Media da Ruya var.
Iyi okumalar.
Uzun bi bölum olacak isallah.
Rüya'nın ağzındanOdadan zorlukla cıkıp bahceye doğru topallamaya başladım. Of Bacagım cok kötü ağrıyor. Of offg. Hemen arka kısma geldiğimde duvara doğru cöküp. Ellerimle yüzümü kapattım ve ağlamaya başladım. Beni istemiyordu. Bu halimle bana kimse bakmazdi. Odadan çıkarken telefonumu almistım. Hemen aćip saate baktım saat 8.45 ti off bu gece hic uyuyamamıstım. Annemi arayıp oraya gelecegimi söylemem lazimdı.. hemen annemin numarasını yazdım. Ve ara tusuna bastım.
Çalıyor... çalıyor..... çalıyor.
Açtı.
"Alo anne" sesim aglamaklı cıkmıstı.
"Alo kızim noldu bak sesin hic iyi gelmiyor. Naptılar sana. "
" anne benim Bacagım kırıldı- telefon kapanmıstı. Of allahım cohkkk şansızım offg. Yha off. İlos beni bu halle bakmak istemiyordu. Nereye gitcem ben? Of off bide bacagım kırık tam da yürüyemiyom. Telefonda şarjı bitti. Bi daha ayağa kalkarsam da bacagım- diye düşünurken bi kuvvet beni havaya kadırdı. Oha yercekimine meydan mı okuyom diye söylenirken.
" Benim başıma kalacağını biliyordum. "
Oha bu ses bu koku. Bu onun kokusu ve onun sesi...
"Ediz" deyip başımı kaldırdım. Ve devam ettiim. "Sen benim orda olduğumu nerden biliyordun??
Ediz: Söyle diyelim. Sen benim yanımda kalcaksın diye icime bir his doğdu. Bu yüzden malesef burda beklemek zorunda kaldım. Ve hissettigim sey doğru ne oldu anlat bakalım.
"Bosver"
Ediz: söyle yoksa seni atarım yere.
"Wowwe tehdit ha korkmuyorum. At bende kurtulurum senden zaten bacagım kırık en fazla digeride kırılır." Deyip umarsızca ona saydığım kollarımı boynundan aldım ve devam ettim."at hadi tam sırası." Dedim. Oda hemen beni yere bıraktı. Of öküz ben bisey yspmaz zannediyodum. Off bacagım digerine bisey olmadi ama bu cohkk acıyo ve inlemeye başladım.
Ediz: Bende dediğimi yaparım. Sen kaşındın. Maalesef
"Defol git. Ya ahhhhh bacak ahhhhh bacagım."
Deyince beni kucagına aldı ve
Ediz:Biliyomusun? Benimlr gelmezsen gidecem bir yerin yok. Okeyy..
Dogruydu. Başımı öne egdim. Offff bacagim ya... iste o an en kötü an bacağımı sıktı. Ben bir çıglık attım sormayin.
Hemen yumruklamaya başladım.
" gerizekalı hayvan. Ben burda bosuna bacagim agriyo demiyorum. Hayvan bacagim ağrıyo. Sen gelip noye sıkiyosun. He mal mısın? Hayvan mısın? He gerizekalı mal pic kurusu egoist hayvan. Ahhhhh bacagım. Yha cok aciyo.. off ya" diyip ağlamaya başladım. Hemde hıckıra hıckıra. Hemen beni arabasına bindirdi ve yüzümü elinin içine aldı.
Ediz: Ağlama!!!!! Ağlama dedim sana. Aglama lan. (Ben böyle dedikçe daha cok ağlıyordum. Ama cok acıyordu. )bak ağlama!lütfen..
Diyip göz yaşımı öptü. Oha o benim. Gözzzzz yasımi optü bidaha tekrarr
İhı i binim giz yisimi ipti. Ivit o.
kafamı kaldırdım. Yüzüyle sabit bir orana getirince.
" Bi daha sakın yapma. Emin ol çok acıyor hemde cohkkk.."
Diyerek dudak büzdüm.
Oda hızlı bi hamleyle dudagımı öptü. Ben şaşkınca ona bakarken
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Avcunu yalarsın
De TodoWattpad sayesinde tanışan 18 yaşında olan Ilayda ve Rüya buluşmaya karar verirler. Ailelerinden izin alıp 2 buçuk haftalık beraber hem buluşmak için hemde kafa dağıtmak için New York'a bir otel'e giderler. Umdukları gibi birbirlerini çok severler ve...