פרק 1

12 2 0
                                    

אמא את באה? כן כן מתוקה עוד שניה!!
אוף אמא אנחנו נאחר בגללך!!
אמא שלי אבא שלי ואני היינו בדרך לבית החדש של דוד שלי גרמי,
גרמי החליט לעבור לבית חדש שנמצא בקצה השני של העיר לא יודעת מאיפה הרעיון הזה הגיע אליו, אבל שיהיה.
גרמי היה גר בדירה קטנה כמה רחובות מאיתנו, הוא היה עובד באותה עבודה מעפנה בבר. לא מזמן הוא קיבל הצעה לעבודה חדשה, והשכר שלו היה הרבה יותר גבוה והוא החליט לנצל את ההזדמנות ולקנות בית חדש, יותר גדול ויותר יפה ומפואר. הוא סיפר לנו שהוא עיצב את כל הבית מבפנים ומבחוץ, ושאנחנו חייבים לבוא לבקר!
אני כל כך מתרגשת, כשסיפר לנו עד כמה הבית גדול ויפה, כל כך רציתי להיות שם ולראות איך הוא נראה!! זמן הנסיעה הוא כמעט שעה ואנחנו אמורים להיות שם ב7 בערב ועכשיו השעה 6 ורבע!
אבא שלי התניע את האוטו ואמא שלי סוף סוף ירדה מהחדר ( תודה לאל) .
אנג'ל-אמא מה עשית שם כל הזמן?
אמא-אני ניסיתי לעטוף את המתנה של גרמי, היא פשוט גדולה מידי!
אנג'ל-למה את צריכה לתת לו מתנה בכלל? זה לא יום ההולדת שלו...
אמא-אני יודעת מתוקה, פשוט רציתי לקנות לו משהו קטן בשביל הבית החדש.
אנג'ל-כן אבל למה זה כזה- בנות תיהיו בשקט בבקשה! אבא שלי התחיל לצרוח,  הוא פשוט לא יכול להיות מרוכז בזמן נהיגה כשמדברים... זה לא כזה ביג דיל אבל זה מעצבן.
אנג'ל-אבא למה אתה מתעצבן ככה אתה לא יכול פשוט להתרכז וזהו?
מותק אני לא יכול בגלל ש-
פתאום ראיתי מולי משאית עצומה, צרחתי בכל הכוח שלי ״אבא תיזהר!״ אבא שלי הסתובב אבל זה כבר היה מאוחר מידי..
פתאום ראיתי רק שחור, שמעתי אמבולנסים ומכוניות משטרה מסביבי, ראיתי אורות מהבהבים בצבעי אדום וכחול בכל מקום, הדבר היחידי שאני זוכרת זה שידי היו מלאות דם ולפני שהבנתי מה קורה-
התעלפתי.

זה היה פרק ממש קצר אבל פעם הבאה הוא יהיה יותר ארוך מבטיחה!
אני די חדשה פה, אז אם אהבתם אשמח שתכתבו לי ושתצביעו לי
אני יודעת שהשארתי אתכם קצת במתח, אבל מחר אני העלה עוד פרק
בינתיים, לילה טוב לכם! ❤️

אנג'ל  Where stories live. Discover now