Sangwoo!
-Bum?
Nefes alamıyorum.
-Özür dilerim Bum özür dilerim .
Be ben bende Üzgünüm çok kötü bir hata yaptım çok Üzgünüm sangwoo çok Üzgünüm.
-O herifle yediğin halttan mı bahsediyorsun ?
E... evet ama sen nerden biliyorsun?
- O ahmak bana anlattı senin onunla çıktığını sanıyor Ne ahmaksın ama.
Hayır bu öyle değildi!
- Bana neden bağırıyorsun mankafa!
( Ağlamaya başladım ağlamaktan nefret ediyorum
- Bum )Ö ö özür dilerim ben kendime bağırıyordum.
-Polisler geri dönüp evi araştıracaklar senin hasarlarını nasıl saklayacağız?
Bilmiyorum neden geliyorlar ki?
-Sevgilin bir polis hatta sorunlu seungbae olduğu için olabilir mi Bum seni deli sanıyor aslına bakarsan çok yanılmıyor dimi sen delinin tekisin Bum.
Th!! Neden böyle diyorsun ?
-Bu ne sinir sen bana hiç bağırmazdın sevgilinden bahsedilince liseli kızlar gibi oldun .
(Sırıtış)O sevgilim değil sangwoo benim sevgilim var Ve o...
-Ve o Ne ha?
Ve o ..
-Kızarmayı kesip anlatsana mankafa.
O .. se se..
(Büyük bir kahkaha )
- Sevgilin olduğumu mu sanıyorsun?
Ne yani öyle değil mi neden o zaman beni geri aldın . Demek çok isterdim.
Sevgilim beni sevmiyor sangwoo sen değilsin.
-Peki Peki hadi yaralarını makyajla falan kapatalım.
Ben değilmişim sen kimsin de benim gibi mükemmel birine.. ahmak köpek. O polise verip seni yollamak Ne mantık ama deli olduğun için cezada almam.Tamam.
-Hadi gel bu iş görür.
Tamam.
Yüzümü kapatıcıyla boyadı üstüne bir makyaj yapmaya başladı alışılmış bir makyaj değildi tıpkı
Cadılar bayramı makyajı gibiydi Yoksa cadılar bayramı mı oldu bunu sormalı mıyım ?Sangwoo bugün ayın kaçı Ve hangi ay .
- 31 Ekim yani cadılar bayramı seni iskelet yapıcam bence çok iyi olur hem Zaten kemiksisin üstünü de siyah giydiririz.
Tamam sangwoo sen ne olacaksın?
Kurt adam nasıl ? Yada wampir . Yada ..
-Sus bakalım.
Nasıl oldum?
-Huhu şu kuyruğu da saplarsak sana azgın çocuk .
!? Ne?
-Ahahah dön arkanı dön.
Beni ne yaptın sen?
-Şimdi görürsün .
-Çok güzel oldun Bum minik sapık kurt bum kuyruğunla rahat mısın?
Sangwoo utanıyorum.
-Benim yüzümden utanmanı seviyorum sapık kurt wampire izin ver seni emeceğim.
Ne.. sangwoo ne demek bu?
-Ahahah salak polisler gelmeden Bacaklarını aç demek.
Tutkusuna engel olamıyordum üstelik şu kuyruk içimde ama hareket ediyordu neyin nesiydi bu demin kavga eder beni boğarken şimdi benimle birlikte olmak mı istiyor sangwoo çözülmesi enzim denklem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beni yavaşça öldürüyorsun..
Novela JuvenilYoon Bum x Sangwo Bum sangwo'nun peşinden adımlıyordu seslenmeye devam ediyordu Sangwo'nun arkasından seslendi "Sangwo bana ne olacak ? " ...