Çocuklar çok yakınarkadaşlardı 5şubat pazar dı yine bir macera oyunu oynuyorlardı oynarken can'ın ayağı bir çalıya takıldı ve can hiç bilmediği ve hiç görmediği bir mağaraya düşmüşdü melike'ye bağırdı ben iyiyim burda bir mağara var diye seslendi melike oraya nasıl atlıyayım dedi can seni tutacağım dedi ve melike kendine güvenip kendini aşağıya bıraktı ve atladı can onu tuttu ve bir şalter gördüler can hemen şalteri indirdi ve büssürü lamba yandı bir tabela vardı tabelada '1453' yazıyordu çocuklar yürümeye devam ettiler ve mağaranın sonuna geldiler bir kadın çocuklara yaklaşıp siz burada napıyorsunuz dedi melike biz buraya nasıl geldiğimizi bilmiyoruz bizi eve götürün dedi ve can lütfen korkak olma dedi kadın benimle gelin dedi ve çocuklar kadını takip ettiler ve bir saraya girdiler melike can'a burası top kapı değilmi diye fısıldadı can sanırım öyle dedi ve fatih sultan mehmetin yanına gittiler can hadi amaa bu şakayı kim yapıyoor dedi fatih sultan mehmet burda şaka yaoan yok dedi melike ben eve gidiyorum yeter dedi ve kapıdan çıkınca eski zamanlardaki kıyafetleri giyen kişileri görünce 'dank' etti melike şöyle dedi haa zamanda yolculuuk ve bir kadına hanfendi biz kaç yılındayız dedi kadın bin dörtyüz elli üç dedi melikenin aklına direk istanbulun fethi geldi canı yanına gitti can can biz zamanda yolculuk yaptık dedi can biliyorum fatih sultan mehmet söyledi zaten bana istediğimiz zaman o mağara sayesinde yine 2015 e döne biliriz sıkıntı yok yani demii can evet dedi ve can ve melike artık o insanlardan biri sayılırdı.Savaşa 3 gün kalmıştı çocukları eğiteceklerdi ve macera şimdi başlıyordu.