Hoşgeldin! Bende senin gelmeni bekliyodum .. Ha bu arada, bugün çok güzelsin . ( Erkekler! Siz de çok yakışıklısınız)
"Şu Allah'ın belası dersten nasıl zevk alıyorlar anlayamıyorum"
"Ben dersi sevmiyorum ama hoca güzel anlatıyo belki de o yüzden dinliyorlardır"
"Sen çok zekisin" diye Pınar'la konuşurken karşımdan gür bir ses benim kafamı sıradan kaldırmama yardımcı oldu. Matematik hocası yine derste bizi yakalamıştı ama bu kez utanmamıştım çünkü alışmıştım artık. " Ne konuşuyorsunuz orda? Derse katılın biraz " hocanın demesiyle Pınar'ın tüm suçu benim üstüme atması bir olmuştu. "Hocam Yağmur'un anlamadığı bir yer varmışta onu anlatıyordum." Bu kız neden böyleydi? Sürekli bu sorunun cevabını merak eder dururdum ama nafile.. "Tamam fazla ses yapmayın, dersin huzurunu kaçırıyorsunuz." Demesi ve benim hocayla dalga geçmem bir olmuştu. "Tomom fozlo sos yopmoyon, dorson hozorono koçoroyorsonoz ."
Nihayet zil çalmıştı da şu lanet dersten kurtlumuştum . Pınar'ı da yanıma alıp okulun bahçesine çıkmıştık.
(1 yeni mesaj)
Bilinmeyen: Yine çok güzelsin zalımın kızı ;)
Yağmur: Hiç seni çekecek durumda değilim.
Bilinmeyen: :((((
(Görüldü)"Kiminle konuşuyorsun iki saat" diyen Pınar' a yüzümü çevirdim ve ona dün konuşulan olan herşeyi okuttum . " Oha ya ! Nasıl bir işsiz bu, uğraşacak adam mı kalmamış." Dedi ve arkasına ekledim " bilmem, takık heralde. Her hafta birine yazıyordur"
Bilinmeyen: Sensin görüldü
Bilinmeyen:İki dk. şurada sohbet ettirmiyosun valla. AYIP :/
Yağmur: Ayıp yatakta olur arkadaşım, işine bak.
Keyifli okumalar:D
ŞİMDİ OKUDUĞUN
BÜYÜK MUCİZE | Texting
Storie breviAşktan korkmak, hayattan korkmaktır ve hayattan korkanlar zaten ölüdür.