10.bölüm

780 37 0
                                    

Mediada Rüzgar var. .
Iyi okumalar.

Ilayda'nın gözünden

Oha bizi geridr bıraktılar. Rüzgar beni hemen kendisine cekti.

"Hemen taburculuk islemelerini halledelim. Sonra isimizi bitiririz he. Nasıl?"

Ben: Hayir ben senle hic biyere gelmiyorum.

Deyip koşmaya basladim. Allahım isallah yakalayamaz. Oha hemende nasıl imanlı girl oluyom yhaaa... tövbe tövbe...

Halen kosuyoduk. Çıkışa geldim.. allahim nplur taksi gönder deyince hop bi taksi hemen elimi uzattim oda durdu. Hemen atladim .

"Hey çabuk"

Taksici: What? I don't understand.

Al iste yabanci.

" go go go go. "

Deyince hemen gitmeye başladı. Arkamı dondum. Rüzgar bana isaret patmagını sallıyordu. Oha arabasına biniyor. Hemen taksiciye döndüm.

"Would you be quick please? I'am being follewed. (Türkçe: Biraz hızlı olur musun? Takip ediliyorum.)

Taksici: Okey but where? (Tamam amma nereye?)

"Avalon hotel"

Taksici kafa salladı ve hızlandı. Rüzgara baktım arkanızdaydı. Allahın adi var ben bu taksiciyi döverim cabuk yha öfff..

"Quick please quick!!"(hızlı lütfen hızlı..!!!)

Taksici: Okey.

Diyip son gaza geçti. Vuhuuuuu ucuyoz olum. Cok vakit gecmeden otel 'in önüne geldik. Hemen indim. O sırada kosarken önüme rüzgar'ın arabası gecti. Hızlıca araçtan indi ve gelip kolumdan yakaladı ve bi anda bana yapıstı ve öpmeye başladı. Oha amk oha ye ye sanki yiyecek. Dudaklarını geri cektikten sonra

"Benden bi daha sakın kaçma" dedi. Ben sok olmuştum. Beni öpmesine mi yanim böyle demesine mi. Hemen onu geride bıraktım. Ve odama doğru yol aldım. Hic bisey diyemedim çünkü ducek birseyim yoktu. Odama gelip kapıyı actım ve kendimi iceri attım. Hemen üstümu cıkaeıp yataģa girdim. O sırada kapi caldı. Gidip kapıyı actım. Ediz ve Rüya gelmisti. Ediz'in kucağında Rüya vardı. Hemen fesatlasmadım. Kızin bacagi kırık. Hemen kendimi kenara çektim. Ediz gidip yatağa bıraktıktan sonra yanima gelip"Ona iyi bak." Deyip cıktı. Hemen kapıyı kapattım ve ucarak Rüya'nin yanına gittim.

"Anlat bakalım noldu"

Rüya: Ya beni bir ormanlık yere götürdü. Ve orda ilk öpücüğümü kaybettim. Sonra yalandı dedi. Bende onu ittim. Sonra ben yere düştüm itincede hemen o gitti. Arabasıyla. Sonra ben bi ağacın kenarina gectim ve bacagima bakmaya basladım. Cok acımıstı iste. Sonrada tekrar geldi. Iste sonra ben ağacın arkasına saklandım......... (Gerisini biliyosunuz) en son bana Umrumdasın dedi. Bende şaşkınca ona baktım. Sonra benim evime gel ben sana bakıyım dedi bende hayir dedim.

"Oha neler neler yasamısssıniz gitseydin ya onun evine bi güzel de başına bela olsaydın."

Rüya: Gitsemiydim...?? Beni istemiyosan giderim yani. Boşuna benim yükümü cekme deyip zorlukla ayagı kalkmayı becerdi.

"Hayir bak ben o anlamda demedim. Ya gitme"deyip kolundan çektim.

Rüya:Ben anladım seni

Deyip topallaya topallaya dışarı cıktı. Of yha ven naptım simdi yada yaptim aynı basimdan saviyomus gibi oldu yhaaa öffg acaba pesinden gitsem mi ama biraz siniri yatıssın giderim.
Bölüm sonu...
Vote ve yorum bekliyorum.
Isallah begenirsiniz.

Avcunu yalarsınHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin