11.

1.4K 142 194
                                    




"צהריים טובים וברוכים הבאי-"

"אתה באמת חייב להגיד את המשפט המעצבן הזה כל פעם?" הארי קטע את לואי.

"אני רק עושה את עבודתי כראוי" הוא הרים את אפו.

"כאילו שבכל שאר הזמן אתה לא משחק מריו במחשב.." מלמל ומבטו מופתע הופיע על פניו של לואי.

"איך אתה יודע את זה?" הוא צמצם את עיניו בחשד. אף אחד מהבוסים שהיו לו במהלך השנים לא גילה על כך, והם שמרו עליו 24/7.

הארי נמנע מקשר עין ישיר, "אני אקח את השולחן ששם" התחמק מן השאלה והצביע על השולחן הקבוע בו ישב לאכול כמעט כל יום במהלך השבועיים האחרונים.

לואי גלגל את עיניו, "התפריט כבר מוכן לך על המפה" אמר. הוא ידע שזה מה שהארי יבחר, כי זה מה שבחר בכל פעם. "אה, אבל יש בו שינויים קלים" הוא הוסיף בקריצה קלה והסתובב לכיוון למטבח מבלי לחכות לתגובתו.

"כמה זמן אתה תמרח אותו עד שתחילו לצאת כבר?" ג'ק נאנח ממאחוריי המטבח כשלואי הגיע לידו, מסתכל על הארי מתיישב בכיסא .

"אמרתי לך כבר, אנחנו לא נצא אף פעם" לואי גלגל את עיניו, מבטו נשאר ממוקד בהארי שפתח את התפריט שהכין לכבודו.

"אל תגיד לי שהוא לא מוצא חן בעינייך", ג'ק קרא את לואי כמו ספר פתוח, הוא ידע שהארי בדיוק סוג הבנים שלואי אוהב.

"הוא לא." קבע בהרמת אף. אך אפילו לואי עצמו ידע שזו לא האמת לאמיתה. מול ג׳ק היה לו קל להכחיש כל קשר להתעניינות המתפתחת שלו בהארי, אך בינו לבין עצמו, הוא לא יכל לשקר. הוא היה מודע לכמות המחשבות שהוא החל להקדיש להארי ביום, ולכן גם היה מודאג מהמספר המתגבר של המחשבות הללו ביחס לכמות השעות שהוא בילה עימו. הוא לא יכל להסביר זאת לגמרי, אבל הארי- הנוכחות שלו, העמידה הזקופה, הגיחוך הנבוך, הטון הרשמי שאפיין אותי כשהסביר ללואי משהו בעל חשיבות (בעיניו, בעיניי לואי לא כל כך) שקשור לעבודה, עיניו הירוקות שתמיד היו מרוכזות כשלואי מדבר.. כל הסימנים הקטנים האלו שלואי לפתע החל לשים לב אליהם, הם טרדו את מחשבותיו כבר מספר ימים. היה משהו בהארי, מעבר ל.. כן, נראות מושכת, שהעסיק את המלצר. באיזשהו מובן, הארי היה פשוט מרתק. ברצינות. לואי לא מצא הרבה דברים בחייו שבאמת ובתמים סיקרנו אותו- בתיכון הוא בעיקר העביר את השיעורים בבהייה מחוץ לחלון בייחול שיוכל לחזור כבר הבית, ובקולג׳, על אף שנהנה מהחומר הלימודי יותר מבית הספר, המצב לא היה שונה בהרבה. בשיחות שלו עם הארי לעומת זאת.. הוא היה מרותק. הדרך בה הארי הציג את חייו, את עצמו, את העבודה שלו בתור סוכן- לואי התעניין בכך בצורה בלתי רגילה. עם זאת, לואי גם הכיר את עצמו טוב, והוא ידע שיכול להיות שההתעניינות הזו באורח שנכנס לפתע לחייו יכולה לנבוע מ.. ובכן, קראש קטן. קטן. שיעבור לו כנראה עוד שבוע. אבל.. כרגע הוא די קיים, אפילו אם לואי מתכחש לכך כלפיי חוץ.

גייז בשחור // לארי סטיילינסוןWhere stories live. Discover now