Στεφανος

21 0 0
                                    

Ο Στεφανος πήγε στο σημείο που υπέδειξε στην Αναστασία και την περίμενε. Μετά από λίγο εμφανίστηκε κι εκείνη.
-Αναστασία:Τι θέλεις;
-Στεφανος:Πες ένα γεια πρώτα,ένα τι κάνεις.
-Αναστασία:Οι τυπικότητες μας έλειπαν τώρα.
-Στέφανος:Αναστασία,φεύγω.
-Αναστασία:Που πας;
-Στέφανος:Θα φύγω στην Αθήνα. Ένας φίλος μου ανοίγει μαγαζί και μου πρότεινε να πάω να δουλέψω μαζί του.
-Αναστασία:Δηλαδή με φώναξες για να μου ανακοινώσεις κι επίσημα ότι με παρατάς;
-Στεφανος:Συγγνώμη,αλλά δεν μπορώ. Δεν ειμαι έτοιμος για να γίνω πατέρας.
-Αναστασία:Κανεις δεν είναι έτοιμος για κάτι τέτοιο. Όλοι μαθαίνουν. Αλλά βέβαια πρέπει να θέλεις να μάθεις,εσύ δε θέλεις. Εσύ απλά το χώνεις όπου βρεις,κάνεις ο,τι κάνεις και μετά το βάζεις στα πόδια!του φωνάζει.
-Στεφανος:Δεν είναι έτσι. Σ αγαπάω.
-Αναστασία:Αν με αγαπούσες δε θα με αφηνες μόνη μου. Ούτε εμένα,ούτε το παιδί μας.
-Στεφανος:Δεν μπορώ. Δεν καταλαβαίνεις; έχω όνειρα ακόμη μπροστά μου. Θέλω να ζήσω. Δε θέλω από τώρα να δεσμευτω. Είμαστε πολύ μικροί ρε Αναστασία. Έχουμε όλη τη ζωή μπροστά μας. Ας ζήσουμε,ας περάσουν λίγο τα χρόνια και θα κάνουμε και παιδιά.
-Αναστασία:Ωραια,λοιπόν,ζήσε. Κάνε ο,τι θες. Εγώ αυτό το παιδί θα το κρατήσω και θα το μεγαλώσω μόνη μου!του φωνάζει και φεύγει.
Πήγε στο σπίτι της και κατευθείαν έτρεξε στο δωμάτιο της κι άρχισε να κλαιει. Η μαμά της έτρεξε από πίσω της.
-Μαμα Αναστασίας:Τι έγινε,κορίτσι μου; τι σου είπε παλι;
-Αναστασία:Μου ανακοίνωσε κι επίσημα ότι δε θέλει το παιδί κι ότι θα φύγει στην Αθήνα!της λέει,κλαίγοντας.
-Μαμα Αναστασίας:Άφησε τον,αγάπη μου. Δεν αξίζει!της λέει και την αγκαλιαζει,θέλοντας να την παρηγορήσει.
-Αναστασία:Πίστευα ότι θα άλλαζε γνώμη. Ότι το είχε μετανιώσει και θα ήθελε να αναλάβει τις ευθύνες του. Να μεγαλώσουμε μαζί το παιδί.
-Μαμα Αναστασίας:Για το παιδί να μην ανησυχεις καθόλου. Εμείς είμαστε εδω. Δεν είσαι μόνη σου.
Ο Στεφανος πήγε στο σπίτι του και μίλησε με τους γονείς του. Δεν τους ανέφερε τίποτα για την Αναστασία. Άλλωστε την απόφαση του την είχε πάρει και κανεις δεν μπορούσε να του αλλάξει γνώμη. Έτσι,τους ανακοίνωσε την απόφασή του μόνο για την Αθήνα. Έπειτα πήγε στο δωμάτιο του και τηλεφώνησε σε έναν φίλο του για να βρεθούν. Ήθελε με κάποιον να μοιραστεί αυτά που του συνέβησαν προκειμένου να ακούσει και μια γνώμη.
Όταν βρέθηκε με τον φίλο του,άρχισε να του εξιστορεί το τι έγινε με την Αναστασία και περίμενε να ακούσει την άποψη του.
-Βασίλης:Φίλε,για μένα δε φέρθηκες σωστά. Την Αναστασία την αγαπάς. Μας είχε ζαλίσει για αυτήν και τώρα μόλις βρήκες τη δυσκολία,σηκώνεσαι και φεύγεις. Επίσης,αυτό το παιδί δεν το σκέφτεσαι που θα μεγαλώσεις χωρίς πατέρα;
-Στεφανος:Ρε φίλε μη μου το λες κι εσύ αυτό. Δεν ειμαι έτοιμος. Γιατί δεν το καταλαβαίνετε όλοι σας,εεε; του λέει θυμωμένος και έπειτα φεύγει.

Φίλοι.....;Место, где живут истории. Откройте их для себя