jk ile hayal et 2

18 2 0
                                    

Kaldığın otele varırsın... Odana girdiğin an kendini yatağa atarsın ve tavana bakarak düşünmeye başlarsın. Fark etmeden uyumuşsundur sabah 7'de alarmın sesine uyanırsın. Hemen kalkıp ne giyeceğini seçmekte o kadar zorlanırsın ki en sonunda " ne gerek var süslenmeye beni kabul edeceklerse olduğum gibi edecekler" dersin ve üzerine gündelik kıyafetlerinden birini giyer bir taksi çağırırsın. 10 dakika sonra şirkete varırsın kapıda ki görevliye elindeki kartı gösterirsin ve o da seni gitmen gereken odaya yönlendirir. Kapının önünde durup derin bir nefes alırsın. Tam kapıyı tıklatacakken kapı açılır ve jungkook ile burun buruna gelirsiniz sonra jk "hadi içeri gel bizde seni bekliyorduk" der sende cevap vermeden içeri girersin. Seni görünce herkes ayağa kalkar. Jimin"hoş geldin"  birbirinizi selamlar ve oturursunuz. Konuşmanın ardından sözleşmeyi kabul edersin.
Sözleşme;
* 6 yıl boyunca gruptam ayrılamazsın
* Gruptaki diğer 3 üye ile aynı evde kalacaksınız
*  Kariyerini tehlikeye atacak bir ilişkin olmamalı

Şöyle bir bakarsın sözleşme çok ağır değil. Sonra seni eşyalarını toplamak üzere otele bırakırlar. Otele varırsın ve eşyalarını toplarsın. O an aklıma Jk gelir... Konuşma boyunca gözü hep senin üstündeydi. "Bizde seni bekliyorduk" sesi hala kulaklarında yankılanıyor. Kapıyı açtığı an göz göze gelmeniz aklına geldikçe gülümsersin. Noluyo lan kendine gel diyip kendine tokat atarsın. Bir an önce kafandaki bu düşüncelerden kurtulup bavunulunu hazırlarsın ve üç aydır sana eşlik eden odadan ayrılırsın. Aşağıya inip arabaya binerek kalacağın eve doğru gidersiniz.

JK ile hayal etHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin