbėjo apie naujienas, o tiksliau apie dvi merginas kurios prisijungs prie ypatingos klasės, tik atrodo manęs vienos tai nedžiugino.

Priėjau sodo didžiulius vartus kurie skyrė internato kiemą nuo nuostabaus sodo kuriame mes dažniausiai leisdavome laiką ir tik Klasė - A turėjo teise čia lankytis. Tai buvo tarsi mūsų nuosavas rojaus kampelis kurį pati ir sukūriau padedama tėčio. Pamenu kai buvau visai maža svajojau apie tokią vietelią todėl tėtis pasitelkęs apie sodus išmanančius žmones pasamdė juos, kad sukurtu mano rojų. Tai buvo įšūkis ir man pačiai, nes aš išmokau vadovauti ir išsireikalauti tai ko noriu. Galbūt paskutinė savybė pastaruoju metu man kiša koja, nes nemoku nusižeminti, tačiau dėl to visai nesigailiu.

Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora