"Sizin yapacağınız dolaba sokayım!" dedi lalisa dolabın kapısını kilitlemeye çalışırken. Sinirle gözlerimi kapattım" Sus artık, sus!"
Lalisa saçımı çekerek konuşmaya başladı
" Bir daha bağır istersen, hatta de ki 'biz sınav sonuçlarını çalışıyoruz'"Saçımda ki ellerini çekerken şokla baktım
" Dost musun düşman mısın?"Lalisa sonunda dolabı kilitlediğinde, gazete kağıtları ile değiştirdiğimiz sonuçları alarak yavaşça çıkışa yöneldik.
Lalisa önde, ben arkada öğretmenler odasından çıkarken eliyle beni durdurdu." Dur biri geçiyor."
Gerginlikle dudağımı ısırırken olduğum yere çömeldim.
" Umarım sana uydum diye başıma birşeyler gelmez Lalisa."Söylediğim şeyi umursamayarak yürümeye başladığında onu takip ettim.
Merdivenlerden aşağı inerken ikimiz de konuşmuyorduk. Ben gerginlikten ağzımı açamazken Lalisa muhtemelen işlediği suçun güzel sonuçlanması için çaba sarfediyordu.Sonunda sınıfın önünde durduğunda elimde ki kağıtları istedi.
" Nasıl yani? Bu işi tek başına yapmadın Lalisa, hepsini kendine alamazsın."
Sinirle karşısında durduğumda aynısını o da yaptı." Bak Chaeyoung, bu sınava asla çalışmadım ve geçemezsem bu dönem kalıyorum. Bu senin için ne ifade ediyor bilmiyorum ama sınıfta kalırsam ailem beni öldürür. Ver şu kağıtları defol git."
Sinirle kağıtlar elimden çekilmeye başladığında daha sıkı tuttum.
" Ben sana sen sınıfı geç diye yardım etmedim aptal, yarısını vermek zorundasın"
İkimiz de sinirle kağıtları çekiştirirken kağıt ortadan ikiye ayrıldı.
İkimiz de şokla birbirimize bakarken saniyeler süren sessizliği Lalisa'nın bağırışı bozdu." İyi bok yedin aptal, batırdın bizi!"
Gergince Lalisa'ya uzanırken sessiz olmasını söyledim fakat o beni dinlemedi. Aramızda geçen gergin birkaç saniye sonrası karşı sınıfın kapısı açıldı.Kalbim hızla atarken ikimiz de birbirimize bakıyorduk. Lalisa ile aynı anda farklı yönlere yürümeye başladığımızda duyduğumuz ses ile durduk.
" İçeri giriyorsunuz."
" Hocam benim sınıfım zaten burd-"
Lalisa'nın hevesle başladığı cümleyi hoca" Umurumda değil." olarak bitirdi.
Artık gerçekten büyük sıçmıştık. İçeri yavaşça girerken keşke inat edip kağıtları almaya çalışmasaydım diye düşündüm. Lalisa ile büyük sınıfa ilerlerken içeride bizi hevesle izleyen ve 'ne bok yediler acaba' der gibi bakan birkaç kişiye denk geldim.
" Geçin şurada durun bakayım." Hocanın söylediği yerlere geçerken derin bir nefes alıp konuşmaya başladım.
" Hocam aslında büyütülecek birşey yok, aramızda ki sorunu daha sonra da çözebiliriz." mantıklı olduğunu düşünerek söylediğim cümle ile hocaya baktım. Fakat o düşündüğümün aksine.
" Aranızda ki sorun hakkında birşey sorduğumu duydun mu? Dersimi mahvettiniz." diyerek beni göt gibi bırakmıştı.
Hoca birkaç saniye konuşmadan sadece yüzümüze baktığında Lalisa'ya baktım. Normalde yüzünde ki o ifadeyi görsem saatlerce gülebilirdim fakat şuan gülersem herşey daha da batabilirdi.
" Kızım git koridorda ki kağıtları getir bakayım." hoca ön sıralardan bir kıza bunu söylerken Lalisa araya atladı
" Hocam zaten yırtıldı, okuyamazsınız ki."
Hoca Lalisa'yı umursamadan kıza birşeyler daha söylediğinde bana döndü
" Ben aşağı inip gelene kadar huzursuzluk istemiyorum."
Yavaşça kafamı sallarken hocanın çıkışını izledik.
Hoca çıkar çıkmaz Lalisa bana döndü." Ben gidiyorum, sen ne bok yersin bilemem."
Tişörtünden tutarak yavaşça kendime çektim." Ben ne ceza alırsam sen de aynısını alacaksın. Kes artık serseri gibi takılmayı da şu kızı tut."
Lalisa kağıtları toplayan kızın yanına giderken beni izleyen onlarca kişiye baktım. İlk sıralarda oturan kimseyi tanımıyordum fakat arka sırada oturan birkaç kişi basketbol takımındaydılar. Hepsi Lalisa ile arkadaştı. Onların çaprazında yine Lalisa'nın arkadaşı Jisoo'yu gördüm. Sanki bu anı bekliyormuş gibi bağırarak konuştu.
" Siz kedi köpek gibiydiniz, ne ara birlikte serserilik yapacak hale geldiniz?"
Gülerek söylediği cümlenin ardından göz devirdim ve konuştum." Emin ol ben de bilmiyorum."
Lalisa koşarak buraya gelirken hızlıca kolumu tuttu.
" Sana batırdım demiştim ya, asıl şimdi batırdık! Müdür buraya geliyor."
Konuşmaya bile vakit kalmadan müdür sınıfa girdi ve aslında herkesin tahmin ettiği o cümleyi söyledi.
" İşte bu defa disiplini hakettiniz."
Selam selam selam ve yine selam..
Nasılsınız, iyisiniz inşallah?
Ben çok iyiyim.
Uyurken aniden birşeyler geldi aklıma ve vakit kaybetmeden bir taslak oluşturayım dedim. Bu taslak tahmin ettiğimden daha uzun olunca aklımda istediğim herşey şekillemeye başladı. Yani anlayacağınız, yeni bir kitap yazdığım.Umarım bolca sever, benimsersiniz. Diğer kitaba göre oldukça uzun bir başlangıç yaptığımı düşünüyorum ahahslpaşspa.
Kendinize iyi bakın yorum yapmayı unutmayın <3-alkyonrose
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ᴀꜰᴛᴇʀ ᴛʜᴇ ʀᴀɪɴ:ʀᴏꜱᴇᴋᴏᴏᴋ
FanfictionYunan mitolojisine göre insanlar dört kol,dört bacak ve iki yüzü olan bir kafa ile yaratılmışlar. Güçlerinden korkan Zeus onları ikiye ayırır ve onları hayatları boyunca diğer yarılarını aramaya mahkum eder. Diğer yarını bulduğunda "aşk" sizi birli...