Melis:
Melis, 21 yaşında Bilgisayar Mühendisliği ikinci sınıf öğrencisidir. Aynı zaman olayları eğlenceye vurmaya ve süse bayılır. Ona kalırsa bir insan için dış görünüş çok önemlidir. Kendinde en sevmediği özellik kıskanç biri olması. Bunun yanında paylaşmayı seven birisidir. Ayrıca çok güzel yemek yapabilmektedir. Sade bir Hayatı Olan Melis, ailesinin tek çocuğu olmasının yanında, ailesine çok düşkündür.
Yaren:
Yaren, 22 yaşında Mühendislik üçüncü sınıf öğrencisidir. Her zaman kalbini değil aklını dinleyen bir kız olmasının yanında, yapacağı işleri mantığa ve planlayarak yapma taraftarıdır. Onun gözünde her şey düzenli ve programlı olmalıdır. Bunlarını yanında çok sevecen birisidir. Boş konuşmaları sevmeyen bir kızdır. Ailenin büyük çocuğudur ve kendinden altı yaş küçük kız kardeşi vardır.
Zeynep:
Zeynep, 21 yaşında Mimarlık ikinci sınıf öğrencisidir. Çoğu zaman dışarıdan soğuk birine benzese de aslında çok yufka yürekli ve merhametli birisidir. Bunun yanında en belirgin özelliği çok duygusal bir yapıya sahip olmasıdır. Bir olayı çok kafaya takan ve üzerine çok düşünen birisidir. Anne ve babası küçükken ayrılan Zeynep'in, kendisinden yedi yaş büyük bir abisi vardır.
Hasan:
Hasan, 22 yaşında Mühendislik üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda Yaren'in erkek arkadaşıdır. Kafa dengi ve çoğu ortama ayak uyduran bir kişiliği vardır. Ödün vermeyeceği tek konu ise yemektir. Morali bozulunca yada bir şeye canı sıkılınca hemen yemeğe koşar. Bunların yanında esprili ve neşeli bir yapısı vardır. Ailenin ilk göz ağrı olan Hasan'ın bir de ikiz kız kardeşleri vardır.
Alp:
Alp, 21 yaşında Tıp ikinci sınıf öğrencisidir. Alp Grubun dehası, aynı zamanda Melis'in erkek arkadaşıdır. Suskun kişiliğinin yanında içinde çok romantik bir yapısı vardır. Tuttuğunu koparan ve liderlik vasıfları ön planda olan birisidir. Aynı zamanda sesi çok güzeldir ve çoğu kişi bilmese de gitar çalabilmektedir. Kendinden üç yaş büyük bir ablası ve uğraşmayı çok sevdiği 10 yaş küçük bir erkek kardeşi vardır.
Enes:
Enes, 17 yaşında lise üçüncü sınıf öğrencisidir. Aynı zamanda Aymira'nın 'Başının Belası' olan erkek kardeşidir. Beceremese de espri yapmaya bayılır ve çok cesur bir kişiliği vardır. Yeter ki bir şeyi kafaya koysun yapamayacağı iş yoktur. Ablasıyla arasında çok özel bir bağ vardır ve ablasına çok düşkündür, öyle ki onun için yapmak istemeyeceği hiçbir şey yoktur. Bunun yanında derslerden ve ders çalışmaktan nefret eder.
---
Selamlar tekrardan!
Yan karakter tanıtımımız da böyleydi, artık hikayeyi okurken kişileri aklınızda canlandırabilirsiniz ^^
Bence çok iyi oldu, benim çok hoşuma gitti. Peki sizin en beğendiğiniz karakter hangisi oldu, yorumlarda belirtirseniz sevinirim.
Hikaye aynı hızıyla ilerlemeye devam edecek. Takipte kalın ...
Hoşçakalın!
<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ODAMDAKİ SIR (Tamamlandı)
Novela JuvenilDüşünsenize ; İki yıldır okuduğunuz üniversitede sessiz, sakin, rahat ve mutlu bir hayat sürerken hayatınıza bir kız giriyor ve her şeyi mahvediyor... Aymira'nın yurttaki yeni oda arkadaşı olan Sıla'nın her ne kadar dışarıdan gözükmese de sadece Ay...