" memang perlu ke yang terhormat pergi? adakah sebab kami ada sebarang kekurangan ketika melayan yang terhormat? " kata callisto yang berat hati." maaf , tuanku. tapi kami kena pulang ke alpha kingdom untuk elakkan sebarang kecurigaan yang akan timbul pada raja alpha . " kata davina .
" betul tuh . dan layanan yang tuanku berikan kepada kami terlebih dari sempurna . oleh itu, jangan tuanku risau . " kata aiden pulak.
" hmm... kalau begitu baiklah... maafkan saya kerana yang terhormat terpaksa melalui perkara yang buruk ketika berada di sini. " kata callisto.
" semua kejadian yang terjadi adalah atas dasar takdir. jadi, jangan bimbang . kami faham. " kata aiden.
davina dan aiden sudah bersiap berada di pintu pagar gerbang untuk kembali alpha kingdom . hal ini kerana , izumi telah menghubungi mereka melalui kristal komunikasi malam lalu.
dan menyatakan vald sudah mula curiga mengenai misi yang di lakukan oleh davina. kerana kepergian davina hampir genap 4 bulan dan tanpa berita di laporkan kepada pihaknya.
jadi, mereka perlu kembali secepat yang mungkin supaya vald tidak menyelongkar aktiviti yang di buatnya.
" baiklah sampai disini sahaja. kami akan mengunjung lagi untuk urusan penyatuan. dan bila itu tiba saya harap rakyat beta sedia melakukan nya " kata davina.
" semestinya! kami rakyat beta mematuhi yang terhormat. " kata callisto.
" kami pergi dulu." kata aiden . lalu mereka memalingkan badan mereka dan melangkah keluar pengkarangan istana itu.
namun satu suara menghentikan mereka berbuat demikian.
" tunggu! tunggu! " seru suara itu.
semua kembali menoleh . begitu juga callisto mencari arah suara itu. dan muncul satu figura berlari anak kearah mereka dengan berpakaian seperti pengembara.
dan figura itu berhenti tepat di hadapan callisto , davina dan aiden. riak wajah davina dan aiden berubah. apabila yang berdiri di hadapan mereka adalah hakan!
ia, putra nale hakan sykes.
" kenapa kau pakai macam n-" kata davina dan aiden serentak di potong oleh hakan.
" maaf. yang terhormat kerana tidak memberitahu perkara ini kepada anda lebih awal. namun berdasarkan perbincangan saya dan ayahanda. kami bersetuju supaya saya mengikuti yang terhormat dan tuan aiden ke alpha kingdom. " kata hakan penuh yakin.
"apa! " aiden dan davina berkata serentak.
"tt-tapi, ma-macam mana kalau raja alpha tahu nanti? kau bukan nya boleh menyamar macam aiden? " tanya davina kelam kabut.
bendelah laki nih, apahal buat keputusan minit akhir?
" hmm? siapa kata aiden je boleh? saya pon boleh lah " kata hakan sejurus itu satu cahaya menyelubunginya dan serentak itu rambut , ketinggiannya juga kulit nya berubah.
" macam mana? " tanya davina.
" magik! . kalau aiden adalah semula jadi . tapi saya adalah magik. " kata hakan teruja.
" eceh.. sama je " balas aiden perlahan . sambil menyilang tangan ke dada.
" tapi, macam mana kerajaan beta? siapa yang akan uruskan? kalau... " kata davina terpotong.
" saya. maaf saya tidak pernah muncul sepanjang yang terhormat berada di sini. oleh kerana seseorang yang tidak menjalan kan tugas . kerja saya bertimbun banyak. perkenalkan, saya uttara aedh sykes. kakak sulung dan anak perempuan raja callisto. " kata utta.
YOU ARE READING
THE LAST LEADER OF WEREWOLF✔️
FantasyLYCUS satu nama agong yang sering meniti dibibir kaum serigala . satu nama yang berjaya menyatu kaum serigala yang terkenal kewujudannya. ALPHA BETA OMEGA dan satu hari muncul seorang wanita berfigura chubby bergolekkan turun dari langit. dan naman...