_TaeJin_
Taehyung POV
Ik zit al fucking 1 uur op Jin te wachten en hij is nog altijd niet thuis..... waar blijft die toch..
Then the door opened.......revealing a drunken Jin.....
Ik renden naar Jin toe en nam zijn brede schouders met men twee handen vast....
Taehyung: hey you! Waar was je? En waarom ben je zo dronken?
Jin: jung- jungkook....he...
Taehyung: wat!!? What did you two do?!
Jin: we- Tae baby... hé- he fucked me.....
En toen viel hij in slaap....
Op de moment dat ik dat hoorde stopte men wereld voor een tijdje.....
Hij wat.....? Hij heeft sex gehad met MIJN hyung.....
Ik legde Jin rustig neer op de zetel, pakte men jas en ging naar jungkook.....
Met tranen in men ogen zocht ik voor jungkook
Uiteindelijk vond ik hem in een bar....Jungkook zag me en keek me aan alsof ik een vuilnisbak voorstelde....
Jungkook: wie we daar hebben. *grijns*
Taehyung: kutmongool......
Jungkook: wat zei je?! Wat ben ik?! I dare you to say that to my face!!
Jungkook stond op en kwam mijn kant op....
Taehyung: FUCKING KUTMONGOOL!
Ik kon zien dat hij ontzettend boos was en dat hij in elke sec me met zijn bierfles op men kop kon slagen.....
Taehyung: IK DACHT DAT WE VRIENDEN WAREN! Ik heb me zo vergist in jou! Ik dacht dat je wist dan ik en Jin een relatie hadden! Dat wij soon gingen trouwen! En WTF DOE JIJ?! JIJ GAAT HEM GWN FUCKEN!?
Jungkook: wat nou! Als hij er zelf om vroeg....
Taehyung: stop met liegen vriend. Je was daar altijd al de beste in. Maar ik.... ik heb genoeg gehad van jou en jou kut gedrag!!!! Ik heb genoeg gehad VAN JOU EN JOU FUCKING LEUGENS! Ik WIL JE DOOD! Ik ben verloren kutmongool! JE HEBT MIJN FUCKING LEVEN VERPEST! En wat ik het liefst had...... afgenomen.....
Jungkook: ik- GAST! denk jij nu echt dat mij je leven boeit! Jij bent niks to me..... een idioot die niet weet wat-ie moet doen met zijn leven! Rot op jonge!
En hij ging weg.....
BAF!
Daar lag hij dan.... op de grond te bloeden.... Jungkook was..... aangereden
Taehyung: fucking bastard.....hoe kon ik je ooit
Vriend...noemen....Ik ging terug naar huis... ik had het gevoel dat mijn leven geen nut meer had.... ik heb alles verloren.... hoe kon hij! Mijn hyung fucken....
ik weet heel goed dat Jin zoiets nooit zou doen...Ik kwam thuis aan...
Jin zat nog te slapen dus besloot ik hem niet te storen en gwn naar onze kamer gaan...
Ik legde men jas weg en botste perongeluk met mijn hoofd tegen de kapstok...
Taehyung: FUCK?!
Jin werd wakker en zo dronken als hij was kwam hij toch even naar me toe...
Jin: Taehyung?! Gaat het?! Laat me kijken...
Hij haalde zijn hand door mijn haren om te zien waar ik pijn had... men hoofd bloedde tho....