Indultam haza és próbáltam arra gondolni hogy Jungkook jól van. Remélem nem csinál vele semmit az a subun vagy sampon gyerek. Milyen fura neve van. Hirtelen eszembe jutott az az ötlet hogy most azonnal el kéne menjek Yoongiékhoz. Elmondom nekik hogy mi történt. Fel vettem a cipőmet és már futottam is ki a házból. - Ahj bazmeg a telefonom. - mondtam magamnak aztán gyorsba vissza mentem érte. Amikor ez megvolt futottam egyenesen Yoongihoz.
...- Hát haver. Te egy kibaszot szerencsétlen ember vagy. - Nevetet Suga a többiekkel együtt. - Ha ha nagyon vicces. Ki tudja mit csinál az a sampon Kookal. - Mondtam nekik dühösen. - Mi milyen sampon? - Kérdezte Jimin azt el keztek nevetni. Suga a földön kötöt ki és úgy nevetet. De ebben mi a vicces? Hát az a neve. - De mit nevettek? - Kérdeztem. - Há-hát ahz hogy sampon. - Keztek el megint nevetni én meg fogtam magam és kijöttem onnan. Le ültem a lépcsőre és próbáltam ki adni magamból a sok szenvedést. Sírtam.
Pár perc után Yoongi ült le mellém és láttam rajta hogy bűntudata van mert nevetet. Hát ez télleg nem vicces hogy ilyenen képes nevetni hogy Jungkook eltünt. Ki tudja mit csinál vele az a hülyegyerek.
- Bocsi. Csak nem sampon a neve hanem Soobin. - Mondta Suga. - Mi? Honnan tudod a nevét? - Kérdeztem. - Hát megmutattad a levelet. - Mondta és megölelt. Most ez hiányzik. Nagyon.
Ettől az öleléstől mégjobban elsírtam magam. - Pszttt ne sírj! Itt vagyok! Rám számíthatsz! - Simogatta a fejem Suga - Köszi. - Be megyünk? - Kérdezte tőlem Suga. Én egy "nem akarok most"al válaszoltam neki. Ő be ment én meg kint maradtam és gondolkodtam hogy hol lehet Jungkook.Kicsit megrezentem amikor elkezdet csörögni a telefonom. Ismeretlen szám. Fel vettem és bele szóltam.
Hallo?
Taehyung... én vagyok az Jungkook. Nincs sok időm de tud hogy még mindig szeretlek és kényszerítetek engem hogy szakítsak veled.
Sírt a telefonban.
Jézus istenem. Jungkookiem.
Életem tudok mindenről de az a fontos hogy hol vagy? Hol vagy most?Kérdeztem és a szemeim könnyekel teltek meg.
Nem tudom Taehyung nem tudom.
Sírt a telefonban.
- Valaki elrabolt és... Jaj Taehyung kérlek sies hozzám jó?
Szipogot.
- Életem meg foglak menteni de nem csinált veled semmit az az örült ugye?
A-azt ma-majd j-jó mindegy semmi. Cs-csak sies hozzám j-jó? Segíts nekem. - Sírta el magát most nagyon. - Félek hogy megint megtörténik.
Mi drágám?
Sírtam énis és azon küszködtem hogy ne ájuljak el.Lehet hogy megint bántani fog. De most mennem kell mert már jön. Ha bármi történe velem akkor tud hogy nagyon szeretlek. Adíg is légy erős Taehyung. Szeretlek.
Ne pici Kookiem, várj.
Mondtam de már kinyomta a telefont.Megfordultam hogy fusak be Yoongiékhoz elmondani nekik de el késtem. Ott áltak az ajtóban és engem figyeltek könnyes szemmekel. - Jaj Taehyung annyira sajnálom. - Mondta Jimin és megölelt. - Miért kapom ezt Chim? - Sírtam vállába. Mindannyian ide jöttek hozám és szoros ölelésbe vontak. Annyira szar az életem.
Jungkook szemszöge:
Amikor le tettem a telefont gyorsan eldugtam és vártam hogy mikor ér ide ez a nyomorék. Be jött aa faházba és rám nevetet. Amúgy egy faházban vagyok ami elég sötét, zárt, büdös, és sok szalma van itt. Nem vagyok megkötözve de viszont innen a szabadulás lehetetlen szóval mindegy. - Tudom hogy nálad van a telefon. Add ide vagy problémáink lesznek egymásal. - Mondta én peddig átnyujtottam a telefont. - Köszönöm. Mivel aranyos voltál és jó fiú ezért nem erőszakolak meg. Amúgy elmondtad már Taehyung-nak hogy egyszer megtettem? - Nevettet a képembe. - Nem. - Adtam ki a válaszom. - Jaj te szegény. Miért nem? - Kötekedet velem. - Azért mert akkor megutálna és undorítónak tartana. - Mondtam neki és elforditottam a fejem. De ő vissza rántotta. Arcomba ütöt eggyet aztán egy jó nagyot belém rúgot.
Amikor ez meg volt elnevette magát és elment engem ott hagyva a fájdalmammal és a könnyeimmel. Már nem nagyon bírom. Csak az tart életben hogy reménykedtem abban hogy Tae rám talál és újra boldogok lehetünk. Bárcsak így lenne. De ehelyet itt szenvedek. Biztos ő is szenved miattam. Annyira romlot kapcsolatunk van. Sok rosz van az egészben.
Bárcsak jobb lenne minden.
...
...
...
...
...
...
...Iszonyú sok bocsi a hibákért mert most biztos sok van bent. Gyorsan írtam mert sietek. De azért remélem tetszik😅
💜💜💜
KAMU SEDANG MEMBACA
A sorozat gyilkos ( Taekook ) BEFEJEZETT ✅❤
HororKim Taehyung egy aranyos srác aki a légynek sem ártana. Ám de ez mind megváltozik amikor V elmondja a legnagyobb titkát. Taehyung-ot a szülei miatt olyan nagy lelki fájdalom éri hogy teljesen megváltozik, és az angyalból egy igazi elvetemült ördög l...