kapitola 3

30 11 0
                                    

KAYLEIGH
Dokázala jsem si představit miliony míst, kde bych teď byla radši než na tyhle party plný opilých směšných lidí, co se ani neudrží na nohou.
"Kay?" ozve se vedle mně a já si připravím výmluvu, proč se s ním nechci bavit. Naštěstí je to jen Beck.
"Čau, Becku," usměju se, jako by bylo naprosto normální, že chodím pařit v úterý večer.
"Co tady děláš? Nekecej, že tě Drag přesvědčila. Uprostřed týdne?!... Ale udělalas na mě dojem." Vezme mě kolem ramen. "Tak jdem k ostatním."
Někdo mi vtiskne do ruky červenej kelímek, ale než stihnu odmítnout, tak ztratím přehled, kdo mi ho vůbec dal.
No co, prostě si ho nechám a pak ho někde vyleju. Ne, to vůbec není divný, Kay. Mrknu na hodinky, ale ručička se posunula jen o 39 sekund. Z nudy upiju z kelímku a skoro jeho obsah vyplivnu zpátky. Něco tak hnusnýho jsem v životě neměla.
Očima přeletím místnost, ale jedinýho známýho, koho vidím, je Ava. Samozřejmě zavěšená kolem Deanova krku. S jejím růžovým topem, džínama s lososovým nádechem a blond vlasy připomíná barbínu. Dean by jí klidně mohl dělat Kena.
Zničehonic se vedle mně vynoří Drag s Jaxem v závěsu.
"Bavíš se?"
"Co myslíš?" ušklíbnu se na ni. "Je tu nuda a pití chutná hůř než... všechno, co jsem kdy pila."
Vezme mi ho a sama se napije.
"Není to tak hrozný," zalže. Poznám, že nejradši by to vyprskla zpátky, ale to by musela přiznat, že mám pravdu a večírek by tím pro nás skončil. Místo toho se napije znova a pití mi vrátí.
"Dojdu nám pro další," řekne. "Támhle jsou Natalie s Delaney. Přijdu za váma, hlavně nikde nezůstávej sama, jo?"
Bezva, tímhle mě fakt uklidnila. Po miliontý jedný se ptám, proč jsem sem vůbec lezla.
Proplétám se mezi lidma k holkám, ale předtím mi ještě někdo vrazí do ruky další kelímek.
Povzdychnu si a vypiju ho celej, abych dnešní večer přežila.
"Pojďte si zahrát flašku," vyhrkne nadšeně nějaká prvačka v kytkovanejch šatech s brýlema. Tohle ještě někdo v sedmnácti hraje?
Natalie mě táhne za ruku k těm zoufalcům, co si neumí vymyslet lepší hru.
"Nechci hrát, je to blbost."
"Slečna upjatá se bojí pár úkolů?"
Všichni se zasmějou. Ten kluk mě uměl fakt vytočit.
Nedopřeju mu tu radost, dělat si ze mně fackovacího panáka kdykoli bude chtít.
Bez rozmýšlení si sednu mezi Jaxe a Becka.
Ta holka v šatech s brýlema roztočí láhev whisky. Je tu nejmíň 20 lidí, uklidňuju se. Jaká je šance, že ukáže zrovna na mě?
Flaška zpomalí.... a její hrdlo zůstane ležet mým směrem. Do háje.

dare you toKde žijí příběhy. Začni objevovat