ilk Görüş :)

4.4K 81 2
                                    

Şilanın ağzından

yine yeni bir gün . :)hayatla barışık biriyim eğlenmeyi müzik dinlemeyi gezmeyi çok seviyorm her ne kadar korumalar olmadan gezemesem de.Neyse bu gün sınavım vardı hazırlanıp okula gitmem gerekiyordu banyoya girip aynaya baktm güzeldim ama yüzümü açamıyorum çünkü aşiret erkekleri baştan çıkardığımı sanıyor ben her ne kadar yapmasam da inanmıyorlar yüzümü sürekli peçeyle kapamak zorundayım banyoda işimi halledip üzerimi giyindim hafif makyaj peçe tamam.Aşağya indiğinde annemler masadaydı.

Ben : herkese günaydın.

Annem: günaydın kızım erkencisin hayrdır

Ben:bu gün okula gitmeliyim anne.

Babam bakışlarını bana yöneltip

Korumalarla gideceksin.

Ben:onların artık lafını bile etmiyorum baba parçam haline geldiler.

Babam:kızım napiyim peçen açılırsa olacakları çok iyi biliyorsun lütven .

Ben:tamam baba afiyet olsun size.

Diyip masadan kalktım dşarya çıktım arabaya yöneldim tabi korumalarla okula geldiğimizde indik ve sınıfa doğru ilerlemeye başladık. Etrafımdaki her kes bana değişik gözlerle bakıyordu acaba ben farklı mıydım.

Sınıfa geçtim yerime oturdum sınav başladı sorulara cevapları verip çıktım çarşıda biraz dolaşıp eve döndük.

Odama çıktım camdan terası izlemeye başladım berfin kardeşim 17 yaşında son zamanlarda telefonunu elinden hiç düşürmüyor bu kız kötü bir şey yapmasından korkuyorum.

Düşüncelerimden kurtuldum telefonumu alıp eskide beri arkadaşım olan savaşı aradım.

Savaş:tatlım uzun süredir görüşmüyoruz

Ben: evet öyle oluyor konaktan

çıkamadığım içindir tıkıldım kaldım.

Savaş: canım üzme kendini hala peçeni takıyormusun ki ?

Ben:bu aşiret oldukça ben yüzümü açamıycam eğer açarsam çok kötü şeyler olurmuş.

Savaş: neyse tatlım kendine iyi bak üzme kendini görüşürüz :)

Ben:tamam cnm sende :)

Telefonu kapadım içeriye annem girdi ve hemen hazırlanıp aşağıya inmem gerektiğini söyledi

Ben: nede. Anne ?

Annem:babanın ahbabı olan ali ağa ve ailesi ziyarete gelicekmiş hadi kızım.

Ben: tamam anne.

Annem odadan çıkınca dolabı açtım ve lacivert düz uzum elbisemi giydim ona uygun peçe taktım sacımada tülü aldım ve aşağya indim.

Ve ilk bölüm biliyorum sıkıcı oldu ama olaylar asıl şimdi başlıyor bizden ayrılmayın :) :D

Töre kurbanı aşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin