Grįžau į namus po septynių ir jaučiausi šiandien visiškai išsekusi. Bent jau Viola pasirodė po pamokų, regis net su nebloga nuotaika, tačiau Ema ir Leo kaip tyčia nepasirodė ir aš nebeieškodama jų daviau darbo merginai kuri pažadėjo išrinkti dešim žmonių iš duoto sąrašo.
Atsidususi atvėriau kambario duris ir numetusi daiktus ant žemės kritau į lovą. Norėjau tiesiog atsipalaiduoti ir miegoti iki pat ryto tačiau tokio malonumo tikriausiai nesulauksiu. Dilanas pasisiųlė atvykti pas mane vakare ir padėti su kitomis užduotimis, o tiksliau sudaryti planą, ką aš turėjau padaryti per vasarą, tačiau tikėjausi, kad visgi daugiau į internatą negrįšiu. Sunkiai pakėlusi galvą įsistebeilijau į langą už kurio dar buvo šviesu. Atsisėdusi nusivilkau švarkelį ir atsilaisvinusi kaklaraištį prisiartinau prie veidrodžio ir pradėjau valyti makiažą. Susikėlusi plaukus į viršų nužvelgiau savo rudas akis ir atsidusau. Atrodžiau kaip gyvas zombis pabalusia oda kuri visada buvo šviesi, ir po akimis susidarę juodi ratilai kurie aiškiai sakė, kad man reikia poilsio. Tačiau apie tai galiu pamiršti, nes Leo neleis man poilsiauti kol nenumirsiu, o tai labai tikėtina. Dar kartą atsidususi nusukau savo žvilgsnį ir įsistebeilijau į šviesų savo kambarį kurį pati ir dekoravau. Man visada patiko didelės erdvės, todėl mano kambarys buvo didžiulis. Viena siena balta, kita rausva, o prie lago šviesiai melsva. Turėjau iš ties didelę lovą ant kurios gražiai buvo sudėtą mano vaikystės žaislai ir kelios širdutės formos pagalvėlės. Palei sieną buvo pastatyta didelė knygų lentyna kurioje buvo sudėtos visos mano vaikiškos knygutės. Ant sienų kabėjo keliatas įrėmintų diplomų ir apdovanojimų, o per kitą sieną buvo prikabinta daugybę nuotraukų kurias apšvietė girlendos. Čia taip pat stovėjo mano kosmetikos stalas ir didžiulis veidrodis į kurį vėl atsisukau. Ir visgi tokiame didžiuliame kambaryje nesijutau vieniša, priešingai jaučiausi puikiai.
Atvėriau kitas duris kurios vedė į drabužinę, nusiaviau aukštakulnius ir pradėjau nusirenginėti. Mano drabužinė buvo iš ties didžiulė, kartais net pati nerasdavau tai ko ieškau, nes aš labai retai atsikratydavau senų drabužių prie kurių kažkodėl būdavau labai prisirišusi. Tačiau dabar tenorėjau palysti po dušu ir kol dar Dilanas nepasirodė kažko užkąsti nes skrandis jau naujus maršus grojo.
Atidariusi kitas duris patekau į erdvų vonios kambarį kuriame buvo didžiulė sukurinė vonia, paprasta vonia, dušas ir tuoletas, o per visa sieną palei kriauklę stoėjo auksinės spalvos veidrodis. Kadangi negalėjau sau leisti vonios, nes bet kurią akimirką turėjo pasirodyti Dilanas palindau po dušu ir mėgavausi šiltu tekančiu vandeniu.
Po penkiolikos minučių išlipusi iš dušo prisiartinau prie veidrodžio ir delnu jį nuvaliusi pasileidau plaukus ir pastvėrusi rankšluosti apsijuosiau juo savo kūną. Atvėrusi duris patekau į drabužinę ir numetusi rankšluostį ant žemės pradėjau ieškoti paprastos palaidinės ir sportinių kelnių tačiau išgirdusi krebždesį pakėliau akis ir įsispoksojau į tamsias vaikino akis.
Dialanas buvo čia, sedėjo ant minkšo fotelio priešais mane ir tiesiog išsižiojęs spoksojo ir nieko nesakė. Tai trūko vos vieną sekundę, nors man pasirodė amžinybė. Ir tik tuomet aš suvokiau, kad stoviu priešais jį visiškai nuoga. Pajutusi kaip prededu rausti akimirksniu stėviau ant žemės numesta rankšluostį ir apsijuosusi savo kūna pajutau kaip mano venas užplūsta kraujas.
- Ką po velnių čia darai?! -Surikau mesdama į jį savo džinsus. - Prakeikimas Dilanai, aš tave užmušiu! - niršau ant vaikino kuris galiausiai atsipeikėjo ir akimirksniu atsistojo.
- Juk liepei laukti, - kiek pasimetęs atsakė jis ir sunkiai nurydamas seiles nusisuko. - Nesakei kur, - teisinosi jis, o aš taip norėjau jam gerai vožti.
- Sakiau mano kambaryje, idiote! - Pastvėrusi pirmus pasitaikiusius drabužius nuėjau į vonę ir ten užsidariusi atsidusau.
Dilanas matė mane nuogą, jis matė mane be drabužių. Kažkodėl nesijaučiau gerai, net gi nebenorėjau jo matyti, niekada. Jaučiau kaip visas kūnas virpa, o akyse kaupiasi ašaros. Bandžiau save įtikinti, kad viskas gerai, juk tai tik Dilanas su kuriuo beveik užaugau, tačiau ši mintis tik dar labiau pablogino padėtį.
CITEȘTI
Internatas. Klasė - A ( BAIGTA)
DragosteInternatas - Elitinė mokykla kurioje egzistuoja kitokios taisyklės. Šeši išrinkti mokiniai priklausantys klasei A. Talentingi, protingi ir už viską atsakingi. Ema Mongomer, aikštinga blondinė. Viola Heil, - švelni bei jautri mergina. Karolina Saliva...