Excursie?

151 6 0
                                    


Dupa un Weekend plictisitor in care am stat numai in casa, a sosit ziua de luni . Ma trezesc si ma îmbrac cu o pereche de blugi simpli albaștri , un pulover crem cu o bufnița pe el , tenesii crem , geaca de iarna , imi prind parul intr-o coada de ponei si plec spre scoala pe jos deoarece, mama era la munca , ca avea o ședinta .

Când ajung la scoala văd directoarea ca vorbește.

-Deci. Cum știți deja, in vacanța de iarna vom face o excursie in care va trebui sa meargă toată lumea , pentru a ne împrieteniți între noi si a ne unii ca o familie .

Dupa ce a terminat ea de vorbit , am aflat ca toată săptămana vom avea liber ca sa ne pregătim . Din câte am înțeles , vom petrece acolo si Crăciunul , așa ca va trebui sa le cumpăr prietenilor cadouri si lui Adam deoarece, este tutorele meu.

Dupa scoala am plecat la Mall sa le cumpăr cadouri. Carinei i-am luat un lănțișor foarte frumos cu o chitara pentru ca ea mi-a spus ca imi place sa cânte la chitara, lui Drew si lui Davis le-am luat niște tricouri care aveau niște desene amuzante , lui Robbie i-am luat niște produse de par deoarece este obsedat de îngrijirea parului , Sandrei i-am luat o pereche de botine roșii care ii plăceau foarte mult , Jessycai i-am luat un urs pe care scria "Iubește-ma" , lui Carter i-am luat un tricou foarte drăguț si o șapca , iar lui Adam i-am luat un ceas care imi plăcea foarte mult.

Dupa ce am făcut cumpărăturile m-am dus acasa si am chemat-o pe Carina pe la mine.

-Cine e gata de distracție ?!?! Urla Crina când intra in casa.

-Eu. Haide in camera sa ne uitam la niște filme.

-Bine.

Dupa ce s-a terminat filmul o aud pe Carina.

-Si ce s-a întâmplat între tine si Demetrius ?

-Nimic. A țipat la mine , apoi m-a condus acasa si si-a cerut scuze.

-Sunteți atât de complicați.

-Las-o balta . Hai sa facem altceva. Da-mi idei.

-Hai in club.

-Bine.

Ne machiem , ne coafăm , apoi ne îmbrăcăm. Eu eram îmbrăcată cu o rochie neagră mulată pana la genunchi si pantofii cu toc pe care mi a ales Adam si Carina era îmbrăcată cu o rochie roșie mulată de la mine si cu o pereche de pantofi cu platforma negre.

Când ajungem in club mergem direct pe ringul de dans. Când dansam ma lovesc de cineva.

-Imi pare rău nu am vrut.

-Nu e nimic Alissa.

-Adam ??

-Ce? Ți se pare ciudat sa-ți vezi profesorul in club ? Stai liniștita . Când ai un profesor așa de frumos si sexi ca mine nu trebuie să ți se para ciudat.

-Si modest ca tine.

-Vrei ceva de băut ?

-Da.

Când ajungem la bar , un băiat se tot dădea la mine si eu tot il respingem. Atunci Adam pune o mâna dupa mine si ma trage in brațele lui.

-Ce a fost asta?

-Nimic. Ce vrei sa bei?

-Vodka.

-S-a făcut. Vreau si eu doua pahare de vodka.

-Si eu care credeam ca nu o sa-mi dai voie sa beau.

-De ce ? Suntem la scoala si eu nu stiu?

-Vezi. De asta imi place de tine.

-Serios?

-Da. Adică semeni atât de mult cu tatăl meu. Era mereu protector , dar totuși ma mai lasa si liberă pentru ca avea încredere in mine ca nu voi păți nimic. Așa ești si tu. La scoala mereu ma urmărești ca sa nu pățesc nimic si când stăteam cu Carter nu imi ziceai nimic pentru ca aveai încredere in mine.

-Pot sa te întreb ceva. De ce tatal tău era ?

-A murit intr-un accident rutier. *si imi curse o lacrima*

-Hei nu am vrut sa te întristezi. Imi pare rău *si ma săruta pe frunte*

-Nu m-am întristat. Chiar ma bucur ca pot vorbi cu cineva despre viața mea din inainte sa se schimbe.

-Cum adică sa se schimbe?

-Pai înainte nu eram bogata. Aveam bani cât sa ne întreținem eu si tata , deoarece, el si mama erau divortati si eu am rămas cu el . Nu aveam decât o prietena si aceea fiind vânzătoarea de la magazinul de pe colț si acum stau pot sa zic intr-un castel , am prieteni si am si un iubit.

-Ce ? Ce iubit? Carter e , nu-i așa ? O sa-l omor.

-Hei. Glumeam la faza cu iubitul. Am făcut un test.

-Ce test?

-Tu ești gelos domnule profesor.

-Bă nu-i adevărat.

-Ba da. Ma placi.

-Bine. Da , te plac. Dar nu am vrut sa afli , deoarece, ești eleva mea si o sa ma dea afara din scoala si eu nu știam cât o sa mai rezist deoarece, ma îndrăgosteam din ce in ce mai mult de tine si....

Nu apuca sa termine ce are de zis ca ma apropii de el si il sărut.

-Si eu sunt îndrăgostită de tine. Si mai mult decât crezi. *si ne sărutam din nou*

Dupa ce am băut vodka , m-am dus pe ringul de dans si am început sa dansam.
Pe la ora 5 eu si Carina ne hotărâm sa plecam , mai mult eu ca (,) Carina era moarta de beata.

-Cu ce va duceți acasa ?

-Sun acum la taxi.

-Nu mai suna ca va duc eu.

-Bine.

Când ajungem in fata casei , Adam ma ajuta sa o scot pe Carina din mașina si sa o duc in casa , apoi ma săruta si pleacă .

Viața Alissei KeysUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum