Sevgili okurlarr sizi öperim
Allahım umarız şizofren gibi tek kalmam buralarda kdjdndkddhdk
O günün üzerine bir hafta geçmişti ve Ahsen hiç bir şey yokmuş gibi davranıyordu. O kadar inandırıcıydı ki aklımdan ben mi uydurdum diye geçmiyor değildi. Sanki yaşanmamıştı ve ben bu şekilde olmasından memnundum.
"Sonuç olarak abi Güler'le bizden olmaz." dediğini duydum Yağız'ın.
"Sonunda be kardeşim valla o kızdan kurtulduk diye dana keseceğim." dedi Yiğit.
"Niye?" dedim Yağız'a dönüp merakla bakıyordum.
"Boşver sen." diyerek yanağımdan makas aldı ve göz kırptı. Her haraketine düşülür mü bir insanın ben düşüyordum işte.
"Abi sen ne yaptın yengeyi?" bu soru Ahsen'eydi onu kız olarak görmüyorlardı.
"Batu bak ben kızım ve enişte diyeceksiniz." dedi ama dediğiyle davranışları zıttı. Batuhan'ı dövünce biz orada biraz Ahsen'ni Alper yapmıştık cinsiyetçi falan değiliz ama onunla uğraşmaya bayılıyoruz.
"Batu zorlama bak bu yaşta yine döver seni." dedi Yağız gülerek.
Batuhan kavgacıydı her kavgayı o başlatırdı ve içimizde en çok dayakta Yiğit yerdi. Benim ise bu bebek yüzüme kanan çoktu ama orta okulda boksa gittiğimi kimse bilmezdi. Babam seni çok döverler diye yollamıştı iki sene her gün ağlsamda bana çok faydası olmuştu bu iki senenin. Benimle beraber başlayan Yiğit ise benden önce bırakmıştı ve futbola başlamıştı ve onuda bırakmıştı ama Batu okul takımındaydı. Yağız ise futbol takım kaptanıydı. Yiğit hiç bir şey yapmaz her maça tezahürat etmeyi kendine görev edinmişti. Ben de müzik grubundayım işte sesimin güzel olduğunu söylerler ama ben sadece gitar çalardım yani öyle babamın dediği gibi boş insanlar değildik.
"Ne düşünüyorsun Batım?" dedi Yağız beni dürttü. Beş kişilik bu grupta ikimiz birbirine en yakındık ve herkes bilirdi bunu tabi kardeş ve dost olarak. Ama bu durumu çok severdim ben ikimizin ayrı bir bağı olması hoşuma giderdi.
"Seni" dedim göz kırparak gülüp saçlarımı karıştırdı bilseydi gerçek olduğunu şurada sikerdi beni ama neyse.
"Tuana ve Şule geliyor." dedi Yiğit piç gülüşüyle.
"Ben kaçıyorum." diye ayağa kalksamda kızlar çoktan gelmişlerdi bile.
"Batım bir yere mi gidiyorsun?" dedi Şule. Ben gevelerken Yağız tuttu kolumu.
"Aynen Şule işimiz var bizim." dedi ve sürükledi. Yaptığı şeye şaşırarak bakarken göz kırpıp beni müzik odasına soktu."Ben bile sıkıldım şu kızdan." dedi piyanonun başına oturdu.
"Sen niye geldin ki?" dediğimde göz devirdi tamam saçmaydı az önce açıklamıştı.
"Gelsene" dedi sol tarafa kayarak. Takıntısı vardı hep sol tarafa otururdu.
"Kulaklarımız kanar yapma." dedim yanına oturunca.
"Ben çalayım sen söyle." dediğinde bir sıcak bastı şarkı söylemek utandırırdı beni ve bunu çok iyi bilirdi zorla bir kaç kez söyletmesi dışında şarkı söylemezdim.
"Şaka yaptım." diyerek sırtıma vurdu.
"Anlat bakalım Yağız bey Güler ne iş?" dedim merak etmiştim bir kere o kadar peşinden koşmuştu kızın.
"Sana boşver dedim diye hatırlıyorum." dedi sinirli gibi bakmaya çalışıyordu.
"Merak edince cevabımı alana kadar bırakmam bilirsin." dedim güldü öldüm. O güzel dişleri ortaya çıkınca gözleri kısılınca bir kez daha aşık oluyordum.
"Sana laf söyledi ben de yol verdim." anlamayarak ona baktım.
"Off Batım yoruyorsun beni." dedi omuzma koydu başını. Ne yaşıyorduk biz aylarca takıldığı kız bana laf söyleyince onu bırakmıştı ve şu an ise müzik odasın da yalnız ikimizdik ve başını omzuma yaslamış parmakları piyanoda geziyordu.
"Hadi Yağız zaten nefret ediyordum kızdan daha fazla nefret edemem." dedim pot kırdığımı kafasını kaldırıp bana bakınca anladım.
"Nefret mi ediyordun?" dedi kafa salladım geri dönüşü yoktu.
"Nefret ettiğin biriyle olmama mıizin verdin Batım?" bana alınmıştı ve alınma sebebi beni şaşırtmıştı doğrusu.
"Seviyorsun sandım ben karışmak istemedim." dedim açıklmak için.
"Sen sevmiyorsun." dedi tek kaşını kaldırarak devam etti "senin sevmediğin bir insanın iyi olması mümkün mü?" dediğinde gülümsedim.
"Sana ne dedi Yağız?" dedim merakla konuyu kaynatıyordu.
"Vazgeçme zaten sen." dedi burnumu sıktı. Bakın biz yalnızken hep böyleydik sanki sevgili gibi ama o sürekli bana erkek kardeşi gibi davranırdı.
"Sen eziğin tekiymişsin acıdığım için yanımda gezdiriyormuşum benim sürekli peşimdeymişsin onu rahatsız ediyormuş. Şule ile sevgili olursan bizi rahat bırakırmışsın sırf o yüzden Şule'yle sevgili değilmişsin. Falan saçmaladı işte Batım." dediğinde sakince dinledim ama üzülmüştüm Yağız'ın bana acıdığı için arkadaş olma ihtimaline üzüldüm. Imkansızdı belki ama bir şeyin imkansız olacağına inanmayı bırakalı çok olmuştu.
"Bak astın işte yüzünü dedim sana saçmaladı diye. Niye anlattım ki?" dedi.
"Saçmaladı değil mi?" dedim emin olmak istercesine.
"Sinirlenip kızı dövemem için bu kadar masum masum bakıyorsun bana." dedi gözlerime bakarak.
"Hayır sadece bir an düşündüm de"
"Düşünme" dedi seli bir şekilde "Düşünme Batım yapma aklının ucundan geçirme. Üzülürüz." dediğinde bu sefer ben başımı koydum omzuna aklıma gelen şarkı ile gözlerimi kapadım ve söylemeye başladım.
Sonbahar mı geldi sararırsın
Hazan vaktinde dalından koparsın
Düşersin bir güce sığınırsınAma sen yine de düşünme kaybolursun
Ama sen yine de düşünme kaybolursunÇek dudaklarından öp Batım çok sevimlisiniz hjsgdksksvdjs
Thanx babeee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Her Zaman BXB
Historia Corta[TAMAMLANDI] Yarı texting "Yağız valla anlamıyorum ben bunlardan." dedim bıkkınca ama beyimizin tribi geçmemiş omuz silkip ilerlemişti. Batımsu olmam gerekiyordu.Peşinden hızlıca gittim yüzüme en sevimli surat ifademi yerleştirdim. "Yağız'cım haya...