Doğum Günü Hediyesi

156 12 3
                                    


Eğer birisi Harry'ye ailesiyle bir öğleden sonra alışverişinin bu kadar yorucu olabileceğini söyleseydi, kesinlikle gülerdi. O zamana kadar, en azından hem teyzesi hem de annesiyle birlikte, bu şeye kendini kaptırma fırsatı bulamamıştı ve kadınların kıyafet ve süre konusundaki doyumsuz iştahına dair tüm bu söylentilere inanıyordu. bu küçük gezilerden bazıları temelsizdi. En azından Diagon Yolu'ndaki on birinci mağazaya girmeden önce düşündüğü buydu. Şimdi iki yetişkinin satın alınacağı şüphesiz başka bir kumaş hakkında övünürken yorgun bir hava ile izlediğinde görüşü farklıydı. Bu tür bir geziyi bir daha asla kabul etmeyeceğine yemin etti, özellikle de orada giyim mağazaları varsa: Hayatının geri kalanında yeterince ayakkabı, elbise, şapka, mücevher, parfüm ve makyaj görmüştü. Rodolphus'un kendisine sık sık tekrarlayan tavsiyesini bu anlarda daha iyi anladı: "Bir gün oğlum evlenirsen, karını iyi seç. Çok fazla almayın yoksa cüzdanınız zarar görür ". Kadınların paralarını ne kadar çabuk israf ettiklerini düşünürsek, bir tane isteyeceğinden emin değildi. Bu küçük aile gezisinin aslında kendisi için organize edildiği fikrine iç çekerek, kuzenini ve amcasını gizlice gözlemledi ve rahatlayarak her yerde olmak isteyen tek kişinin kendisi olmadığını gördü. bu dükkan dışında özellikle zor kazanılan kalyonlarının el değiştirmesini tepki veremeden izleyen Lucius. Bir gün karısıyla mantık yürütmeye ve alışverişi bırakmasını sağlamaya çalıştı, ama kendini bilmediği yeni bir ışıkla göstermişti. Sakin ve duygusuz Narcissa'nın en sevdiği zevkten mahrum bırakıldığında gerçek bir öfke olabileceğini kim bilebilirdi? O günden beri, karısının gazabını sonsuz dakikalarca çektikten sonra işlerine karışmayacağına söz vermişti.

 Morgane adına, bu elbise bana eldiven gibi uyuyor! Fiyatı ne kadar? Narcissa soyunma odasından çıkarken neşeyle sordu.

"Elli Galleon, hanımefendi," diye cevapladı pazarlamacı.

- Alırım !

- Ne ne! Ama her neyse Narcissa, gerçek bir servet sahibi olmayı umursamıyorum ama abartıyorsun!

"Lucius ..." tehditkar bir şekilde mırıldandı.

Kocası o zamandan beri hiçbir şey cevaplamadı ve karısını daha fazla para harcamaya bıraktı. Gün çoktan başlamıştı ve akşam saat sekizden biraz sonra nihayet herkes Lestrange malikanesine dönmek için ticari koridordan çıktı. Birkaç saat önce çıktıkları oturma odasına döndüklerinde herkes rahatlayarak nefes alıp koltuklardan birine çökebiliyordu. Bellatrix'in satın aldıklarını içeren tüm paketler zaten oradaydı ve odanın her tarafına dağılmıştı, kız kardeşi zaten kendi malikanesinde. Hostes kalkıp çıkışa doğru hızla yürümeden önce şöminede huzur içinde kükreyen ateşi düşünerek bir an sessizlik içinde durdular.

- Umarım elfler gitmeden önce yapmalarını istediğim şeyi doğru yapmışlardır. Gel o zaman ! Akşam yemeği burada yapılmayacak!

Herkes koridorlar ve koridorlar labirentinde yürüdü ve her odadan geçerken hiçbir ev elfinin olmadığını fark etti. Aşağıya indiklerinde, Rodolphus'un yemek odasından tam anlamıyla fırtına gibi geldiğini, çığlıklarının tüm malikanede yankılandığını duyduklarında, her biri aniden içinde bulundukları sohbeti kesti. Bir ev cinine ait diğer çığlıklar duyuldu, sızlandı ve ağladı.

- ENGELLENMEDİN! BENİM BİR EV ELF AYRICA PATETİK OLDU! GÖZLÜKLERİ KIRMADAN DOĞRU TUTULAMAZ! AİLEMDE PAZARIN ÜZERİNDEN BEŞ KUŞADAN FAZLA OLAN CAMLAR!

- Usta lütfen! Gimli, ustasının gözlüğünü kırdığı için üzgün! Gimli, beceriksizliği için kendini cezalandıracak!

- KİRLİ KÜÇÜK ÇÖP! SİZE CEZANIZI VERECEK BENİM! AĞRI!

Henry LestrangeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin