Už je to hodně dlouho kdy jsem mohl být sám sebou je to krásný pocit ale i nejvíce bolestivý, ostatní mě pořád berou jako tu d#vku kterou ze mě udělal Val, pořád mě ovládá ale já začínám jeho kouzlu být imunní, pořád je ale dost silný a já se bojim, bojím se toho že mě zase ovládne na tolik že zas budu ten Arogantní Angel který jsem byl, bojím se.. už znovu nechci být jeho loutkou s kterou si může dělat co chce, chci ukázat ostatním že ten Angel který jsem byl jsem nebyl já, chci ukázat že láska kterou cítím k Al je opravdová, ale pochybuji že cítí to co já k němu, vždyť se my pořád jen vyhýbá, vždy když se k němu jen přiblížím odejde. falešný úsměv už není takový jako předtím, nedokážu před ostatními být šťastný i když strašně moc chci. Bolest v mém srdci kterou my Způsobuje je nepopsatelná, slova která jdou z jeho úst, bolí víc než tisíce jehel, říkám si proč? proč Zrovna on ? jaké kouzlo na mě použil že ho výdam ve svích snech, všude kam se jen podívám jsi ty, co má tohle všechno znamenat?
"Angel!" Hlas který mě volá patří naší velmý známe Charlie, princezně pekla, která založila tento hotel aby napravila hříšné duše, určitě zas něco potřebuje ohledně Hotelu, jak jinak, poslední dobou je tu hodně návštěvníků takže je to tu jak kdyby vybuchla Atomovka, takže se ani nedivím že potřebuje pomoc. Vyšel jsem z pokoje a šel ke schodišťi až dolů za Charlie a zoufalé jsem doufal že ho neuvidím, ale v mém neštěstí tam byl.. díval se na mě ale pak odvrátil pohled, bolelo to.. Ale neřešil jsem to, poslouchal jsem Charlie, mlela pořád to samé do kola.. když konečně vše dopověděla jsem šel pomoct niffty z úklidem, pořád si myslí že jsem holka už uběhl nějaký rok a pořád jí nemůžu vysvětlit že i muži se mohou oblékat do růžové a používat make-up .. no už dlouho se neoplekam do růžové, růžová se změnila v černou.. moje oblečení se změnilo v černé mikiny a černé oční stíny a černou rtenku, můj pokoj moje všechny věci mají černou barvu i fat nuggetuv obojek, prostě vše.. vše se za ty roky změnilo nic není takové jaké to bylo před tím kdy ještě Val měl nademnou výší moc.. je divné že stále myslí že má.. tak nebo tak.. už se Nenechám nikým ovládat..
ČTEŠ
Hazbin Hotel (Fake Smile) Beta (Bude Se Upravovat)
FanfictionValovo kouzlo slábne... čím víc je slabší tím víc jsou mé oči otevřenejší.. co tohle všechno má znamenat? Proč cítím k Al to co jsem nikdy k nikomu necítil ? [Lásku...]