Slnko je na oblohe už hodnú chvíľu. Zobudila som sa do naozaj krásneho rána. Ležím si spokojne v mojej posteli a nie a nie von.
Pod perinou je tak fajne teplo no čo i len vystrčím nohu, okamžite ma ovanie studený vzduch, samozrejme cez noc mi musela mama vyvetrať a zabudla okno zavrieť, teraz mám tu zimu ako v chladničke.
Po 10 minútach nečinného ležania si to do mojej izby vpálila mama: ,,Mia! No To snáď nemyslíš vážne dievča, tak ja tu stresujem dobrú hodinu, pečiem ako blázon a princezná si tu len tak vylihuje. No tak poď pekne svokrovcom urobiť kávu"
,, Čože ?" Pozriem sa na hodinky.
,,Veď ešte nemali prísť !"
,,Sallovci chodia vždy troška skôr. No tak pohni kostrou a nech si slušne oblečená! " zavrela dvere ako by bola nejaký prievan.
Vystrelila som z postele a vrhla sa ku skrini. Vybrala som bezramienkové šaty a lodičky. Vlasy som si splietla do copu a dala si ľahký make up. Zbehla som dole a na priestornom gauči sedeli rodičia môjho nastávajúceho no Matta nikde.,,Dobrý deň vitajte" pozdravila som. Mattova mama mi venovala veľmi milý a vrúcny úsmev a objala ma.
,,Zlatíčko tebe to dnes pristane"
Josh Mattov otec mi venoval taktiež úsmev ,,Dobré ráno"a znova sa dal do reči s mojou mamou.
Sú to spolužiaci zo strednej. Išla som teda spraviť kávu a o 10 minút neskôr sme všetci sedeli na gauči.
Matt stále nedorazil, začínala som mať o neho strach Seline (mattova mama) na mne videla obavy a tak ma pohladila po chrbáte ruky.
" Neboj sa Mia možno sa len niekde zabudol, sľubujem ti že ho trest v podobe môjho kázania neminie!" úsmev som jej teda opätovala a čakali sme ďalej mame zazvonil telefón a tak to zdvihla.
,,Áno Rick? Uhm Uhm dobre Pošlem ti ju ",,Kto to bol bol?" Spýtala som sa.
,, To bol náčelník rady starších Máš tam ako alfa vlčica prísť, majú pre teba nejaké informácie".
,, Aha no dobre ale čo Matt?!"
,, Keď príde ti dáme vedieť Mia".
Obliekla som sa teda a vybrala som sa tam.
Pred zasadačkou bola svorka naozaj veľkých majestátnych vlkov.... začínajú sa tu diať naozaj čudné veci. Vošla som. Celá zasadačka bola plná ale že na totálku. Videla som dve postavy zahalené v plášťoch a na hlavách mali kapucne. Sadla som si teda na svoje obvyklé miesto.,,Mia super že si tu tak môžeme začať?"
iba som prikývla.
,, Dobre teda ako prvé chcem dať do pozornosti, že Lovci sú už pri hraniciach, preto som posilnil obranu, za druhé tu chcem privítať našich ctených hostí páni! " ukázal na tých neznámych, ktorí si zložili kapucne a ja som dobre že nespadla zo stoličky.
Shin ?! Carla ?! obaja mi venovali úsmev.
,, Sú to naši spojenci v boji s lovcami , bratia Tsukinami. "všetci začali veľkolepo tlieskať, niet divu keďže sú z dosť významného rodu zakladateľov.
,, Bohužiaľ z včerajška sa nevrátili niektorí chalani, nevieme čo s nimi je.
Je medzi nimi i Matt Mia. "
Smutne na mňa pozrel a mňa to zarmútilo, po skončení zasadnutia som si teda išla sadnúť na schody, a tak som tam sedela. Prečo ale necítim jeho pocity. Na to začali ľudia odchádzať a tak som sa radšej posunula na bok.
,,Dlho sme sa nevideli Mia~" povedal hlas za mnou a donútil ma otočiť sa. Usmiala som sa na Carlu a objala ho.
,,Chýbal si mi Carla" ten ma objal naspäť a pohladil po vlasoch.
Cítim sa pri ňom ako taká malá blcha. ,,Mne ešte viac všakže Nissan~"
Carla odstúpil a nechal aby ma objal aj Shin.
Dobre že ma nerozpučil. Začuli sme z lesa krik, tak sme sa tam išli pozrieť. A koho nevidím!!
Celá partia od Matta ho nesie na rukách ako takého kráľa a spievajú si.
,,Tebe ešte bude do spevu Hej?!" trocha som zvýšila hlas, keď sa dostali bližšie.,, Jáj Mia ! ja mám ťa rád!"
začal tam spievať z plných pľúc.
,,Ty si opitý?! ty si sa dočista zbláznil!! v deň našej svadby sa ožrať !!!!!
Už som to nevydržala a začala som kričať.
,,Nepoznáš rozlúčku so slobodou?!"
,, Tu si mal predsa minulý týždeň!"
,, No a čo že si chcem užiť s mojimi chalanmi, tam to ani priadná rozlúčka nebola! Náhodou striptérky boli skvelé Pete, díky brácho" tľapol si s jedným z chalanov.
Tak na toto nemám nervy, odišla som smerom domov.
Počula som za sebou všelijaké kriky, aj to ako na mňa Shin volal aby som prišla späť, no ja som už nepočula a rozhodla sa ísť domov vo svojej vlčej podobe. Vbehla som cez vchodové dvere.
Cítila som pohľad na sebe mamy aj Mattovych rodičov. Išla som do svojej izby, tam sa premenila späť a zaliezla pod perinu, z ktorej som nevyšla.
Celý deň sa ma snažila Mama uprosiť aby som jej povedala čo sa mi stalo.... zbytočne, nevládala som zo seba vydať jediné slovo, iba slzy boli mojimi spoločníkmi... Ani na večeru som nešla, počula som totiž hlas môjho priateľa, ktorý si ma mal dnes brať.... namiesto toho sa ožral ako taká doga. Myslela som si že už to obdobie je za ním. Ešte keď sme spolu neboli....pil fajčil a robil veľké somariny. Akonáhle sme sa dali dokopy, zmenil sa. Bol milý, pozorný, starostlivý a tak ďalej. Nechápem ako mohol... ležala som v posteli zahalená do periny.Bola som v polospánku keď som začula na balkóne škrabanie. Otvorila som oči a pozerala tým smerom. Na sklenené dvere labkou tľapkal bledoružový vlk. Jednoznačne som vedela kto to je. Postavila som sa a išla som otvoriť.
Vlk vbehol dnu a usalašil sa na mojej posteli. Usmiala som sa.
,, Nezmenil si sa Shin"
zavrčal a premenil sa späť.
,, Zato ty si sa zmenila až príliš ~~"
Podišla som k nemu na posteľ a oprela som sa.
,, No ...prišiel som zistiť ako ti je ... Nevyzerala si dnes vôbec dobre "
,, Nechaj tak to prejde ..."
Cítila som že mám slzy na krajíčku.
,, Ak by tu bolo čokoľvek, vieš že sa mi môžeš zdôveriť Mia...a možno sa len vyplačeš a bude ti lepšie hm?"
Objal ma okolo ramien a ja som sa k nemu pritisla. Je mi pomaly ako brat.
,, Veď ja viem Shiny~"
Všetko som mu vyrozprávala za ten čas čo tu neboli, čo všetko sa stalo a potom som už nechala slzám voľný priebeh...
Shin ako správny kamarát ma vypočul a neodišiel keď videl že potrebujem oporu. Zostali sme takto celú noc. Z toľkého plaču ma bolela hlava a ja som potrebovala jediné ... spánok.
YOU ARE READING
Stará láska nehrdzavie ❤️
RomanceMia Black spolu s jej priateľom Mattom Sallom sa pripravujú na svoju vysnívanú svadbu. Skomplikuje im to nielen boj s Morganmi (lovcami posvätných legendárnych vlkov) ale aj návrat Miinej dávnej lásky Carly Tsukinamiho. Vraví sa že stará láska nehrd...