Hava çok güzeldi.Babamla beraber bu güzel havada gezmek istedik.Babamla aramızdaki iletişim çok iyiydi.Tek çocuk olmanın verdiği bi yayvanlıkta var tabi.
Babamı çok seviyorum. Babamla gemiye bindik, balık avladık, pamuk şeker yedik.Çok yorgunduk kendimizi eve attık bir an.Bir müddet uyuduktan sonra annem yemek yemek için " alyaa kalk hadi babanda sende mayıştınız iyice tabi gezdiniz o kadar olcağı buydu " diye diye cırladı kulağımın dibinde.
Bende babamda kendimizi zor sofraya attık annem döktürmüştü yine " tanrıya şükranlar olsun " diyerek annemin o zeytinyağlı barbunyasını gördükten sonra uykuda neymiş canım moduna girerek kurt gibi atıldım yemeğe.Babamla yediğimiz yetmediği gibi birde burda tıka basa yedim.Mide fessatı geöirecektim gerçekten.Ödevler beni beklerdi.
Öğretmenimiz Abdullah hoca din dersiyle alakalı bir ödev verdi ve bu ödevi herkesin yapmasını zorunlu kılmıştı.
Karşılaştırmalı Dinler Tarihi diye bir ödev anlaşılan yorulacak ve sıkılacaktım.Malum islamı araştırmaktan hiç hoşlanmam.
Abdullah hoca mecbur bırakmıştı beni bu ödevi yapmaya.Bu ödevi yapmam için en iyi yer koşulsuz Kütüphaneydi.
Üzerimi giydim ve kütüphaneye gittim.Ansklopedi , dini içerikli kitaplar vs.şeyleri incelemek için elime aldım ve sandalyeye oturdum.
İlk din mecusilik : Ateşe tapan , onu tanrı edinen bir din. SIRADAKİ ;
Hinduluk : ineği ilahlaştıran bir din.
Yahudilik : tanrının varlığına ve onun herşeyin yaratıcısına inanan bir din.
Hristiyanlık : teslis inancına sahip. Sıradaki ise Müslümanlık : kendilerine edindikleri bir rabbleri var ve bunun yemeyen içmeyen doğurmayan ve doğrulmayan biri olduğuna inanıyorlar.Kitapları KURANI KERİM.Peygamberleri Hz.Muhammed.
O kadar çok din varki ben bile bu kadar din olduğunu bilmiyordum.Hak din olarak İslamın olduğunu ve eskiden incil ile tevratın hükmünün kalktığını söylüyor bu kitaplar.Acaba doğru olabilirmiydi.
Tabiki hayır bir iki kitap böyle diyor diye buna inanıcak halim yok yaa.
Neyseki sallamasyon birşekilde ödevi yapıp oradan ayrıldım.Aileme sorma gereği hissettim.
" Anne islamı bana anlatırmısın biraz " diye ondan rica ettim meraklı ses tonumla.
Annem " biranda neden ? " diye haklı olarak soru yöneltti.
Merak ediyordum işte sadece merak..
" bugün kütüphanede hak dinin islam olduğunu gördüm bu yüzden merak ettim "
" kızım herkes kendi dinini öyle yazacak elbette sakın aklını böyle şeylerle kurcalama bizim dinimiz hristiyan kitabımız incil peygamberimiz yüce İSA " dedi.
Annem haklıydı.Hem eğer müslümanlık iyi birşey olsaydı neden herkes onlardan korksunki....
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BEN MÜSLÜMANIM!!
SpiritualYavaş yavaş öğrenmek ister insan..ne olduğunu , kim olduğunu , dünyada ne işi olduğunu bilmek ister. Ufacık bir ışığa bile muhtaçken sadece o karanlık yoldan , zifiri sessizlikten çıkmak ister.. İlk önce ufacık bir ışığa bile muhtaçken oda yetmez on...