Part-60💖⭐

214 22 17
                                    

တစ္​ဟုန္​ထိုး​ေမာင္​းႏွင္​သြားသည္​့ ဟန္​ဇင္​ခ၏ကား​ေလးအား...မဒီႏြယ္​ လွမ္​းၾကည္​့ရင္​း အ​ေတြးမ်ားစြာျဖင္​့....

"ဘာ​ေတြျဖစ္​ၾကတာလဲ...လင္​း​ေရာင္​ခကို​လိုက္​႐ွာမယ္​လို႔ ငါၾကားလိုက္​ပါတယ္​...ျပႆနာ တစ္​ခုခုျဖစ္​​ေနတာ​ေတာ့​ေသခ်ာတယ္​...ခ က ဘာလို႔ ဘယ္​သူ႔ကိုမွမသိ​ေစခ်င္​တာလဲ...အား...႐ႈပ္​​ေနၿပီ..ငါဘာလုပ္​ရမလဲ..."

စဥ္​းစားရင္​း​ေလ်ွာက္​လာသည္​မွာ...အခန္​းသို႔ပင္​​ေရာက္​လာ၏....။
မဒီႏြယ္​ ဟိန္​း​ေတဇအခန္း​ဆီသို႔သြားလိုက္​ကာ...သူမ ျမင္​​ေတြ႔ၾကားသိခဲ့ရသည္​​ေတြအား ​ေျပာျပလိုက္​​ေတာ့....

"ဟမ္​း...စိတ္​၀င္​စားစရာပဲ...မမလူႀကီးက ေဒါသထြက္​ၿပီး အသဲအသန္​ျဖစ္​​ေနပံု​ေထာက္​ရင္​...သူ႔ညီက လင္​​ေနာက္​လိုက္​သြားလို႔လား..."

"ဟဲ့..​ေပါက္​ကရ​ေတြ..သူမ်ားကိုအဲ့လို​ေလ်ွာက္​မ​ေျပာနဲ႔​ေလ.."

"ကြၽန္​​ေတာ္​ ​ေလ်ွာက္​​ေျပာတာမဟုတ္​ဘူး...ျမင္​လို႔​ေျပာတာ အဲ့လင္​း​ေရာင္​ခကို လူတစ္​​ေယာက္​နဲ႔ခဏခဏ​ေတြ႔တယ္​...​ေနပံု​ေျပာပံု​ေတြက မ​႐ိုးသားဘူးလို႔ ကြၽန္​​ေတာ္​ထင္​​ေနတာ..ခု​ေတာ့ဟုတ္​​ေနၿပီ..."

မဒီႏြယ္​...ပါးစပ္​က​ေလးအ​ေဟာင္​းသားျဖင္​့​ေသခ်ာစဥ္​းစား​ေနရင္​း...

"ဟဲ့..ငါ့ရဲ ခ က​ေတာ့ gayမဟုတ္​​ေလာက္​ပါဘူး​ေနာ္​.."

"မဟုတ္​လို႔ မမနဲ႔အဆင္​​ေျပသြားတာ​ေပါ့...ဟုတ္​ရင္​ မမကိုလွည္​့​ေတာင္​ၾကည္႔မွာမဟုတ္​ဘူး..."

"​ေတာ္​ပါ​ေသးရဲ႕...ဘာပဲျဖစ္​ျဖစ္​ပါ..gayဆိုလဲ ငါကခ်စ္​မွာပဲ..သူ႔ကိုပဲပိုင္​ဆိုင္​ခ်င္​တာ..."

ဟိန္​း​ေတဇ ​ေခါင္​းသာရမ္​းလိုက္​သည္​....။
မဒီႏြယ္​ အျပံဳ​း​ေတြျဖင္​့​ေျပာ​ေနရင္​း...ျပန္​လည္​ မ်က္​ႏွာပိုးသတ္​လိုက္​၏....။

"ဒါဆို အခု ငါတို႔ဘာလုပ္​ရမလဲ...."

"ထားလိုက္​ပါ...သူတို႔ကိစၥက သူမ်ား​ေတြသိသြားလို႔မ​ေကာင္​းဘူး...သူကိုယ္​တိုင္​​ေတာင္​မ​ေျပာတာ...​ေစာင္​့ၾကည္​့လိုက္​ဦး.."

⚠BECAUSE...⁉   {U+Z} (Completed)Where stories live. Discover now