8.Bölüm

273 7 1
                                    

Ağlamaya başlamıştım beni umursamadan üstümdeki elbiseyi çıkarıp attı. Ellerimi kurtarıp kalkmaya çalıştım ama beni engelledi.Sonra beni süzüp üstümden kalktı odadaki dolabın önüne gelip bişeyler yapmaya başladı.Bende o sırada yataktan kalkıp kapıya doğru koştum ama kapı kilitliydi bu ne ara kapıyı kilitlemişti.Doğan'a baktığımda bana doğru geliyordu. Kaçıcak bir yerim yoktu beni kapıyla kendi arasına sıkıştırdı. Dudaklarıma bakmaya başladı bana yaklaşmaya başlayınca kafamı çevirdim. Çenemden tutup kafamı çevirdi ve dudağıma yapıştı. Ellerimle itmeye çalışıyordum ama gitmiyordu. Beni kucağına aldı düşmemek için mecburen kollarımı boynuna doladım. Beni yatağa yatırıp tekrar üstüme çıktı ellerimi tuttu baktığımda elinde kelepçe vardı. Elimi çekmeye çalıştım ama başaramadım ellerimi yatağın başlığına kelepçeledi.
+ Doğan lütfen bırak ne istersen yaparım.
€ Hımm ne istersem mi?
+ Evet lütfen yapma.
€ Benimle evleneceksin.
Beynimden vurulmuşa döndüm. Zoraki bir evlilik yapmak istemiyorum ben sevdiğim adamla evlenmek istiyorum. Hemen kafamı iki yana salladım.
+ Lütfen başka bir şey iste.
(+18)
Kafasını boynuma getirip emmeye başladı. İki seçeneğim vardı; ya zoraki evlilik yapacaktım yada bakireliğimi Doğan'a verecektim. Şuan ona teslim olmak daha mantıklı. Ömrüm boyunca istemediğim biriyle evli olamam. Doğan boynumdan kafasını kaldırıp bana baktı ve yavaş yavaş aşağıya inmeye başladı. Sütyenimin açıkta bıraktığı yerleri öpmeye başladı. Ben ağlamaya başlamıştım sütyenimin kopçasını açıp çıkardı. Göğüslerim serbest kalmıştı bir göğsümü emerken diğerini eliyle vakumluyordu. Ben hala ağlıyordum istemsizce ağzımdan inleme çıktı. Daha hızlı emmeye başlamıştı en sonunda göğüslerimle işi bitmişti kafasını kaldırıp gözlerime baktı. Dudaklarıma bir öpücük koyup karnıma indi. Küçük küçük öpücükler kondurdu kilodumun üstüne öpücük koyunca titredim. Üstümden kalktı ve kendi tişörtünü çıkardı kafamı çevirdim ona bakmamaya çalıştım. Kemer sesi duydum büyük ihtimalle pantolonunu çıkarıyordu üstüme tekrar uzandı. Dudağıma tekrar yapıştı ellerimi kurtarmaya çalışsam da yapamıyordum. Doğan sonunda dudağımdan ayrılmıştı.
+ Doğan yalvarırım yapma.
€ Güzelim sana iki seçenek sundum karar senin.
+ Evlenince bana dokunacak mısın?
€ Evet karım olucaksın sonuçta.
+ Şimdi o işi yaparsan peşimi bırakacaksın dimi?
€ Hayır eninde sonunda benim karım olucaksın.
+ Ya kaçarsam seninle-
€ Kaçamazsın bunu aklından çıkar!
Şimdi napıcaktım? Ya evlenmeyi kabul edicem bütün ömrüm boyunca ona hapis olucam ya da şimdi onun olucam ve bir şekilde kaçıcam.
Allah'ım nolur yardım et

Evet sizce Aşkın neyi seçicek evlenmeyi mi yoksa Doğan'ın olmayı mı?
Bölümü nasıl buldunuz?

Evet farkındayım diğer bölümün üstünden epey zaman geçti ama bir türlü düzene oturtamadım. Neyse artık düzene oturtmayı düşünüyorum. Yorum yapmayı ve vote atmayı unutmayın sizleri seviyorum ❤😊❤
Beni takip etmeyi de unutmayın!

DOĞAN'IN AŞKIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin