Kolejne tygodnie

173 5 0
                                    

~~~~~~~Parę tygodni później~~~~~~~~~

Postanowiliśmy z Bartkiem trzymać informacje, że jestem w ciąży w tajemnicy. Powiedziałam mu tylko, że Nastka wie.

Gdy byłam w 8 tygodniu już trochę było widać, ale nikt o to nie pytał.

W 10 tygodniu już widać, ale próbowałam ubierać się tak żeby nie było widać.

W 14 tygodniu dowiedzieliśmy się, że będzie chłopiec.

Teraz jestem w 16 tygodniu, od  dwóch tygodni siedzę w domu na zwolnieniu chorobowym, bo mam jakieś przeziębienie.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Obudziłam się. Bartka nie było, nie wrócił na noc. Został w studiu.

Podniosłam się. Weszłam do kuchni. Spojrzałam na zegar, było po 12.

Wróciłam do sypialni po telefon. Ubrałam się w sukienkę.

Ogarnęłam poranną rutynę. Później usiadłam na kanapie, zadzwoniłam do Bartka.

- Hej. Zaraz będe w domu-powiedział
-Okej, o to chciałam spytać. To czekam
-Dobrze-odpowiedział i się rozłączył.

Wstałam. Poszłam do kuchni. Postanowiłam zrobić zupę pomidorową. Wyciągnęłam składniki. I zaczęłam robić.

Jakoś 20 minut później poczułam ręce na mojej talii, a następnie pocałunki na szyi.

- Jak się czujesz?-zapytał Bartek
-Dobrze. Mogłabym wrócić dziś do pracy, co ty na to?-zapytałam
- No jeśli chcesz to oczywiście, ale uważaj na siebie. No i myślałem, może dzisiaj powiemy wszystkim, że jesteś w ciąży?-zapytał głaszcząc mnie po brzuchu.

-W sumie okej. Zjesz pomidorowej?
-Twojej?Zawsze-uśmiechnął się. Usiadł przy stole.

Po 30 minutach podałam mu jedzenie. Sama usiadłam i zjadłam.

Później siedzieliśmy na kanapie. Znaczy no ja Leżałam na kolanach Bartka. On głaskał mój brzuch.

- To co?Wrzucamy?-zapytał
-Tak-powiedziałam. Wyciągnęłam telefon.

I wrzuciłam post.

~~

osoby oznaczone:@planbetlame_lia:Mam nadzieję, że nie jesteście źli że dopiero w 16 tygodniu wam mówię🥰fot

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

osoby oznaczone:@planbetl
ame_lia:Mam nadzieję, że nie jesteście źli że dopiero w 16 tygodniu wam mówię🥰
fot.@planbetl

Komentarze:

planbetl:😻💖

quequality:Wiedzieliśmy, że coś się święci😅😅

sileslbc:Będę wujkiem, gratki💖
ame_lia:@sileslbc 😽

uopa_official:Gratulacje Am❤

Więcej komentarzy...
~~

I zobaczyłam post Bartka.

Niewinne smsy|PlanBe Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz