kapitola 2

25 11 0
                                    

KAYLEIGH
     Celou hodinu jsem byla mimo, nedokázala jsem se soustředit a furt jsem musela myslet na toho novýho kluka. Jak může být někdo tak arogantní a protivný? Byla jsem tak ponořená v nadávání mu, že jsem si nevšimla, že skončila hodina, dokud se vedle mně neobjevila Drag se vzrušeným výrazem.
"Jmenuje se Dean Jones," spustila pohotově. "Bydlí u pěstounů, má staršího bráchu a Jax slyšel, že byl v nápravným zařízení. Já se vsadím, že i v kriminále," oznámila mi a vrhla na toho Deana zářivý úsměv.
     Dragica Torres – moje odvěká nejlepší kámoška, černý vlasy s rudými pruhy po pas, několik tetování na pažích, blázen do všeho špatnýho, ale hlavně nejlepší stalker, jakýho znám. A nesnášela, když se jí říkalo Dragica, takže pro všechny byla Drag. Všichni to věděli, vzhledem k tomu, že byla na škole legenda a ne zrovna nějak vychvalovaná, protože před 2 lety zlomila Avě Clark nos, když rozšířila historky o tom, jak vášnivý to mezi ní a Jaxem je. Drag měla vždycky pro Jaxe slabost, ale nechtěla nic víc než přátelství, protože sama nazvala kluky ve vztahu "idioty, co jsou na hovno". Od tý doby se stala fenoménem a všichni z ní měli respekt nebo se jí báli, což je vtipný, protože zároveň je Drag taky jedna z nejmenších holek na škole.
     "Cože, to jako fakt?" vyhrkla jsem.
"Jo, a víš, co je divný? Snažila jsem se ho najít všude, ale jakoby ani neexistoval. Nemá facebook, twitter ani instagram! Kdo v dnešní době proboha nemá instagram?!"
Kousla jsem se do rtu, abych se nerozesmála nad jejím předstíraným zděšením. Znova jsem se na něho otočila a setkala se s jeho přímým pohledem. Uhnul první, když vedle něho začala pištět Ava a cpát mu svůj výstřih skoro až pod nos.
     "Tohle bude zajímavý," prohodil k nám Jax, kterej se přišel podělit o další drby. Fakt nechápu, proč se s Drag nedají dohromady, mají toho tolik společnýho, včetně vyžívání se ve špíně na ostatní.
"... dneska večer. Musíš přijít. Seš tady novej, to chce party!" přemlouvala ho Ava, a pohazovala přitom svými jahodově blond vlasy sem a tam.
"No tak, na to nemůžeš říct ne. Řekni jedinej důvod, proč bys nešel," našpulila pusu jak malý uražený děcko, kterýmu rodiče sebrali lízátko.
Znova se otočil na mě, zabodl oči do mých a než jsem se odvrátila, souhlasil. "Fajn, nezní to tak hrozně." Divím se, že Ava nadšením neomdlela.
     Drag se rozzáří oči nadšením. "Doufám, že nemyslíš na to, na co si myslím, že myslíš."
"Ale jo, holka! Dneska večer jdem na party!"

dare you toKde žijí příběhy. Začni objevovat